54669464
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
52081061
HS technology s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Obstaranie cloudového balíka platformy Microsoft 365 E3 (M365 E3)
Softvér, licencia, Microsoft 365 E3 (M365 E3)
Tovar, Služba
1. Obstaranie licencií Microsoft 365 E3 (M365 E3) v maximálnom počte 200 ks na dobu platnosti licencií 12 mesiacov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa poskytujúceho online služby Microsoft 365 E3 (M365 E3) pre verejnú správu od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft po dobu 12 mesiacov. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať podľa reálnej potreby verejného obstarávateľa požadované licencie online služby Microsoft 365 E3 (M365 E3) v požadovanom maximálnom množstve 200 ks. Variantné riešenie sa nepripúšťa. |
Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie výkonu odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh využíva platformu Microsoft 365 E3 (M365 E3). Pre zabezpečenie správneho fungovania je potrebné zabezpečiť služby Microsoft 365 E3 (M365 E3). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft 365 E3 (M365 E3) | Ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kategória | Licencia určená pre verejnú správu |
Záruka | Na zabezpečenie prístupu počas doby 12 mesiacov |
Doba platnosti licencií | 12 mesiacov |
Product Id | CFQ7TTC0LFLX |
Term Duration | P1Y |
Názov |
a) Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft 365 E3 (M365 E3) vo forme Rámcovej dohody, |
b) Licencie musia byť nové, nepoužívané, zakúpené cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft, |
c) Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov. Počet požadovaných licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií v jednotlivých mesiacoch podľa tejto Rámcovej dohody, |
d) Objednávateľ sa zaväzuje odobrať požadované licencie v rámci elektronických čiastkových výziev v minimálnom rozsahu 10 ks licencií, |
e) Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory, |
f) Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné, |
g) Úspešný uchádzač spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju objednávateľovi do 24 hodín od doručenia informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári vo formáte, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH, |
h) Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet podľa bodu „g“ tejto zmluvy, |
i) Objednávateľ požaduje Inštaláciu licencií: do 1 pracovného dňa od elektronického doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie zaslanej Objednávateľom, |
j) Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy, |
k) Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie, |
l) Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní na základe čiastkovej elektronickej výzvy, |
m) Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti, |
n) Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa, |
o) V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody, |
p) Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi, |
q) Objednávateľ požaduje licencie vrátane dopravy na miesto plnenia, |
r) Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti, resp. do jej vyčerpania v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Tomášiková 14366/64A , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Podľa technickej špecifikácie
101 952,00
91 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2023 12:17
20.02.2023 13:00
20.02.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2023 12:19 - Vstupná ponuka | 101 952,00 | € | Cena s DPH |
17.02.2023 14:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 91 189,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: