• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 10:20

Detail zákazky Z2023861

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2023 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 10:20

Základné údaje

Z2023861

OF-268275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7527329

Objednávateľ

00627844

Bilingválne gymnázium Milana Hodžu

Komenského 215, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu počas obdobia 1 roku vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odoberateľa a prevzatie zodpovednosti po dobu trvania zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba kWh 237 455,98
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odberné miesto / POD kód / Tarifa / Predpokladaná ročná spotreba 3000000154 / SKSPPDIS000610600438 / M8 / 237 455,98 kWh
Zmluvné obdobie od / do 01. 05. 2023 / 30. 04. 2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok po dobu trvania zmluvy.
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie zemného plynu, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
3. Cena musí byť určená ako celková cena s DPH za dodávku plynu počas zmluvného obdobia. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET), platných Osobitných ustanoveniach o zákazke na dodávku elektriny a plynu (OUEP) a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva, resp. v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to len v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO.
4. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta.
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie alebo pokuty v prípade neodobrania, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva zemného plynu.
6. V prípade ak by malo dôjsť k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, oznámi to strana, ktorá požaduje ukončenie zmluvného vzťahu písomne druhej strane. Zmluvné strany sa dohodnú na prechodnom období počas, ktorého bude zmluva pokračovať až do doby, kým nebude zabezpečený plynulý prechod na ďalšieho dodávateľa. Počas tohto obdobia budú uhrádzané platby len za skutočne odobratý zemný plyn podľa cenových podmienok pôvodnej zmluvy.
7. Dodávateľ v prípade predčasného ukončenia zmluvy nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie ani pokuty.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu.
9. Zmluvná cena musí byť konečná a obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, ceny za služby súvisiace so skladovaním plynu, spotrebnej dane, poplatkov za odberné miesto, dane z pridanej hodnoty - t.j. cenu konečnú, ktorú zaplatí odberateľ za dodávku predpokladaného množstva zemného plynu.
10. Cena za dodávku zemného plynu bude fakturovaná formou preddavkových faktúr za opakovanú dodávku zemného plynu mesačne. Splatnosť faktúr je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa ich vystavenia.
11. Vyúčtovanie spotreby zemného plynu sa bude vykonávať ročne, resp. k dátumu ukončenia zmluvy. Dodávateľ vo vyúčtovacej faktúre zohľadní rozdiel medzi sumou uhradenou v preddavkových faktúrach a sumou za skutočne odobratý zemný plyn. Dodávateľovi prislúcha úhrada len za skutočne dodaný zemný plyn.
12. Dodávateľ odošle vyúčtovaciu faktúru najneskôr 15. pracovný deň po skončení fakturačného obdobia a jej splatnosť bude minimálne 30 dní odo dňa jej vystavenia.
13. Každá faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla odberateľa. Okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme. Splatnosť faktúr je minimálne 30 dní odo dňa ich vystavenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 215, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.05.2023 00:00 — 30.04.2024 23:59

237 455,98 kWh

47 491,20

39 576,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.02.2023 12:29

17.02.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2023 08:38 - Vstupná ponuka 30 330,00 € Cena s DPH
17.02.2023 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 30 330,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS