42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
46645314
RG kovo s.r.o.
Hodruša-Hámre 1175 , Hodruša-Hámre, 96661, SVK
Brity na snehové pluhy - z ťažkoodernej ocele.
zimná údržba ciest, brity z ťažkoodernej ocele, materiály na zimnú údržbu,
Tovar, Služba
1. Brity na snehové pluhy -z ťažkoodernej ocele pre závod Horné Považie
|
|
---|---|
Funkcia |
Brity z ťažkoodernej ocele určené pre snehové pluhy na odhŕňanie snehu z ciest počas zimnej údržby pre Závod Horné Považie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Brit na snehový pluh SRSD 3500 (počet ks britov do sady 3 ks) | sada | 5 | 30 | |
2. Brit na snehový pluh SRL 3500 (počet ks britov do sady 4 ks) | sada | 2 | 5 | |
3. Brity na snehový pluh RSKT 3500, (počet ks britov do sady 4 ks) | sada | 2 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Brity celohardoxové s vypálenými montážnymi otvormi alebo v kombinácii s konštrukčnou oceľou, materiál RAEX 500, Hardox 500. Tvrdosť od 470 do 535 HB alebo 45-55 HRC. |
Názov |
1. Výsledkom uzatvorenia bude rámcová dohoda (ďalej len "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Miesto plnenia - Žilina |
3. Čestné prehlásenie, že oceľové brity spĺňajú vlastnosti oderu vzdornosť, tvrdosť v brinelloch, t. j. 500 HB potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa) |
4. Lehota dodania tovaru: do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky. |
5. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. |
6. Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie prac. dňoch, pondelok - piatok od 6.00 hod. do 13.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky min. 1 deň vopred. |
7. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
8. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v Eur bez DPH+ DPH a cena s DPH ako aj celková cena za tovar v EUR bez DPH, DPH, cena s DPH celkom do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Zároveň dodávateľ do 3 prac. dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
9. Dodávateľ je povinný dodať tovar do sídla závodu v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia, alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný. |
10. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
12. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorázové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné . |
13. Odberateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
14. Dodávateľ ručí za predmet dodávky t. z., že tovar má v dobe preberania požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
15. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až po do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
16. Dodávateľ pri dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. |
17. Dodávateľ vystaví faktúru na základe dodacieho listu , podľa odobratého tovaru. Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní od jej doručenia odberateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
18. Odberateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližšie nasledujúci pracovný deň. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný odberateľovi oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v 5-dňovej lehote. |
20. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je odberateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
21. Odberateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky. |
22. Ukončenie zmluvy môže nastať: a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia tohto oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme. |
Martina Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
15 745,00
15 745,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2023 13:17
17.02.2023 10:00
17.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.02.2023 07:28 - Vstupná ponuka | 15 745,00 | € | Cena bez DPH |
16.02.2023 16:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 744,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: