• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2023 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2023 11:55

Detail zákazky Z2023938

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2023 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2023 11:55

Základné údaje

Z2023938

OF-268394

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7522604

Objednávateľ

603295

Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Microsoft 365

softvér, licencia, Microsoft 365

  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft 365 na 1 rok
Funkcia
Nákup licencií Microsoft 365 pre zamestnancov objednávateľa na obdobie 12 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Licencie Microsoft 365 Business Basic ks 2
2. Licencie Microsoft 365 Business Standard ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronické licencie Microsoft 365 s ročnou viazanosťou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft 365 Business Basic a Microsoft 365 Business Standard (ďalej aj ako "tovar" alebo tiež "licencie") vo forme Rámcovej dohody (ďalej len "zmluva").
Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje po dobu trvania tejto zmluvy dodávať objednávateľovi tovar na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom, zaslaných dodávateľovi a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar do dvadsaťštyri (24) hodín od odoslania čiastkovej objednávky objednávateľom formou elektronickej komunikácie (e-mailom). Dodávateľ môže dodať tovar objednávateľovi aj po častiach, pričom je povinný dodržať lehotu dodania tovaru objednávateľovi v zmysle tohto bodu zmluvy.
Počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii tejto zmluvy je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií uvedený v tejto zmluve. Dodávateľ nemá nárok na náhradu škody a/alebo akúkoľvek sankciu za nevyčerpanie celkového počtu zazmluvnených licencií.
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužívaný, ani renovovaný, nie testovaný, bez vád s požadovanými vlastnosťami predmetu zmluvy a s potrebnou súvisiacou dokumentáciou týkajúcou sa dodávaného predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodaný tovar musí byť plne kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou a systémom objednávateľa. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa.
Ponuka musí zohľadňovať náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb administrátorského prostredia na správu služieb. Objednávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom objednávateľa je vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa.
Predmet zmluvy sa považuje za riadne dodaný podpísaním protokolu o odovzdaní a prevzatí prostredníctvom oprávnených zástupcov oboch zmluvných strán.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy od dodávateľa v prípade, ak predmet zmluvy nie je dodaný v súlade s požadovanými vlastnosťami predmetu zmluvy a podľa podmienok uvedených v tejto zmluve.
Pri zistení zjavnej vady dodávaného predmetu zmluvy spíšu zmluvné strany písomný záznam v dvoch vyhotoveniach, pre každú zmluvnú stranu po jednom vyhotovení. V zápise musí byť uvedený presný opis zistenej vady, počet vadných kusov a nároky objednávateľa vyplývajúce z vád predmetu zmluvy.
Dohodnutá zmluvná cena je konečná a nemenná a platí počas celej doby platnosti zmluvy. V dohodnutej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetu zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy.
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe pri ročnej viazanosti podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií.
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Pokiaľ sa v objednávkovom, resp. opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa. Obchodný názov, patent alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre tovaru.
Dodávateľ musí byť Microsoft CSP Partner.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ predloží objednávateľovi elektronicky (e-mailom) podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, ktorý bude obsahovať rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH.
Dodávateľ predloží objednávateľovi elektronicky (e-mailom) kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzatvorenia zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
V rámci ponuky žiadame oceniť maximálne počty licencií Microsoft 365 uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Počty aktuálne aktivovaných licencií sú uvedené informatívne pre plnenie zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

5,00 ks

600,48

500,40

Dodávateľ predloží technický/produktový list alebo iný doklad k ponúkanému tovaru, ktorý bude obsahovať úplný názov a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.02.2023 10:03

16.02.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 16
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.02.2023 10:18 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena s DPH
14.02.2023 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka 597,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS