• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 09:55

Detail zákazky Z2023983

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 09:55

Základné údaje

Z2023983

OF-268118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7527351

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veeam Backup & Replication Enterprise for servers na 12 mesiacov

Veeam Backup and Replication Universal License, zálohovanie

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veeam Backup & Replication Enterprise for servers na 12 mesiacov
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie podpory na existujúce licencie produktu Veeam Backup & Replication Enterprise for servers na 12 mesiacov. Súčasná licencia expiruje 27.3.2023.
Číslo "product SKU": V-VBRENT-VS-P01AR-00.
Sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predĺženie podpory na existujúce licencie produktu Veeam Backup & Replication Enterprise for servers na 12 mesiacov počet 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V súlade s čl. VIII bod 8.2,  2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je certifikovaným Veeam partnerom.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému dodávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru objednávateľom a dodávateľom.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo stranyobjednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzujebezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné stranysúhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

28.03.2023 00:00 — 27.03.2024 23:59

20,00 Počet

8 058,00

8 058,00

1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je certifikovaným Veeam partnerom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.02.2023 14:26

17.02.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 13
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2023 08:04 - Vstupná ponuka 7 960,00 € Cena bez DPH
14.02.2023 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 7 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS