• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2023 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2023 10:55

Detail zákazky Z20231016

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2023 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2023 10:55

Základné údaje

Z20231016

OF-268492

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7537299

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, smotana, jogurt, syr, bryndza, kyslomliečny nápoj, puding, tvaroh, mozarella, eidam, mliečna ryža, smotanová nátierka, smotana na varenie, pochúťková smotana, korbáčik, droždie, tatarská omáčka

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15543000-6 - Strúhaný, práškový, syr s modrou plesňou a iný syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15543100-7 - Syr s modrou plesňou
  • 15512100-1 - Smotana s nízkym obsahom tuku
  • 15512200-2 - Smotana s vyšším obsahom tuku
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15871260-4 - Omáčky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, smotana, maslo a rastlinný tuk
Funkcia
Určené osobám na priamu konzumáciu aj na ďalšiu úpravu v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 343/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o niektorých výrobkoch z mlieka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Jogurt biely, balenie 5 kg ks 10
2. Mlieko trvanlivé neochutené, balenie tetrapak min. 250 ml ks 700
3. Bryndza plnotučná kg 50
4. Kyslomliečny nápoj neochutený, balenie minimálne 200g ks 700
5. Termizovaný smotanovo-tvarohový dezert, rôzne príchute, balenie minimálne 90g ks 4500
6. Syr tavený črievko, balenie minimálne 100g ks 4500
7. Puding so šľahačkou, rôzne príchute, balenie minimálne 200g ks 2500
8. Syr s bielou plesňou na povrchu, balenie minimálne 75g ks 2500
9. Tvaroh kg 250
10. Syr mozarella, balenie minimálne 125 g ks 1800
11. Syr Eidam kg 70
12. Syr tavený trojuholníček, balenie (8 kusov) minimálne 140g bal 1600
13. Syr tavený, balenie 1kg bal 10
14. Jogurtový nápoj ochutený, balenie minimálne 300g ks 4500
15. Mliečna ryža, rôzne príchute, balenie minimálne 175g ks 2000
16. Syr plátkový údený/neúdený, balenie minimálne 80g ks 2500
17. Nátierka smotanová, rôzne príchute, balenie minimálne 150g ks 2200
18. Smotana na varenie, obsah tuku minimálne 12%, balenie 1 liter-Tetrapack ks 130
19. Smotana pochúťková, obsah tuku minimálne 16%, balenie minimálne 160g ks 200
20. Syr s modrou plesňou vo vnútri, napríklad NIVA a pod. kg 35
21. Parený syr korbáčik alebo nite, údený/neúdený, balenie minimálne 60g balenie 1400
22. Mlieko trvanlivé, obsah tuku minimálne 1,5%, balenie 1 liter-Tetrapack ks 5000
23. Droždie čerstvé, balenie 42g ks 1300
24. Tatarská omáčka porcovaná, balenie minimálne 50g balenie 900
25. Tatarská omáčka, balenie minimálne 625g ks 90
26. Syr tavený štvorec, balenie (3 kusy) minimálne 150 g bal 350
27. Šľahačka v spreji, balenie minimálne 250 g ks 24
28. Syr parenica údená/neúdená, balenie 90-120 g kg 140
29. Pribináčik, rôzne príchute, balenie 80 g ks 2000
30. Tvaroh neochutený, balenie kelímok min.  180 g ks 2000
31. Tvaroh ochutený, balenie kelímok min. 180 g ks 500
32. Jogurt biely, obsah tuku minimálne 1,8%, balenie minimálne 125 g ks 2000
33. Jogurt ovocný, rôzne príchute, obsah tuku minimálne 9%, balenie minimálne 145g ks 8000
34. Jogurt bezlaktózový biely, balenie min. 125 g ks 50
35. Jogurt bezlaktózový ochutený, balenie min. 125 g ks 50
36. Mlieko trvanlivé ochutené, balenie tetrapak min. 250 ml ks 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akosť a kvalita I. trieda
Minimálna trvanlivosť v čase dodania požaduje sa dodanie tovaru, ktorého minimálna trvanlivosť v čase dodania nepresiahla 50% trvanlivosti v čase výroby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.3.2023 do 31.5.2023. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok je spravidla 1 krát za týždeň. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach.
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. Ak subdodávateľa neuvedie, má sa za to, že subdodávateľov nemá.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj ak:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),
V prípade, že je v technickom popise uvedená veľkosť balenia výrobku presne, pripúšťa sa balenie väčšie, prípadne menšie o 10% uvedenej hodnoty. Ak je uvedená minimálna veľkosť balenia, pripúšťa sa rovnaké alebo väčšie balenie ako uvedené. V oboch prípadoch ostáva množstvo požadovaných balení zachované - zmena balenia podľa uvedených pravidiel nezakladá dodávateľovi právo na prepočítanie množstva balení pomerne k celkovému objemu alebo hmotnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

3

1,00 celok v zmysle špecifikácie

41 046,09

35 027,01

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.02.2023 14:46

21.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 53
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2023 11:41 - Vstupná ponuka 41 046,09 € Cena s DPH
21.02.2023 07:06 - Najvýhodnejšia ponuka 41 045,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS