• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2023 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2023 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2023 13:05

Detail zákazky Z20231068

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2023 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2023 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2023 13:05

Základné údaje

Z20231068

OF-268584

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7537331

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

30352096

Ing. Lazhar Hassouna - Halimex

Bratislavská 1, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

ovocie a zelenina, banány, broskyne, kapusta, petržlen, pomaranče, cibuľa, mrkva, cesnak, kapustová zelenina, paradajky, papriky, kvasená kapusta

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222332-9 - Broskyne
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221440-2 - Ružičkový kel
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 15332180-9 - Melóny
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 15872100-2 - Paprika
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221320-5 - Šalátové listy
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221250-3 - Cuketa
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221300-9 - Listová zelenina
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 03221260-6 - Huby
  • 03221120-3 - Hľuzová zelenina
  • 03221200-8 - Plodová zelenina
  • 03222313-0 - Jahody
  • 03221111-7 - Červená repa
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny pre kuchyňu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 200
Broskyne kg 250
Hrozno stolové, biele, červené kg 200
Jablká (rôzne druhy) kg 500
Kapusta hlávková biela kg 400
Kapusta hlávková červená kg 300
Kapusta čínska kg 300
Kel kg 100
Kaleráb mladý ks 80
Mandarínky kg 200
Melón červený kg 150
Mrkva kg 600
Petržlen kg 500
Zeler kg 500
Cibuľa kg 1000
Pór kg 150
Pomaranče kg 400
Tekvica maslová kg 100
Paradajka kg 400
Paprika PCR kg 250
Paprika mix kg 200
Uhorky šalátové kg 700
Cuketa kg 40
Cesnak kg 100
Reďkovka (rôzna) kg 100
Citróny kg 50
Šalát hlávkový kg 100
Šalát ľadový ks 100
Grepy kg 200
Karfiol kg 100
Šampiňóny kg 100
Hliva ustricová kg 100
Šalát rukola kg 50
Šalát poľný kg 50
Kapusta sudová, kyslá kg 250
Jahody kg 50
Bylinky rôzne (pažítka, bazalka) ks 10
Petržlenová vňať kg 20
Červená repa kg 200
Tekvica hokaido kg 80
Marhule kg 30
Slivky kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia a zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia a zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zníženie objemu zákazky je prípustné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH a sadzbu DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť objednávateľovi.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, číslo zmluvy, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare alebo v dodacom liste.
Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne bezchybný.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé nedostatky na tovare, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a chybný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný do 24 hod. na vlastné náklady odstrániť zrejmé nedostatky na tovare, resp. ho vymeniť.
Objednávateľ požaduje tovar prvotriednej kvality.
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách, Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín v zmysle platných zákonov, takým spôsobom, aby sa zachovala ich čerstvosť a zdravotná bezchybnosť.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30. 06. 2023 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.02.2023 08:00 — 30.06.2023 18:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

23 731,30

20 813,50

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH a sadzbu DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.02.2023 11:23

21.02.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 42
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2023 10:58 - Vstupná ponuka 23 730,00 € Cena s DPH
21.02.2023 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 20 149,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS