00311014
Obec Radošina
Školská 416, Radošina, 95605, SVK
36851264
ELKOPLAST Slovakia s.r.o.
Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
TRIEDENÝ ZBER KOMUNÁLNYCH ODPADOV V OBCI RADOŠINA _ KONTAJNERY
kontajnery
Tovar, Služba
1. Kontajner
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontajner | ks | 6 | ||
Objem kontajnera | m3 | 7 | ||
Dĺźka | mm | 3500 | ||
Šírka | mm | 1700 | ||
Výška | mm | 1500 | ||
Nosnosť | kg | 7000 | ||
Podlaha kontajneru z plechu o hrúbke | mm | 4 | ||
Čelá a boky kontajneru z plechu o hrúbke | mm | 3 | ||
Vystuženie kontajnera zo spodnej strany U profilmi | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vysýpacie háky na oboch stranách | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentné výrobky len tovary s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadované výrobky |
Predávajúci je povinný dodať tovar do 180 dní od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Po ukončení súťaže sa od úspešného uchádzača požaduje doručiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy dokumenty v slovenskom jazyku (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejnéhoobstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok |
Dodávka kontajnerov bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly /auditu sú oprávnené vstupovať do objektov, zariadení, prevádzok a iných priestorov, ak to súvisí s predmetom tejto zmluvy a požadovať od dodávateľa predloženie originálnych dokladov a inú potrebnú dokumentáciu súvisiacu s touto zmluvou |
Kupujúci bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Kupujúci uhradí oprávnenú účtovanú sumu do 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy zo strany kupujúceho pre podstatné porušenie tejto zmluvy |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej kupujúcim a ak predávajúci nedodá predmet zmluvy v stanovenom termíne |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Radošina, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
01.04.2023 07:44 — 31.10.2023 07:44
1,00 projekt
12 834,00
10 695,00
Verejný obstarávateľ požaduje k predloženiu ponuky vyplniť aj prílohu č. 3 Technické parametre a typové označenie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2023 08:01
27.02.2023 09:40
27.02.2023 09:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2023 10:10 - Vstupná ponuka | 2 139,00 | € | Cena s DPH |
17.02.2023 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 139,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: