• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2023 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2023 09:55

Detail zákazky Z20231028

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2023 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2023 09:55

Základné údaje

Z20231028

OF-268424

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7532664

Objednávateľ

00691313

Obec Turňa nad Bodvou

Moldavská cesta 419/49, Turňa nad Bodvou, 04402, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 5,10
Predpokladané množstvo stravných lístkov ks 3 300 6 176
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok papierový
Stravný lístok obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu obvykle používané pre tlač cenných papierov
Stravný lístok obsahuje rok platnosti stravného lístka
Stravný lístok obsahuje nominálnu hodnotu (NH) stravného lístka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme dodávanie objednaného množstva stravných lístkov na miesto plnenia podľa čiastkovej objednávky. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných lístkov podľa objednávky.
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať e-mailom, faxom alebo telefonicky.
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných lístkov objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a udeje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. VP% sa nemení.
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných lístkov a celkovej zmluvnej ceny za stravný lístok. Vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
V prípade, že dôjde k vyčerpaniu predpokladaného množstva alebo sumy plnenia pred uplynutím času dohodnutého v zmluve, zmluva končí dňom vyčerpania sumy plnenia.
Objednávateľ nie je povinný odobrať stanovené predpokladané množstvo stravovacích lístkov.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa uhradenej cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej NH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Doba platnosti stravných lístkov pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku
Výmena nepoužitých stravných lístkov/vrátenie finančnej čiastky za nepoužité stravné lístky najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných lístkov 1 x mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moldavská cesta č. 419/49, Turňa nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

01.03.2023 18:16 — 29.02.2024 18:16

6 176,00 ks

31 497,60

31 497,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.02.2023 08:46

20.02.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.02.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2023 09:07 - Vstupná ponuka 31 497,59 € Cena s DPH
15.02.2023 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka 31 497,57 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS