00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Nákup kancelárskych stoličiek
Kancelárske stoličky, kancelárske kreslá
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska stolička č. 1, čierna
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička so synchrónnou mechanikou, bedrová a hlavová opierka, výškovo nastaviteľné sieťované operadlo s aretáciou, výškovo nastaviteľné podrúčky, plastová a otočná konštrukcia, textilné a sieťovité potiahnutie, výplň sedadla: polyuretánový výlisok, nylonový kríž, univerzálne pogumované kolieska |
| Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička č. 1, čierna | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Opierky | s bedrovou opierkou, s opierkou hlavy, s podrúčkami |
| Sedadlo | z injektovanej peny |
| Podrúčky | výškovo nastaviteľné |
| Mechanika | T-synchro - umožňuje závislé naklápanie sedadla a operadla, horizontálny posuv sedáku, zaistenie v piatich polohách, nastavenie odporu naklápania operadla v závislosti na váhe užívateľa |
| Mechanika | antišokový systém zaisťujúci zabránenie samovoľného vrátenia operadla pri odistení funkcie naklápania |
| Prispôsobenie | výšky sedadla, výšky operadla, hĺbky sedadla, výšky opierky hlavy, výšky bedrovej opierky |
| Podhlavník | 3D, nastaviteľný, sieťovaný |
| Konštrukcia | otočná, plastová |
| Kríž | loop nylonový čierny |
| Kolieska | univerzálne pogumované - vhodné na všetky typy podláh, priemer 65 mm |
| Priemer čepu kolieska | 11 mm |
| Materiál sedadla - čalúnenie Bombay | látka s vodoodpudivou úpravou, ľahké čistenie, 100% polyester, oderuodolnosť 100 000 cyklov, moderná tkanina prírodného vzhľadu s jemnou štruktúrou, veľmi ľahká údržba |
| Materiál operadla | sieťovina |
| Maximálna nosnosť | 150 kg |
| Rozmery: | |
| šírka stoličky | 64 cm |
| šírka sedadla | 52 cm |
| výška sedadla (min. - max.) | 42 cm - 56 cm |
| celková výška stoličky s operadlom (min. - max.) | 106 cm - 119 cm |
| hmotnosť stoličky | 18 kg |
| Vzor | viď Obr. č. 1 - Položka č. 1 |
|
2. Kancelárska stolička č. 2, čierna
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička určená na sedenie pri práci s počítačom, v kancelárii, pohodlná, otočná, na kolieskach, určená pre vyššie záťažové stupne |
| Kanc. stolička so synchrónnou mechanikou, s priestranným sedadlom, nastaviteľnými opierkami a ergonomickým mechanizmom, stabilný pojazdný nylonový kríž, široký sedák a ergonomicky tvarovaná vysoká opierka s dôrazom na bedernú oblasť |
| Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička č. 2, čierna | ks | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Mechanika | Synchrónna |
| Mechanizmus Ergon 2L | maximálny uhol sklonu operadla 20°, možnosť aretácie operadla vo vybranej polohe a nastavením protiváhy, nastavenie výšky operadla, hladko nastaviteľná výška kresla s pneumatickým zdvihom |
| Operadlo | ergonomicky tvarované, vysoké (59 cm), na ktorom je natiahnutá MESH sieťka, nastaviteľná opierka časti bedier |
| Podrúčky R19T | výškovo nastaviteľné, mäkké polyuretánové |
| Podnož TS25 | čierna päťramenná, polyamidová, nosný kríž - odolný, stabilný a pojazdný |
| Kolieska | samo-brzdiace, určené na mäkké povrchy (koberec) |
| Materiál sedadla | látka |
| Materiál operadla | sieťovina |
| Čalúnenie | Poťah z kvalitnej látky Oban: 100 % polypropylén, 230 g/m2 atest protipožiarnej odolnosti EN1021-1 (cigaretový test), certifikát oteruvzdornosti Martindale na 30 000 cyklov |
| Maximálna nosnosť | 130 kg |
| Rozmery: | |
| celková výška stoličky (min. - max.) | 1005 mm - 1220 mm |
| šírka stoličky | 693 mm |
| hĺbka sedadla | 390 mm |
| šírka sedadla | 480 mm |
| výška sedadla (min. - max.) | 380 mm - 510 mm |
| Vzor | viď Obr. č. 2 - položka č. 2 |
|
3. Kancelárska stolička č. 3, čierna
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske stolička určená na sedenie pri práci s počítačom, v kancelárii, pohodlná, otočná, na kolieskach, vybavená základnou hojdacou mechanikou a pevnými podrúčkami |
| Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička č. 3, čierna | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba kostry stoličky | chróm v kombinácii s čiernym plastom |
| Kolieska | priemer 50 mm, typ povrchu - možnosť výberu pri objednávke (pre aký povrch) |
| Kríž | oceľový chrómový piest a kríž o priemere 640 mm |
| Materiály poťahov | kombinácia látky, sieťoviny a eko kože |
| Mechanika | základná hojdacia - nastavenie odporu pohybu v závislosti od hmotnosti užívateľa otáčaním kolieska, zaistenie naklápania operadla v základnej polohe |
| Sedák | potiahnutý priedušnou látkou vo farbe sieťoviny operadla, kvalitná molitanová výplň sedadla zaručuje pohodlné a ergonomické sedenie |
| Operadlo | fixné, sieťované operadlo s podhlavníkom potiahnutým koženkou |
| Podrúčky | fixné |
| Možnosť aretácie | v základnej polohe |
| Maximálna nosnosť | 120 kg |
| Rozmery | |
| celková výška stoličky | 113 cm - 122 cm |
| celková šírka | 58 cm |
| výška operadla | 69 cm |
| výška sedu (min. - max.) | 44 cm - 53 cm |
| šírka sedadla | 46 cm |
| hĺbka sedadla | 47 cm |
| hmotnosť stoličky | 11 kg |
| Vzor | viď Obr. č. 3 - Položka č. 3 |
|
4. Kancelárska stolička č.4, šedá/čierna
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička s ergonomicky tvarovaným operadlom a sedákom, vhodná do kancelárie |
| Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička č. 4, šedá/čierna | ks | 47 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Čalúnenie: | hrubé čalúnenie na sedáku a operadle |
| Poťahový materiál typu Oban | 230 g/m2, atest protipožiarnej odolnosti EN1021-1 (cigaretový test), certifikát oteruvzdornosti Martindale na 30 000 cyklov |
| Operadlo | stredne vysoké, výškovo nastaviteľné, bez hlavovej opierky, ergonomicky tvarované |
| Sedák | pohodlný, ergonomicky tvarovaný |
| Mechanizmus | Ergon 2L s aretáciou v ľubovolnej polohe a s nastavením protiváhy |
| Podrúčky | bez podrúčok |
| Opierka | bez hlavovej opierky |
| Kríž | plastový päťramenný TS02 |
| Rozmery: | |
| celková výška stoličky | 98 cm - 118 cm |
| šírka | 64,5 cm |
| hĺbka sedadla | 35 cm |
| šírka sedadla | 46 cm |
| výška sedadla | 45,5 cm - 58 cm |
| výška operadla | 55 - 61 cm |
| hmotnosť stoličky | 11,5 kg |
| Vzor | viď Obr. č. 4 - Položka č. 4 |
| Názov |
| Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS aktualizovaný položkový rozpočet a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
| Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
| Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu. |
| Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Záruka je min. 24 mesiacov (ak nie je pri položkách stanovené inak) odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadných nedostatkov v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
| Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Súčasťou dodania tovaru bude záručný list a preberací protokol. |
| Termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 1 pracovný deň vopred telefonicky alebo na jeho emailovú adresu. |
| Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky. |
| Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
| Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, návod na použitie, certifikáty. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, poskladanie tovaru, prípadne iné. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH. |
| V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí dodávateľ. |
| Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do ich úplného odstránenia. |
| Zodpovednosť za vady: Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky (ak nie je určené inak pri položkách). Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
| Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie odstrániť na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
| Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
| V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
| Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
| V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania, pričom minimálna výška úrokov je o 5 percentuálnych bodov vyššia ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1. dňu omeškania s plnením, vypočítaná z hodnoty plnenia, s ktorým je Dodávateľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
03.03.2023 07:00 — 14.03.2023 14:00
1,00 celok
7 770,72
6 475,60
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2023 10:00
24.02.2023 09:00
24.02.2023 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.02.2023 10:44 - Vstupná ponuka | 7 770,72 | € | Cena s DPH |
| 23.02.2023 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 020,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: