36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
31402445
Slovakia Online s.r.o.
Riazanská 57, Bratislava, 83103, SVK
Monitoring elektronických a printových médií, internetových stránok a portálov na obdobie štyroch rokov
monitoring, média, print, internetové stránky, portály
Služba, Tovar
1. Monitoring elektronických a printových médií, internetových stránok a portálov na obdobie štyroch rokov
|
|
---|---|
Funkcia |
Denný off-line monitoring elektronických a printových médií, internetových stránok a portálov, týkajúci sa tematiky a kľúčových slov zadaných objednávateľom. |
Off-line monitoring dodávaný každý pracovný deň, v prípade dní pracovného pokoja a sviatkov je dodávaný najbližší pracovný deň. Časový horizont od 7.00 h do 09.00 h. |
Prepisy úplného znenia príspevkov, alebo relácií rozhlasového a televízneho vysielania súvisiace s kľúčovými slovami zadanými objednávateľom. |
On-line prístup do štatistického modulu klientskej databázy, ktorý sprístupňuje informácie pre samostatné vyhotovenie mediálnych analýz. |
Mimoriadne monitoringy v prípade krízovej komunikácie či mimoriadnych udalostí. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť, prípadne doplniť kľúčové slová počas trvania zmluvy. |
Názov |
Dodávateľ je povinný poskytnúť služby Objednávateľovi s náležitou odbornou starostlivosťou, v súlade so Špecifikáciou podľa Zmluvy a ostatnou Zmluvou špecifikáciou Zmluvy, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo, v dohodnutom čase a mieste plnenia, a v súlade s pokynmi Objednávateľa. |
Ak súčasťou alebo výsledkom poskytovania služieb, alebo v súvislosti s poskytnutím služieb Dodávateľ pre Objednávateľa vytvorí a predloží hmotnú vec, dokument alebo tovar, Objednávateľ momentom poskytnutia Služby nadobúda vlastnícke právo k takejto hmotnej veci, dokumentu alebo tovaru a na takéto súčasti Plnenia sa primerane budú vzťahovať ustanovenia VZP o zodpovednosti za vady a zárukách vzťahujúcich sa na tovar. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s poskytnutím služby. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytnutie služby, ktoré zodpovedá predmetu zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých funkčných špecifikácií a vlastností predmetu zmluvy, názov a typ ponúkanej služby (napr. prospektový materiál, katalóg a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú funkčnú špecifikáciu a vlastnosti. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa funkčné parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v funkčnej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu. |
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Služby sa považujú za poskytnuté Dodávateľom a akceptované Objednávateľom až momentom, kedy Objednávateľ potvrdí ich poskytnutie podpisom písomného protokolu o poskytnutí Služieb, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých Služieb s uvedením dátumu poskytnutia Služby a množstva (jednotky). Protokol o poskytnutí Objednaných Služieb potvrdený podpisom Objednávateľa je podkladom pre fakturáciu Ceny Služieb. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
22.04.2023 00:00 — 22.04.2027 23:59
1,00 celok
7 200,00
6 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2023 10:46
24.02.2023 10:00
24.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2023 09:41 - Vstupná ponuka | 7 200,00 | € | Cena s DPH |
23.02.2023 19:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 048,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: