• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2023 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2023 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2023 10:40

Detail zákazky Z20231050

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2023 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2023 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2023 10:40

Základné údaje

Z20231050

OF-268479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7552807

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskych stoličiek

Kancelárske stoličky, kancelárske kreslá

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička č. 1, čierna
Funkcia
Kancelárska stolička so synchrónnou mechanikou, bedrová a hlavová opierka, výškovo nastaviteľné sieťované operadlo s aretáciou, výškovo nastaviteľné podrúčky, plastová a otočná konštrukcia, textilné a sieťovité potiahnutie, výplň sedadla: polyuretánový výlisok, nylonový kríž, univerzálne pogumované kolieska
Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička č. 1, čierna ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Opierky s bedrovou opierkou, s opierkou hlavy, s podrúčkami
Sedadlo z injektovanej peny
Podrúčky výškovo nastaviteľné
Mechanika T-synchro - umožňuje závislé naklápanie sedadla a operadla, horizontálny posuv sedáku, zaistenie v piatich polohách, nastavenie odporu naklápania operadla v závislosti na váhe užívateľa
Mechanika antišokový systém zaisťujúci zabránenie samovoľného vrátenia operadla pri odistení funkcie naklápania
Prispôsobenie výšky sedadla, výšky operadla, hĺbky sedadla, výšky opierky hlavy, výšky bedrovej opierky
Podhlavník 3D, nastaviteľný, sieťovaný
Konštrukcia otočná, plastová
Kríž loop nylonový čierny
Kolieska univerzálne pogumované - vhodné na všetky typy podláh, priemer 65 mm
Priemer čepu kolieska 11 mm
Materiál sedadla - čalúnenie Bombay látka s vodoodpudivou úpravou, ľahké čistenie, 100% polyester, oderuodolnosť 100 000 cyklov, moderná tkanina prírodného vzhľadu s jemnou štruktúrou, veľmi ľahká údržba
Materiál operadla sieťovina
Maximálna nosnosť 150 kg
Rozmery:
šírka stoličky 64 cm
šírka sedadla 52 cm
výška sedadla (min. - max.) 42 cm - 56 cm
celková výška stoličky s operadlom (min. - max.) 106 cm - 119 cm
hmotnosť stoličky 18 kg
Vzor viď Obr. č. 1 - Položka č. 1
 2. Kancelárska stolička č. 2, čierna
Funkcia
Kancelárska stolička určená na sedenie pri práci s počítačom, v kancelárii, pohodlná, otočná, na kolieskach, určená pre vyššie záťažové stupne
Kanc. stolička so synchrónnou mechanikou, s priestranným sedadlom, nastaviteľnými opierkami a ergonomickým mechanizmom, stabilný pojazdný nylonový kríž, široký sedák a ergonomicky tvarovaná vysoká opierka s dôrazom na bedernú oblasť
Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička č. 2, čierna ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mechanika Synchrónna
Mechanizmus Ergon 2L maximálny uhol sklonu operadla 20°, možnosť aretácie operadla vo vybranej polohe a nastavením protiváhy, nastavenie výšky operadla, hladko nastaviteľná výška kresla s pneumatickým zdvihom
Operadlo ergonomicky tvarované, vysoké (59 cm), na ktorom je natiahnutá MESH sieťka, nastaviteľná opierka časti bedier
Podrúčky R19T výškovo nastaviteľné, mäkké polyuretánové
Podnož TS25 čierna päťramenná, polyamidová, nosný kríž - odolný, stabilný a pojazdný
Kolieska samo-brzdiace, určené na mäkké povrchy (koberec)
Materiál sedadla látka
Materiál operadla sieťovina
Čalúnenie Poťah z kvalitnej látky Oban: 100 % polypropylén, 230 g/m2 atest protipožiarnej odolnosti EN1021-1 (cigaretový test), certifikát oteruvzdornosti Martindale na 30 000 cyklov
Maximálna nosnosť 130 kg
Rozmery:
celková výška stoličky (min. - max.) 1005 mm - 1220 mm
šírka stoličky 693 mm
hĺbka sedadla 390 mm
šírka sedadla 480  mm
výška sedadla (min. - max.) 380 mm - 510 mm
Vzor viď Obr. č. 2 - položka č. 2
 3. Kancelárska stolička č. 3, čierna
Funkcia
Kancelárske stolička určená na sedenie pri práci s počítačom, v kancelárii, pohodlná, otočná, na kolieskach, vybavená základnou hojdacou mechanikou a pevnými podrúčkami
Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička č. 3, čierna ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba kostry stoličky chróm v kombinácii s čiernym plastom
Kolieska priemer 50 mm, typ povrchu - možnosť výberu pri objednávke (pre aký povrch)
Kríž oceľový chrómový piest a kríž o priemere 640 mm
Materiály poťahov kombinácia látky, sieťoviny a eko kože
Mechanika základná hojdacia - nastavenie odporu pohybu v závislosti od hmotnosti užívateľa otáčaním kolieska, zaistenie naklápania operadla v základnej polohe
Sedák potiahnutý priedušnou látkou vo farbe sieťoviny operadla, kvalitná molitanová výplň sedadla zaručuje pohodlné a ergonomické sedenie
Operadlo fixné, sieťované operadlo s podhlavníkom potiahnutým koženkou
Podrúčky fixné
Možnosť aretácie v základnej polohe
Maximálna nosnosť 120 kg
Rozmery
celková výška stoličky 113 cm - 122 cm
celková šírka 58 cm
výška operadla 69 cm
výška sedu (min. - max.) 44 cm - 53 cm
šírka sedadla 46 cm
hĺbka sedadla 47 cm
hmotnosť stoličky 11 kg
Vzor viď Obr. č. 3 - Položka č. 3
 4. Kancelárska stolička č.4, šedá/čierna
Funkcia
Kancelárska stolička s ergonomicky tvarovaným operadlom a sedákom, vhodná do kancelárie
Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička č. 4, šedá/čierna ks 47
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnenie: hrubé čalúnenie na sedáku a operadle
Poťahový materiál typu Oban 230 g/m2, atest protipožiarnej odolnosti EN1021-1 (cigaretový test), certifikát oteruvzdornosti Martindale na 30 000 cyklov
Operadlo stredne vysoké, výškovo nastaviteľné, bez hlavovej opierky, ergonomicky tvarované
Sedák pohodlný, ergonomicky tvarovaný
Mechanizmus Ergon 2L s aretáciou v ľubovolnej polohe a s nastavením protiváhy
Podrúčky bez podrúčok
Opierka bez hlavovej opierky
Kríž plastový päťramenný TS02
Rozmery:
celková výška stoličky 98 cm - 118 cm
šírka 64,5 cm
hĺbka sedadla 35 cm
šírka sedadla 46 cm
výška sedadla 45,5 cm - 58 cm
výška operadla 55 - 61 cm
hmotnosť stoličky 11,5 kg
Vzor viď Obr. č. 4 - Položka č. 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS aktualizovaný položkový rozpočet a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Záruka je min.  24 mesiacov (ak nie je pri položkách stanovené inak) odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadných nedostatkov v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Súčasťou dodania tovaru bude  záručný list a preberací protokol.
Termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 1 pracovný deň vopred telefonicky alebo na jeho emailovú adresu.
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol,  návod na použitie, certifikáty. Kúpna cena je pevná,  úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, poskladanie tovaru,  prípadne iné. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do ich  úplného odstránenia.
Zodpovednosť za vady:  Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky (ak nie je určené inak pri položkách).  Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu v lehote do 5  pracovných dní po uplatnení reklamácie  odstrániť na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu  nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania, pričom minimálna výška úrokov je o 5 percentuálnych bodov vyššia ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1. dňu omeškania s plnením, vypočítaná z hodnoty plnenia, s ktorým je Dodávateľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

03.03.2023 07:00 — 14.03.2023 14:00

1,00 celok

7 770,72

6 475,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.02.2023 10:00

24.02.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 144
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2023 10:44 - Vstupná ponuka 7 770,72 € Cena s DPH
23.02.2023 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka 7 020,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS