• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 10:50

Detail zákazky Z2023975

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 10:50

Základné údaje

Z2023975

OF-268241

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7527336

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

46645314

RG kovo s.r.o.

Hodruša-Hámre 1175 , Hodruša-Hámre, 96661, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Brity na snehové pluhy - z ťažkoodernej ocele.

zimná údržba ciest, brity z ťažkoodernej ocele, materiály na zimnú údržbu,

  • 14622000-7 - Oceľ
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Brity na snehové pluhy -z ťažkoodernej ocele pre závod Horné Považie
Funkcia
Brity z ťažkoodernej ocele určené pre snehové pluhy na odhŕňanie snehu z ciest počas zimnej údržby pre Závod Horné Považie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Brit na snehový pluh SRSD 3500 (počet ks britov do sady 3 ks) sada 5 30
2. Brit na snehový pluh SRL 3500 (počet ks britov do sady 4 ks) sada 2 5
3. Brity na snehový pluh RSKT 3500, (počet ks britov do sady 4 ks) sada 2 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Brity celohardoxové s vypálenými montážnymi otvormi alebo v kombinácii s konštrukčnou oceľou, materiál RAEX 500, Hardox 500. Tvrdosť od 470 do 535 HB alebo 45-55 HRC.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Výsledkom uzatvorenia  bude  rámcová dohoda (ďalej len "zmluva")  sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2.  Miesto plnenia - Žilina
3. Čestné prehlásenie, že oceľové brity spĺňajú vlastnosti oderu vzdornosť, tvrdosť v brinelloch, t. j. 500 HB potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa)
4. Lehota dodania tovaru: do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky.
5. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od  odosielajúcej  zmluvnej strany.
6. Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie prac. dňoch, pondelok - piatok od 6.00 hod. do 13.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky min. 1 deň vopred.
7. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných  požiadaviek na predmet zákazky  do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia  zmluvy.
8. Objednávateľ  požaduje predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v Eur bez DPH+ DPH a cena s DPH ako aj celková cena za tovar  v EUR bez DPH,  DPH,  cena s DPH  celkom   do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.  Zároveň dodávateľ do 3 prac. dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi  kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
9. Dodávateľ je povinný dodať tovar do sídla  závodu v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia, alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný.
10. Jednotkové  ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia  z dopravného prostriedku v mieste  plnenia zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
11. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho  omeškanie.
12. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorázové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné .
13. Odberateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
14. Dodávateľ ručí za predmet dodávky t. z., že tovar má v dobe preberania požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
15. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až po do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
16. Dodávateľ pri dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru.
17. Dodávateľ vystaví faktúru na základe  dodacieho listu , podľa odobratého tovaru. Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní od jej doručenia odberateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
18. Odberateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v  písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližšie nasledujúci pracovný deň.
19. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný odberateľovi oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v 5-dňovej lehote.
20. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je odberateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
21. Odberateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy nedodržanie lehoty  dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky.
22. Ukončenie zmluvy môže nastať: a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia tohto oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach  Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Martina Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

15 745,00

15 745,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.02.2023 13:17

17.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 57
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2023 07:28 - Vstupná ponuka 15 745,00 € Cena bez DPH
16.02.2023 16:53 - Najvýhodnejšia ponuka 15 744,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS