• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 11:30

Detail zákazky Z2023964

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 11:30

Základné údaje

Z2023964

OF-268357

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7527319

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36008184

DOPRAVA A SLUŽBY K & T, spol. s r.o.

Horelica 13, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup abrazíva (brúsny prášok alebo zrno) na otryskávanie oceľových konštrukcií pomocou stlačeného vzduchu (čistenie pieskovaním kovov oceľových konštrukcií pred povrchovou úpravou náterom)

Abrazívny materiál

  • 14812000-6 - Brúsny prášok alebo zrno
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI OPEP, 2. časť „VZP“ - Nákup abrazíva (brúsny prášok alebo zrno) na otryskávanie oceľových konštrukcií pomocou stlačeného vzduchu (čistenie pieskovaním kovov oceľových konštrukcií pred povrchovou úpravou náterom)
Funkcia
Slúži na čistenie kovov oceľových konštrukcií pred povrchovou ochranou náterom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zrnitosť mm 0,2 1,6
Balenie vo vreciach kg 40
Vrecia uložené na paletách ks/pal 30 40
Tvrdosť podľa Mohsovej stupnice tvrdosť 6 7
Vlhkosť % 0,2 0,4
Množstvo t 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
70 % veľkosti zŕn musí byť v intervale od 0,8 do 1,5 mm
Abrazívny materiál na čistenie kovových povrchov pieskovaním.
Nesmie byť na báze kremičitého piesku, nesmie obsahovať zlúčeniny kremíka.
Inertný a ekologicky nezávadný, netoxický, nehorľavý, nevodivý, vo vode nerozpustný, chemicky stály, nekorodujúci a nereagujúci s otryskavaným povrchom.
Neobsahujúci nebezpečné látky a nie je klasifikovaný ako nebezpečný prípravok v zmysle Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (ES) č. 1272/2008 o klasifikácii, označovaní a balení látok a zmesí (CLP)
Málo fibrogénny.
Vrecia na paletách obalené nepremokavou fóliou pre zamedzenie vlhkosti pri náhlej nepriazni počasia počas manipulácie.
Dosiahnutie drsnosti min. Sa 2,5 v zmysle ČSN EN ISO 8501 - 1 Príprava oceľových podkladov pred aplikáciou náterových látok a podobných výrobkov a STN EN ISO 12944-4 Náterové látky. Protikorózna ochrana oceľových konštrukcií ochrannými náterovými systémami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej aj ako „objednávateľ“) požaduje dodať abrazivo (ďalej aj ako „tovar“) nový, doposiaľ nepoužitý tovar, s kartou bezpečnostných údajov a preberacím protokolom, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v rámci Európskej únie ďalej len „EÚ“) a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom SR a EÚ.
I.2 Dodávateľ dodá tovar, vrátane dopravy na adresu A. Hlinku 2549, 022 65 – Stredisko špecializovaných činností Čadca (ďalej aj ako „miesto dodania“).
I.3 O dodaní tovaru bude vystavený dodací list, podpísaný objednávateľom a dodávateľom, v ktorom bude uvedené celkové množstvo dodaného tovaru, v celkovom počte originálnych vyhotovení dodacieho listu 3 (tri) ks, z čoho si jeden (1) ks ponechá dodávateľ a objednávateľ pri dodaní a jeden (1) originál dodávateľ priloží k faktúre. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda objednávateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi riadne prevziať tovar.
I.4 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty:
a) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Rámcovej dohody, podľa funkčnej a technickej špecifikácie, dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z prílohy č. 1 a prílohy č. 2 k Opisnému formuláru,
b) technické listy preukazujúce splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky.
c) prehlásenie o zhode výrobku podľa zákona č. 133/2013 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov a osvedčenie výrobku o vhodnosti použitia pre úpravu podkladov pred aplikáciou náterových hmôt.
I.5 Dodávateľ zároveň predloží pri každom dodaní tovaru technický list a kartu bezpečnostných údajov ako i toxikologické posúdenie nezáväzným odborným subjektom.
I.6 Dodávateľ bude vykonávať dodanie tovaru na základe čiastkových výziev (ďalej len ako „Objednávky, samostatne aj „Objednávka“), v ktorých budú uvedené presné termíny a množstvá dodávaných tovarov.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravy na miesto dodania.
II.3 Cena za poskytnuté dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.4 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.5 V prípade, ak je dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.6 Jednotková cena z prílohy č. 1 k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody. V jednotkovej cene je zahrnuté aj bezplatné legislatívne a technické poradenstvo, všetky náklady na obaly, balenia, ekologickú likvidáciu obalov, nakládku, vykládku, dopravu na miesto určenia a režijné náklady. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
II.7 Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného predmetu Rámcovej dohody, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním v rámci predmetu Rámcovej dohody.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru, na základe tejto Rámcovej dohody. Za deň zdaniteľného plnenia sa považuje deň dodania tovaru. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.3 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania dodacieho listu objednávateľom a dodávateľom.
V. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov tovaru, uvedených v technickej špecifikácii /opisnom formulári / v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek objednávateľa, bude toto konanie dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov dodávateľa.
V.2 V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Rámcovej dohody/požiadavky objednávateľa v súlade s Rámcovou dohodou /opisným formulárom, bude toto konanie dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov dodávateľa.
V.3 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať dodací list, ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od Rámcovej dohody a udeliť negatívnu referenciu.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 3 (troch) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“) ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) Zo VO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkové zazmluvnené, množstvo tovaru a ani celkový objem finančných prostriedkov, ktoré bolo na jeho obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany dodávateľa.
VI.4 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
VI. 6 Súčasťou tohto Opisného formulára je príloha č.1 a príloha č.2.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

130,00 tona

36 833,00

36 833,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.02.2023 11:51

17.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 57
 46
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2023 14:32 - Vstupná ponuka 36 830,00 € Cena bez DPH
16.02.2023 06:05 - Najvýhodnejšia ponuka 36 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS