• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 13:25

Detail zákazky Z2023990

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 13:25

Základné údaje

Z2023990

OF-268468

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7527355

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie bielizne BA

pranie, čistenie, žehlenie, skladanie, triedenie bielizne, dovoz čistej a odvoz použitej bielizne

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. pranie a chemické čistenie bielizne
Funkcia
Pranie bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách uvedených v osobitných požiadavkách
Sortiment bielizne je uvedený v špecifikácii predmetu zákazky
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie bielizne
Čistenie bielizne
Žehlenie bielizne
Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miesta plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesto plnenia
Triedenie bielizne podľa sortimentu v prepravných vozíkoch, podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa
Dodávateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie a chemické čistenie na základe súpisu bielizne až do odovzdania vyčistenej bielizne
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povlak na paplón 140x200 BA Predpokladaný počet kusov  2600
Povlak na vankúš 70x90 BA Predpokladaný počet kusov  2600
Povlak na vankúšik 40x60 BA Predpokladaný počet kusov  100
Plachta 140x200 BA Predpokladaný počet kusov  2600
Uterák froté 100x50 BA Predpokladaný počet kusov  600
Uterák obyčajný 100x50 BA Predpokladaný počet kusov  500
Utierka 45x65 BA Predpokladaný počet kusov 300
Osuška 150x100 BA Predpokladaný počet kusov 100
Obrus 120x140x BA Predpokladaný počet kusov 400
Obrus banketový 140x300 BA Predpokladaný počet kusov 400
Obrus banket Ø 250 BA Predpokladaný počet kusov 80
Obrus banket 130x230 polyest Predpokladaný počet kusov 100
Obrúsok 50x50 BA Predpokladaný počet kusov  50
Paplón 140x200 polyest Predpokladaný počet kusov 700
Vankúš 70x90 polyest Predpokladaný počet kusov 700
Vankúšik 40x60 polyest Predpokladaný počet kusov 50
Povlak na matrac 90x200 polyest Predpokladaný počet kusov 100
Záclona 150x250 Predpokladaný počet kusov 80
Záves 150x250 Predpokladaný počet kusov 80
Povlak na stoličky polyest Predpokladaný počet kusov 100
Deka 140x200 polyest Predpokladaný počet kusov  50
Prehoz na posteľ 140x200 polyest Predpokladaný počet kusov 50
Rohožka 50x70 polyest Predpokladaný počet kusov 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby zodpovednej za plnenie zmluvy ( preberanie a odovzdávanie bielizne) vrátane kontaktov (tel., e-mail, fax)
Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy objednávateľovi kalkuláciu jednotkovej ceny v EUR bez DPH a s DPH na 1 ks bielizne vrátane dovozu a odvozu. Kalkulácia jednotkovej ceny musí vychádzať z podielu vysúťaženej celkovej ceny (maximum) a požadovaného množstva bielizne (maximum) počas celého zazmluvneného obdobia. Dodávateľom uvedená cena za jednotku množstva (ks) je konečná a zahŕňa všetky náklady spojené s dodávkou. Táto cena bude zároveň podkladom pre mesačné zúčtovanie.
Objednávateľ trvá na dodržaní prepočítanej jednotkovej ceny počas celého zmluvného obdobia pri plnení zmluvy podľa skutočných potrieb objednávateľa.
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne, ako aj autá na prepravu bielizne musia spĺňať požiadavky v zmysle vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z. , § 8.
Požaduje sa predložiť Rozhodnutie regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzky práčovne do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Lehota preberania znečistenej použitej bielizne a dovozu čistej bielizne bude podľa aktuálnej potreby objednávateľa. Bielizeň bude prepravovaná v balíkoch alebo kontajneroch roztriedené podľa sortimentu.
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy - výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa, a to formou zabezpečenia náhradného plnenia pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu.
Pri praní posteľnej bielizne sa dodávateľ riadi doporučením výrobcu, ale poškodenia praním resp. čistením, bude náklady spojené s poškodením znášať dodávateľ.
Určený zamestnanec objednávateľa spolu so zamestnancom dodávateľa preberie bielizeň v objektoch objednávateľa,  podľa dodacieho listu, podpisom potvrdí prevzatie. Dodací list bude obsahovať presný druh bielizne a počet kusov, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb. Preberanú bielizeň zároveň určený zamestnanec prepočíta.
Potvrdený dodací list bude vystavený dvojmo, 1 x pre objednávateľa, 1 x pre dodávateľa a bude tvoriť prílohu k faktúre.
Čiastkové plnenie zmluvy bude vykonávané podľa skutočných potrieb objednávateľa, na základe zmluvnými stranami potvrdených súpisiek o odovzdanom a prevzatom množstve prádla v ks s následnou fakturáciou po ukončení kalendárneho mesiaca.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť rozpis bielizne podľa druhu s uvedením počtu kusov, vrátane dátumov prevzatia a čísiel objednávok.
Reklamácia, ktorej predmetom bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená, špinavá, zafarbená, chýbajúca bielizeň, ako aj iné nedodržanie zmluvných podmienok a pod., bude vykonávaná reklamačným listom, resp e-mailom (poverenou osobou). Zle oprata a poškodená bielizeň bude osobitne zabalená, označená a vrátená dodávateľovi. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 3 prac.dní od doručenia reklamácie.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záruku 2 týždne od spracovania. V rámci tohto reklamačného procesu môže objednávateľ reklamovať neskôr zistené nedostatky a poškodenia bielizne ( nekvalita, poškodenie, chýbajúce kusy, zámena, zafarbenie )
V prípade poškodenia alebo straty bielizne odovzdanej objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ povinný objednávateľovi uhradiť v celej výške náklady súvisiace so stratou alebo opravou bielizne.
V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 3 odôvodnené písomné reklamácie adresované na vedenie spoločnosti dodávateľa, bude sa to považovať za nedodržiavanie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od zmluvy
Po druhom nedodržanom termíne odvozu znečistenej bielizne alebo dovozu čistej bielizne je táto skutočnosť dôvodom na predčasné skončenie zmluvy.
Obidve zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť pred uplynutím platnosti zmluvy písomnou dohodou s uvedením dňa ukončenia alebo písomnou výpoveďou ktoroukoľvek zmluvnou stranou bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je dvojmesačná a začne plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej strane.
Miesto poskytnutia služby:  Ekonomická univerzita v Bratislave, Dolnozemská cesta č. 1, 852 35  Bratislava
Miesto poskytnutia služby:  Študentský domov Horský park, Prokopa Veľkého 41, 811 04  Bratislava
Miesto poskytnutia služby: Študentský domov Ekonóm, Prístavná 8, 821 09  Bratislava
Miesto poskytnutia služby: Študentský domov Vlčie hrdlo 74, 821 07  Bratislava
Miesto poskytnutia služby: Študentský domov Dolnozemská, Dolnozemská cesta 1, 851 04  Bratislava
Miesto poskytnutia služby: Študentský domov Starohájska, Starohájska 4, 851 03  Bratislava
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

31.12.2023 14:14

1,00 kpl

22 800,00

19 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

14.02.2023 08:21

17.02.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 13
 44
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2023 08:59 - Vstupná ponuka 22 462,00 € Cena s DPH
14.02.2023 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 22 399,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS