37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená zelenina a mrazené ryby
mrazené výrobky, mrazená zelenina, mrazené ryby
Tovar, Služba
1. Mrazená zelenina - jednodruhová
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazenej zeleniny pre potreby OLVaS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
mrazený karfiol (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 800 | ||
mrazená baby mrkva (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 200 | ||
mrazený špenát pretlak (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 410 | ||
mrazená tekvica maslová, rezaná (1kg - 3kg balenie) | kg | 100 | ||
mrazená tekvica hokaido, kocky (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 110 | ||
mrazená brokolica (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 660 | ||
mrazená kukurica (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 60 | ||
mrazená hrášok (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 40 | ||
mrazená hubová zmes (1kg - 3kg balenie) | kg | 30 | ||
mrazený ružičkový kel (1kg - 3kg balenie) | kg | 30 | ||
mrazené fazuľové struky zelené, krájané (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 50 |
2. Mrazená zelenina - viacdruhová
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazenej zeleniny pre potreby OLVaS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
mrazená polievková zmes (zloženie: mrkva kocky, karfiol kocky, petržlen kocky, zeler kocky, brokolica kocky, ružičkový kel, pór plátok) (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 175 | ||
mrazená podsviečková zmes (zloženie: mrkva kocky, zeler kocky, petržlen kocky) (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 330 | ||
mrazená zelenina s kukuricou (zloženie: mrkva kocky, kukurica, hrášok) (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 185 | ||
mrazená jarná zmes (zloženie: mrkva kocky, hrášok, fazuľka rezaná, karfiol) (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 50 | ||
mrazená mochovská zmes (zloženie: mrkva kocky, ružičkový kel, karfiol, petržlen kocky, hrášok, pór) (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 50 | ||
mrazená čínska zmes (zloženie: kapusta biela, pór plátok, paprika červená prúžok, mrkva žltá a červená prúžok, bambusové výhonky, mungo klíčky, čierna huba, cibuľa plátok) (2,5kg - 3kg balenie) | kg | 60 |
3. Mrazené ryby
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazených rýb pre potreby OLVaS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mrazené rybie filety PANGASIUS (bez kože, bez kosti), hlbokomrazené, glazúra max. 5%, 150/250g, A-kvalita (1kg - 5kg) | kg | 1200 |
Názov |
Miesto dodania: Ľubovnianska nemocnica, n.o., Obrancov mieru 3, 064 01 Stará Ľubovňa, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania (ďalej len „OLVaS“). Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. |
Odberateľ má právo odobrať väčší objem množstva alebo aj neodobrať predpokladané množstvo v závislosti od počtu stravníkov a porcií jedál. Množstvá a sortiment tovarov sú určené na základe súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre Odberateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho sa môžu množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky. |
Odberateľ bude priebežne objednávať tovar v potrebných množstvách. Dodanie tovaru sa uskutočňuje na základe písomnej objednávky Odberateľa, ktorú Dodávateľ písomne potvrdí. Písomné potvrdenie objednávky zašle Dodávateľ Odberateľovi najneskôr do 24 hod. od prevzatia objednávky. Za písomnú objednávku a jej potvrdenie sa považuje aj faxová objednávka, resp. objednávka a jej potvrdenie uskutočnené prostredníctvom elektronickej pošty. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar pre potreby OLVaS jedine na základe objednávky od vedúcej OLVaS, skladníčky OLVaS, resp. v prípade ich neprítomnosti prostredníctvom ich zástupcu (ďalej len „zodpovedné osoby“). V prípade dodania tovaru, ktorý nebol objednaný prostredníctvom zodpovedných osôb, bude OLVaS nútené odmietnuť prevzatie takto dodaného tovaru. |
Predpokladaná periodicita objednávok: 3x - 4x mesačne. Dodávka tovaru bude realizovaná na základe objednávok, v pracovných dňoch v preferovanom čase od 06:00 hod do 11:00 hod |
Dodaciu lehotu a množstvo tovaru jednotlivej objednávky určuje v objednávke Odberateľ. |
Požiadavky Odberateľa musia byť Dodávateľovi nahlásené min. 48 hod. pred termínom dodávky |
V prípade mimoriadnej situácie (napr. z dôvodu zvýšeného počtu pacientov) sa bude realizovať objednávka dodatočne a dodávku bude nutné zrealizovať najneskôr do 24 hod. od prijatia objednávky |
Odberateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi všetku potrebnú súčinnosť na prevzatie tovaru na určenom mieste a potvrdiť prevzatie tovaru. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na každú dodávku bude vyhotovený samostatný dodací list, ktorý Odberateľ alebo zodpovedná osoba potvrdí (dátum a hodina prevzatia tovaru, podpis). |
Dovoz tovaru zabezpečí Dodávateľ dopravnými prostriedkami prispôsobenými na prepravu daného druhu tovaru v rámci hygienických predpisov. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že pri spracovaní, balení, skladovaní, preprave, manipulácií a označovaní dodávaných tovarov bude dodržiavať ustanovenia Potravinového kódexu SR a ostatných súvisiacich právnych predpisov. |
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. |
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby. |
Pri tovare musí byť vyznačený dátum spotreby/dátum minimálnej trvanlivosti. Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 2 mesiace. |
Na všetky dodávané tovary sa vzťahuje záruka na akosť počas celej doby ich minimálnej trvanlivosti / dátumu spotreby. Zárukou za akosť sa rozumie záväzok Dodávateľa, že dodaný tovar bude počas doby záruky spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak obvyklý účel a zachová si dohodnuté, inak obvyklé vlastnosti. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodávaných tovarov, vrátane skrytých chýb tovaru, pri tovaroch s vyznačenou dobou použitia, dobou spotreby, trvanlivosti a pod., uvedených na obaloch tovarov, a to až do konca vyznačenej doby. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar v požadovanom množstve a kvalite. Previerka množstva a akosti dodávaného tovaru bude vykonaná za prítomnosti Odberateľa a Dodávateľa pri jeho prevzatí v mieste dodania. V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí Odberateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, vyhradzuje si právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť. |
Odberateľ je povinný písomne podať Dodávateľovi správu o vadách tovaru najneskôr do 5 dní po tom, čo vady zistil alebo pri vynaložení odbornej starostlivosti mal možnosť zistiť pri prehliadke uskutočnenej pri preberaní tovaru. Dodávateľ je povinný vady tovaru bez zbytočného odkladu odstrániť, a to dodaním náhradného tovaru za vadný tovar alebo dodaním chýbajúceho tovaru, alebo poskytnutím zľavy ceny vo výške pripadajúcej na vadný tovar. |
Zmluvné strany sa dohodli na platbe prevodným príkazom za dodaný tovar, na základe faktúry vystavenej Dodávateľom. Doba splatnosti faktúr je 30 dní od vystavenia faktúry. Lehota splatnosti sa nemení, pokiaľ s tým nevysloví Dodávateľ písomný súhlas, napr. tým, že vystaví novú faktúru. |
Ak Odberateľ neuhradí faktúru v dobe splatnosti, Dodávateľ môže dočasne prestať s plnením tejto Rámcovej dohody až do uhradenia dlžnej sumy. |
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny je Odberateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú Odberateľ uhradil Dodávateľovi. |
Ak Dodávateľ dodá namiesto zazmluvneného sortimentu iný sortiment, v inej kvalite, v inom množstve bez vopred daného písomného súhlasu z OLVaS, a OLVaS bude nútené z časového hľadiska prevziať takto dodaný tovar (nebude priestor na objednanie a dodanie pôvodne objednaného tovaru od iného Dodávateľa) je Odberateľ oprávnený požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške rovnajúcej sa 10% z celkovej hodnoty sortimentu, ktorý bol dodaný v rozpore s Rámcovou dohodou a bez vopred daného písomného súhlasu z OLVaS. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 kalendárnych dní odo dňa vystavenia. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
Odberateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť, ak Dodávateľ: opakovane poruší svoju povinnosť dodať objednaný tovar v požadovanom termíne, sortimente, kvalite alebo zazmluvnenej cene alebo opakovane poruší hygienické podmienky výroby, skladovania, označovania alebo prepravy tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť, ak je Odberateľ opakovane viac ako 30 dní v omeškaní s úhradou faktúry za dodaný tovar. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní predložiť Odberateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: | a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach |
: | b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien: kód tovaru, názov, balenie, cena MJ/bez DPH, výška DPH, MJ/s DPH, cena spolu za každú položku, cena za celý predmet zákazky |
Odberateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní predložiť Dodávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: | a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru |
Obrancov mieru, 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
10 800,00
10 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2023 11:24
17.02.2023 12:30
17.02.2023 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2023 14:27 - Vstupná ponuka | 10 800,00 | € | Cena bez DPH |
16.02.2023 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 799,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: