30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
30352096
Ing. Lazhar Hassouna - Halimex
Bratislavská 1, Trenčín, 91105, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina
ovocie a zelenina, banány, broskyne, kapusta, petržlen, pomaranče, cibuľa, mrkva, cesnak, kapustová zelenina, paradajky, papriky, kvasená kapusta
Tovar, Služba
1. Čerstvé ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny pre kuchyňu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 200 | ||
Broskyne | kg | 250 | ||
Hrozno stolové, biele, červené | kg | 200 | ||
Jablká (rôzne druhy) | kg | 500 | ||
Kapusta hlávková biela | kg | 400 | ||
Kapusta hlávková červená | kg | 300 | ||
Kapusta čínska | kg | 300 | ||
Kel | kg | 100 | ||
Kaleráb mladý | ks | 80 | ||
Mandarínky | kg | 200 | ||
Melón červený | kg | 150 | ||
Mrkva | kg | 600 | ||
Petržlen | kg | 500 | ||
Zeler | kg | 500 | ||
Cibuľa | kg | 1000 | ||
Pór | kg | 150 | ||
Pomaranče | kg | 400 | ||
Tekvica maslová | kg | 100 | ||
Paradajka | kg | 400 | ||
Paprika PCR | kg | 250 | ||
Paprika mix | kg | 200 | ||
Uhorky šalátové | kg | 700 | ||
Cuketa | kg | 40 | ||
Cesnak | kg | 100 | ||
Reďkovka (rôzna) | kg | 100 | ||
Citróny | kg | 50 | ||
Šalát hlávkový | kg | 100 | ||
Šalát ľadový | ks | 100 | ||
Grepy | kg | 200 | ||
Karfiol | kg | 100 | ||
Šampiňóny | kg | 100 | ||
Hliva ustricová | kg | 100 | ||
Šalát rukola | kg | 50 | ||
Šalát poľný | kg | 50 | ||
Kapusta sudová, kyslá | kg | 250 | ||
Jahody | kg | 50 | ||
Bylinky rôzne (pažítka, bazalka) | ks | 10 | ||
Petržlenová vňať | kg | 20 | ||
Červená repa | kg | 200 | ||
Tekvica hokaido | kg | 80 | ||
Marhule | kg | 30 | ||
Slivky | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá čerstvého ovocia a zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia a zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zníženie objemu zákazky je prípustné. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH a sadzbu DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť objednávateľovi. |
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, číslo zmluvy, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). |
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare alebo v dodacom liste. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne bezchybný. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé nedostatky na tovare, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a chybný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. |
Dodávateľ je povinný do 24 hod. na vlastné náklady odstrániť zrejmé nedostatky na tovare, resp. ho vymeniť. |
Objednávateľ požaduje tovar prvotriednej kvality. |
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy. |
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách, Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín v zmysle platných zákonov, takým spôsobom, aby sa zachovala ich čerstvosť a zdravotná bezchybnosť. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30. 06. 2023 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou. |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
24.02.2023 08:00 — 30.06.2023 18:00
1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie
23 731,30
20 813,50
Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH a sadzbu DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2023 11:23
21.02.2023 12:00
21.02.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2023 10:58 - Vstupná ponuka | 23 730,00 | € | Cena s DPH |
21.02.2023 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 149,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: