42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Stolový počítač
Stolový počítač
Tovar, Služba
1. 1. Stolový počítač
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stolový počítač | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požadované technické vlastnosti: | |
Operačný systém | Kompatibilný k firemnej infraštruktúre Microsoft Windows 11 Pro alebo vyšší vo verzii professional |
Rad procesora | IntelCore i7 |
Frekvencia procesora | 2 GHz |
Počet jadier | 8 |
Core Boost frekvencia | 4,5 GHz |
SSD kapacita | 512 GB |
Veľkosť operačnej pamäte | 16 GB |
Frekvencia pamäte | 2 000 MHz |
Grafická karta | integrovaná |
Zdroj | 65W |
Max TDP | 35 W |
Funkcie procesora | Automatické pretaktovanie, HyperThreading, |
Typ úložiska | SSD |
Rozhranie interné | M.2 (NVMe) |
Základná výbava | Bluetooth, Wi-Fi |
Typ WiFi | 802.11ax |
Frekvencia pamäte | 2 666 MHz |
Typ pamäte | DDR4, Min 16 GB |
Počet slotov RAM - 2 ks | |
Počet osadených slotov - 1 ks | |
Výstupy | USB 2.0 - 2 ×, USB 3.2 Gen 2 - 1 ks, USB-C - 1 ks, USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) - 3 × |
HDMI, DisplayPort | |
Príslušenstvo | Myš, Klávesnica od toho istého výrobcu ako počítač |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Hardvér musí spĺňať základné hardvérové kritériá pre prevádzku operačného systému Windows 11 podľa oficiálne zverejnených technických požiadaviek autorského subjektu (Microsoft). Operačný systém musí byť vo verzii Professional (nie Home). |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov. |
V prípade,že nie je uplatnená požiadavka objednávateľa o predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky,predloženej v lehote na predkladanie ponúk,dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet a podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy.Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. |
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
NPPC-VUŽV, Lužianky, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky, Liptovský Hrádok, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
23.02.2023 09:00 — 01.03.2023 15:00
1,00 ks
822,75
822,75
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2023 11:06
16.02.2023 11:30
16.02.2023 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.02.2023 12:06 - Vstupná ponuka | 822,00 | € | Cena bez DPH |
13.02.2023 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 822,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: