• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2023 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2023 14:50

Detail zákazky Z2023910

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2023 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2023 14:50

Základné údaje

Z2023910

OF-268308

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7517671

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

25548611

EXBIO Praha, a.s.

Nad Safinou II 341, Vestec, 252 42, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické činidlo určené pre testovanie alergickej reakcie

diagnostické činidlá, materiál, chemikálie

  • 33696300-8 - Chemické činidlá
  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické činidlo určené pre testovanie alergickej reakcie
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, nákladov na manipuláciu, vyloženia na pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Komponenty budú použité vo výskume, pričom ich špecifikácia vyplýva z dlhoročnej kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácii experimentov. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Rámcová dohoda na 12 kalendárnych mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
BasoFlowEx Kit  určený pre testovanie alergickej reakcie sprostredkovanej protilátkami bal 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kit je určený pre testovanie alergickej reakcie sprostredkovanej protilátkami IgE analýzou expozície proteínu CD63 na povrchu bazofilov po ich stimulácii alergénom v ľudskej periférnej krvi s heparínom pomocou prietokovej cytometrie. Bazofily je možné stimulovať pomocou komerčne dostupných alergénov. katalogové číslo ED7043
Produkt je určený pre In Vitro diagnostické použitie.
Princípom testu je vyvolanie aktivácie bazofilov in vitro v prítomnosti senzibilizujúceho alergénu a následné meranie expozície aktivačného znaku bazofilov na bunečnom povrchu pomocou monoklonálnej protilátky metódou prietokovej cytometrie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje reagencie s minimálne 12. mesačnou exspiráciou.
2. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia nový, nepoužívaný a nepoškodený, nie alternatívny, nie repasovaný a súčasne certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii a vyhovujúci platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru / predmetu plnenia zákazky dodané pri dodaní skontrolovať a v prípade tovaru / predmetu plnenia zákazky rozdielnej technickej špecifikácie ako bola Objednávateľom zadaná, použitého tovaru / predmetu plnenia zákazky, nie nového tovaru / ...(3.1)
3.1 ... predmetu plnenia zákazky, v neoriginálnom balení alebo nekompletnej zásielky / predmetu plnenia zákazky, a alebo tovaru, ktorý je alternatívny, alebo je repasovaný a alebo tovaru, ktorý nie je certifikovaný ani nie je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii, nie je vyhovujúci platným medzinárodným normám, ani normám STN ani všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ, taký tovar / predmet plnenia zákazky neprevziať.
4. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej objednávkyadávanej e-mailom.
Množstvo predmetu zmluvy je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti zmluvy upravované podľa jeho aktuálnych potrieb bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva plynov a súvisiacich služieb.
Platby za plnenie predmetu kúpnej zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Zmluva – Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti na 12 kalendárnych mesiacov. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať maximálny rozsah predmetu zákazky.
Plnenie Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených Objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny Objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 sada

12 320,00

12 320,00

Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikáciev

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.02.2023 13:54

15.02.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.02.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 292
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2023 14:11 - Vstupná ponuka 12 320,00 € Cena bez DPH
10.02.2023 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 12 320,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS