• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2023 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2023 12:35

Detail zákazky Z2023991

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2023 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2023 12:35

Základné údaje

Z2023991

OF-268377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7552799

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby a ďaľšie potreby osobnej hygieny.

Mydlo toaletné, tekuté mydlo, antimikrobiálna emulzia, krém na ruky, regenerečný krém na ruky, mycia pasta na ruky, šampón na vlasy, hrebeň na vlasy, zubná pasta, zubná kefka, jednorázový holiaci strojček, mydlo na holenie, štetka na holenie, recyklovaný toaletný papier jednovrstvový, recyklovaný toaletný papier dvojvrstvový, recyklovaný toaletný papier do zásobnikov, recyklované papierové utierky ZZ, servítky, pergamenový papier

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33711500-2 - Výrobky starostlivosti o pleť
  • 33711610-6 - Šampóny
  • 33711620-9 - Hrebene
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 33711800-5 - Holiace prípravky
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 37823300-6 - Pergamenový papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny.
Funkcia
Hygienické pomôcky a čistiace pomôcky a prostriedky na zabezpečenie osobnej hygieny a čistoty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mydlo toaletné 100g ks 19980
Tekuté mydlo - balenie 1 liter ks 775
Tekuté mydlo s antibakteriálnou prísadou bal. 5 litrov ks 180
Krém na ruky 100 ml ks 240
Regeneračný a ochranný krém 500 ml ks 200
Mycia pasta na ruky 500 g ks 50
Papier toaletny 1-vrstvový bal. 50 m / 400 útržkový ks 48400
Papier toaletny 2-vrstvový bal. 25 m ks 3000
Recyklované papierové utierky ZZ 20x250 ks/bal bal 350
Recyklovaný papier toaletný JUMBO, priemer 260 mm ks 900
Papierové servítky dvojvrstvové 250 ks/bal bal 320
Pergamenový papier 700x1000 mm, 45 g/m2, 10kg/bal bal 65
Šampón na vlasy 100ml ks 600
Zubná pasta 75ml ks 500
Zubná kefka ks 330
Jednorazový holiaci strojček ks 3600
Mydlo na holenie 150g ks 120
Štetka na holenie ks 100
Hrebeň ks 120
Ostatný tovar hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny. celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mydlo toaletné 100g S obsahom hydratačných prísad chrániace pokožku pred vysúšaním.
Tekuté mydlo PH 4 až 6,5, rôzne vône.
Antibakteriálna prísada Antibakteriálna prísada
Krém na ruky 100ml Obsah účinných látok, ktoré hydratujú, ošetrujú a vyživujú pokožku.
Mydlo na holenie 150g Penivý krém vhodný na všetky typy pleti s obsahom glycerínu.
Recyklovaný papier toaletný jednovrstový 50m 50 m alebo 400 útržkov, recyklovaný, vyrobený najmenej zo 60 % z vlákniny recyklovanej zo zberového papiera a najmenej 20% z drevnej vlákniny.
Recyklovaný papier toaletný JUMBO priemeru 260mm Vyrobený najmenej zo 60 % z vlákniny recyklovanej zo zberového papiera a najmenej 20% z drevnej vlákniny.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme zadať jednotkovú cenu s DPH za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní od doručenia
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody " podľa potreby."
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita tovaru, 2.nebude dodržaná lehota dodania tovaru, 3.nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku.
Cena za dodanie predmetu kúpy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky -(pokračovanie v nasl. riadku)
Platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa - čiastkových výziev resp. objednávok, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
V položke č. 19. Objednávateľ uviedol ostatný tovar hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny. Jedná sa o materiál, ktorého potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa, ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedený „Ostatný tovar hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny objednávateľ určil celkovú cenu  1 080,00€ s DPH.
To znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného aktualizovaného rozpočtu zákazky rozpíše v položkách 1 až 19 ceny za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu za predpokladané množstvá s DPH a v položke „Ostatný tovar hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny“ uvedie celkovú cenu s DPH  1 080,00€. To znamená, že cenu celého predmetu zákazky tvoria položky od 1 až 19 plus cena za položku č. 20 „Ostatný tovar hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny."
Spôsob určenia ceny „Ostatného tovaru hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny“: 1) Objednávateľ opíše technické, funkčné požiadavky na predmet zákazky, stanový predpokladané množstvá a určí predpokladanú hodnotu zákazky. Pričom pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky bude vychádzať z priemeru ceny medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase zadávania čiastkovej výzvy/objednávky.
2) Po určení predpokladanej hodnoty zákazky/objednávky, vyzve dodávateľa na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky. Ak predložené cenová ponuka dodávateľa bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená objednávateľom, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi zľavu na predmet zákazky do výšky predpokladanej hodnoty zákazky stanovenej objednávateľom. Po dohodnutí ceny podľa predchádzajúcej vety, zadá objednávateľ čiastkovú výzvu/objednávku dodávateľovi.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom karty bezpečnostných údajov v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Dodávateľ je povinný na vyžiadanie predložiť Objednávateľovi kópiu oprávnenia na poskytovanie plnenia, ktoré je predmetom uzatvorenej Zmluvy (úradne overenú) do 3 dní pracovných dní po uzavretí Zmluvy.
Termín dodania tovaru je povinný ohlásiť Objednávateľovi deň vopred. Dodanie je možné vykonať len v pracovné dni od 08.00 h do 14.00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 22/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

79 831,00 ks/bal/celok

32 400,00

27 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.02.2023 10:01

24.02.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 130
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2023 11:58 - Vstupná ponuka 32 400,00 € Cena s DPH
23.02.2023 19:50 - Najvýhodnejšia ponuka 32 395,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS