• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2023 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2023 09:50

Detail zákazky Z20231000

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2023 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2023 09:50

Základné údaje

Z20231000

OF-268112

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7572646

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36407968

PROLINK, s.r.o.

9. mája 325/1, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 22

toner, obrazový valec, prenosový pás, zapekacia jednotka

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, (okrem položky pod č. 11, ktoré musia byť KOMPATIBILNÉ, nie repasované) na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.OKI MC563/573 - OKI 46490608 čierny (7000 strán) originál ks 40
2. OKI MC563/573 - OKI 46490607 modrý (6000 strán) originál ks 30
3. OKI MC563/573 - OKI 46490605 žltý (6000 strán) originál ks 30
4. OKI MC563/573 - OKI 46490606 červený (6000 strán) originál ks 30
5. OKI MC342dn - OKI 44973536 čierny (2200 strán) originál ks 10
6. OKI MC342dn - OKI 44973535 modrý (1500 strán) originál ks 10
7. OKI MC342dn - OKI 44973533 žltý (1500 strán) originál ks 5
8. OKI MC342dn - OKI 44973534 červený (1500 strán) originál ks 10
9. OKI MB472 - OKI 45807106 čierny (7000 strán) originál ks 5
10. Quadient - Quadient is350 originál ks 1
11. HP LJ 2035 - HP CE505A (2300 strán) ks 5
 2. Obrazové valce
Funkcia
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44968301 (30000 strán) ks 10
2. OKI MC563/573 - OKI 46484108 čierny (30000 strán) ks 8
3. OKI MC563/573 - OKI 46484107 modrý (30000 strán) ks 5
4. OKI MC563/573 - OKI 46484105 žltý (30000 strán) ks 5
5. OKI MC563/573 - OKI 46484106 červený (30000 strán) ks 5
 3. Zapekacie jednotky
Funkcia
ORIGINÁLNE zapekacie jednotky od výrobcu na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44472603 (60000 strán) ks 5
2. OKI MC563/573 - OKI 46358502 (60000 strán) ks 3
 4. Prenosové pásy
Funkcia
ORIGINÁLNE prenosové pásy od výrobcu na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44472202 (60000 strán) ks 5
2. OKI MC563/573 - OKI 46394902 (60000 strán) ks 3
 5. Odpadová nádoba
Funkcia
ORIGINÁLNA odpadová nádoba od výrobcu na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Xerox 7220 - Xerox 008R13089 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
5. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
6. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Canon, Xerox, Kyocera, Brother, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru.
7. Dodávateľ  v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne.
8. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky objednávateľa (v približnej frekvencii 1x mesačne v trvaní 6 mesiacov od uzatvorenia zmluvy).
9. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom dodávateľa a zástupcom objednávateľa.
Názov Upresnenie
11. Na každdom tonery musia byť ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 22

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 70% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

06.03.2023 07:00 — 10.03.2023 13:00

1,00 celý rozsah

28 100,00

23 416,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2023 09:41

28.02.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 85
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.02.2023 11:53 - Vstupná ponuka 28 099,20 € Cena s DPH
27.02.2023 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka 28 092,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS