17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
47025328
TatraMed Software s. r. o.
Líščie údolie 9, Bratislava, 84104, SVK
Medicínsky tele-diagnostický systém MTDS NF12
Diagnostika, telemedicína, telerádiológia, dôveryhodná archivácia diagnostiky
Tovar, Služba
1. Medicínsky tele-diagnostický systém MTDS NF12 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Medicínsky systém pre diagnostiku, vzdialenú diagnostiku, telerádiológiu, klinickú vizualizáciu a dôveryhodnú archiváciu |
Prenájom softvérového systému MTDS NF12 alebo ekvivalent na obdobie 24 mesiacov |
Vypôžička úložiska počas trvania zmluvy s kapacitou potrebnou pre veľké zdravotnícke zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Systém obsahuje LAN multilicenciu diagnostickej SW stanice použiteľnej aj pre klinické a ambulantné zobrazovanie s možnosťou prepnutia do módu pre operačné sály | ks | 300 | ||
Systém poskytuje klientovi možnosť prenosu, uchovávania a vyhodnocovania digitálnej obrazovej zdravotnej dokumentácie pacientov od a/alebo do systémov nemocníc/polikliník/diagnostických centier, účastných na diaľkovej a/alebo miestnej diagnostike a to v rozsahu, počte subjektov v Slovenskej republike, subjekty nemusia byť v správe dodávateľa, dodávateľ zodpovedá za prenos k subjektom a zabezpečuje zmluvný vzťah vo svojom mene | nemocníc/polikliník/diagnostických centier | 100 | ||
Možnosť prenosu, uchovávania a vyhodnocovania digitálnej obrazovej zdravotnej dokumentácie pacientov z vlastných rádiologických vyšetrovacích prístrojov alebo dokumentačných prístrojov (všetko plne DICOM kompatibilných zdrojov obrazovej dokumentácie) , počet prístrojov v cene dodávky. | prístrojov | 30 | ||
Webová multiplatformová aplikácia pre rýchle a zabezpečené zobrazovanie obrazovej dokumentácie z úložiska systému MTDS aj mimo nemocničnej siete (LAN) pre registrovaných a autentifikovaných lekárov. Zobrazovanie je použiteľné na desktop počítači alebo notebooku alebo tablete alebo smartphone a to pre operačné systémy Microsoft Windows, Windows Phone, Apple OSX, iOS, Google Android. Aplikácia je s otvoreným API, a je možné implementovať integráciu na strane NIS alebo žiadankového systému. Požadovaný rozsah v cene dodávky, súčasne pracujúcich lekárov (licencií) . | lekárov | 30 | ||
Webová multiplatformová aplikácia pre snímanie foto-dokumentácie pacienta a ukladanie do úložiska systému MTDS vo formáte DICOM, vrátane podpory DICOM Modality Worklist Management. Aplikácia je použiteľná na zariadeniach so vstavanou kamerou a pre operačné systémy Microsoft Windows Phone, Apple iOS, Google Android a prehliadače Chrome, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge. Požadovaný rozsah v cene dodávky, súčasne pracujúcich používateľov (licencií). | používateľov | 10 | ||
Dĺžka zmluvy komplexnej starostlivosti, služieb a servisu pre softvérový systém MTDS NF12 | mesiacov | 24 | ||
Počet vykonávaných a archivovaných štúdií pre obdobie 24 mesiacov | počet | 200000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém MTDS NF12 alebo ekvivalent: | poskytuje klientovi možnosť diagnostiky/vyhodnocovania digitálnej obrazovej zdravotnej dokumentácie pacientov z vlastných rádiologických vyšetrovacích prístrojov |
- - | alebo diaľkovo prenesených rádiologických vyšetrení (všetko plne DICOM kompatibilných zdrojov obrazovej dokumentácie) pre minimálne 300 súčasných používateľov (CU) v rámci LAN |
- | Topológia riešenia systému MTDS NF12 je klient-server |
- | implementácia integračnej platformy pre integráciu s kompatibilným nemocničným informačným systémom (NIS) na báze medzinárodných komunikačných štandardov HL7 |
- | plne a dôsledne poskytuje a používa na inú než DICOM komunikáciu medzinárodný komunikačný štandard HL7 (pri komunikácii s aplikáciami tretích strán a to obidvoma smermi) |
- | možnosť spracovania elektronickej žiadanky (generované lokálne v štandarde HL7 a prenášané cez LAN), pre prípad neskoršej integrácie s NIS |
- | integrovaný DICOM Modality Work List Management, pre prípad neskoršej integrácie s NIS |
- | možnosť podpory volania a zobrazovania štúdií (lokálne z LAN z ako aj cez web prístup), s pripravenosťou na prípadnú neskoršiu integráciu s NIS |
- | možnosť uloženia digitálnej dokumentácie v pdf formáte k vyšetreniu priamo do dátového úložiska (napr. sken žiadanky, lekárskej správy, laboratórnych výsledkov, tlačový pdf ..) |
- | funkcionalitu súčasného volania štúdie a k nej prislúchajúceho popisu (napr. vo formáte pdf) a ich zobrazenie formou načítania z dátového úložiska |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | poskytovanie údajov z modalít pre ďalšie spracovanie, t. j. podporuje DICOM MPPS službu, pomocou ktorej modality posielajú informácie o vykonaných vyšetreniach |
- - | (počet obrazov, dĺžka trvania vyšetrenia, začiatok a koniec vyšetrenia na modalite, aktuálny stav vyšetrenia, výška radiačnej dávky pre pacienta). |
- - | získané údaje z modalít - schopnosť poskytnúť aplikáciám tretích strán v DICOM, XML alebo HL7 formáte |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | spájanie štúdií podľa definovaných kritérií tzv. Merge štúdií (nie manuál. prepisom) na základe HL7 požiadavky. Na základe ADT (Admin Discharge Transfer) HL7 správ prijatých od aplikácií tretích strán |
-- | vykonávať tzv. Merge štúdií, čiže preradenie vyšetrení patriacich zadanému pacientovi k záznamom iného pacienta |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | konsolidácia údajov s dátovým úložiskom systém MTDS poskytuje funkcionalitu PIR (Patient Information Reconciliation), na základe HL7 požiadavky. |
-- | na základe ADT (Admin Discharge Transfer) HL7 správ prijatých od aplikácií tretích strán schopnosť sytému upravovať informácie o pacientovi (demografické údaje pacienta) v uložených štúdiách |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | riadenie prístupu k údajom systém MTDS , riadenie prístupu k údajom založené na princípe “ROLA používateľa“ s jednoznačne definovanými právami prístupu až na úroveň jednotlivých údajových položiek |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | funkcionalitu pre zasielanie štúdií, resp. prijímanie štúdií a ich popisov zabezpečeným spôsobom do resp. od ostatných Poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, systémov tretích strán zabezpečeným |
-- | spôsobom s ochranou pred zneužitím pri ich prenose v zmysle Zákona č. 18/2018 a nariadenia GDPR |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | jednoduchým spôsobom, bez akýchkoľvek nadštandardných znalostí IT, odosielať obrazové dáta (najmä akútnych) pacientov okamžite, kedykoľvek, rýchlo, bez súčinnosti iných osôb, odosielanie v režime |
-- | 24x7, v akomkoľvek objeme a v pôvodnej kvalite podľa platnej normy STN EN ISO 12052:2018-03 (DICOM), používateľské prostredie klientskej aplikácie uspôsobené pre jednoduchú obsluhu personálom |
-- | napr.. formou a funkciami blízkou e-mailovým klientom - princíp príjmu respektíve odoslania pacientskych obrazových dát vrátane príloh. |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | ochrana - možnosť len zabezpečené odosielanie a príjem textových správ, dokumentov a príloh, s ochranou pred zneužitím pri ich prenose. |
- | relevantné časti systému MTDS určené koncovým používateľom (lekári a zdrav. personál) sú dodané v štátnom jazyku (slovenská lokalizácia). |
- | obsah systému elektronický manuál v slovenskom jazyku. |
- | prenos pacientskych obrazov v súčasnosti neprelomiteľným zabezpečením osobných údajov tretími subjektami (mimo registrovaných poskytovateľov zdravotnej starostlivosti - odosielateľa a prijímateľa) |
- | bez potreby vytvárania VPN (Virtual Private Network), nenarúša firewall používateľa internetovej siete, využívanie k výmene dát štandardne povolené TCP/IP porty (napr. 443,80), |
- | šifrovane v zmysle GDPR a Zákona 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov,proti neoprávnenému sledovaniu/monitorovaniu asymetrickým end-to-end kryptovaním prenášaných dát, s dĺžkou kľúča min. 3072 bitov |
- | možnosť prevádzkovania minimálne na operačných systémoch Microsoft Windows 10 alebo vyššom a na virtualizovanej platforme VMware ESX 6.5 alebo vyššie |
- | neobmedzená licencia klientskej aplikácie, k službe zabezpečujúcej komunikáciu medzi Poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti, pre všetky pracovné stanice s operačným systémom objednávateľa |
- | softvérové stanice systému MTDS koncových používateľov (lekári) sú schopné zobrazovať synchrónne ECG v normalizovanom formáte DICOM ECG/HD. |
................................................................................................ | ...................................................................... |
Softvérové stanice systému MTDS koncových používateľov (lekári) sú schopné zobrazovať formáty: | Digital Subtract Angiography (DSA), Digitally Reconstructed Radiograph (DRR), MultiPlanar Reconstruction (MPR), Curved Planar Reconstruction (CPR), Maximum Intensity Projection (MIP), |
-- | Multiframe Images a sú schopné registrovať a zobrazovať multimodalitnú fúziu snímok |
Softvérové stanice systému MTDS umožňujú: | úpravy jasu, kontrastu, možnosť otáčania obrazu, meranie vzdialeností a uhlov a pod. Prehrávanie (animáciu) sérií snímkov, export DICOM snímkov do formátov: .jpeg, .bmp; |
-- | export sérií snímkov v podobe filmu vo formáte AVI; možnosť prezerania EKG kriviek vo formáte DICOM EKG. |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | DICOM interface s nasledovnými Storage SC, Query/Retrieve SC, Verification SC. Systém MTDS obsahuje plnú podporu DICOM Modality Worklist Management SC |
- | jadro systému môže byť prevádzkované na serveri v plne virtualizovanom prostredí. |
- | všetky potrebné serverové licencie pre podporu CT, CR, DX, MG, MR, NM, PT, RF, XA, US, podporu formátu DICOM a príslušné sieťové výstupy |
- | manažovateľnosť diaľkovým prístupom, technická podpora. |
- | softvér pracovnej stanice, možnosť prepnutia do dotykového módu ovládania zobrazenia pracovnej stanice, ktorý je vhodný pre operačné sály a sterilné prostredie. |
- | stacionárne pracovné a klinické náhľadové stanice sú klinicky uvoľnené pre funkčnosť v operačnom systéme Microsoft Windows Vista, 7, 8 a 10. |
- | podpora manažmentu "Hanging protocols". Zabezpečenie zrýchlenia včasnej diagnostiky pomocou aplikácie softvérovej technológie „Hanging Protocols“ na otvárané/prezerané obrazové dáta pacientov. |
- | Manažment „Hanging Protocols“ je v réžii objednávateľa s trvalou možnosťou úprav pre jednotlivé pracoviská. |
- | plný administrátorský prístup k správe a administrácii systému MTDS NF12 so súvisiacou podrobnou dokumentáciou, aktualizovanou počas celej doby trvania zmluvy |
- | bez potreby súčinnosti dodávateľa ako výrobcu k administrácii systému MTDS |
- | časti určené na diagnostiku pacientov certifikované v triede IIb podľa požiadaviek EÚ (MDD 93/42/EEC a 2007/47/EC, EN ISO 13485) |
- | používateľský návod v rámci každej používateľskej aplikácie, administrátor požaduje 1 verziu každého návodu ako aj dátový nosič (USB pamäťový kľúč) s používateľskými návodmi a aplikáciami. |
- | podpora prevádzky systému v režime 9x6 formou "Call center", prevádzkovaná dodávateľom/výrobcom v štátnom (slovenskom) jazyku. Telefónna linka a mobilný telefón NF12 - dostupnosť v režime 9x6. |
- | podpora prevádzky systému minimálne pre správcov systému a časovo neohraničená (počtom alebo dĺžkou volaní alebo elektronickej komunikácie) |
- | pravidelná kontrola systému dodávateľom minimálne 1x ročne v sídle zákazníka (môže byť v rámci servisného zásahu) a každý pracovný deň diaľkovým prístupom, |
- | aktualizácia softvérových aplikácií systému a zahŕňa poskytnutie každej novej verzie, a to vždy do jedného mesiaca po jej klinickom uvoľnení. |
- | nNa základe požiadavky zákazníka vykoná dodávateľ zaškolenie v sídle zákazníka pri každej aktualizácii. |
- | v paušálnej cene podpory zahrnuté všetky cestovné náklady, ako aj práce, náklady na pripojenie a všetky ďalšie náklady dodávateľa súvisiace s poskytovaním podpory systému |
- | aktualizácia softvérových aplikácií dôveryhodného archívu zahŕňa poskytnutie každej novej verzie, a to vždy do jedného mesiaca po jej uvoľnení výrobcom, po dohode so správcom |
V závislosti podľa úspešnosti uchádzača objednávateľ zabezpečí prostredníctvom následného VO migráciu dát s pôvodného systému, a podľa potreby preškolenie obslužného personálu. | Požadujeme budúcu vzájomnú spoluprácu s pôvodným prevádzkovateľom služby mri nasadený a migrácii dátového úožiska. |
- | prístupnosť a komunikáciu pôvodného prevádzkovateľa systému zabezpečí objednávateľ |
- | v prípade úspechu pôvodného poskytovateľa nebude realizovať VO pre zákazku migrácie dát do/zo systému. |
Názov |
Nakoľko objednávateľ použil označenie konkrétneho výrobku je možné v technickom riešení použiť ekvivalent produktu, ale len za predpokladu že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti produktu pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky produktu. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode produktu, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami produktu, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo produktu, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
Dodávateľ je povinný oboznámiť sa s internými bezpečnostnými opatreniami v zmysle § 20, uzatvoriť zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ( tvorí prílohu OF) a notifikačných povinností, umožniť a byť súčinný pri audite kybernetickej bezpečnosti. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby riadne a včas na profesionálnej úrovni s odborne spôsobilými osobami, pričom bude dodržiavať parametre zadania, platných technických noriem a zákonov, technologických postupov, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby riadne a bez obmedzenia počas 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Vrátane licencií a nákladov spojených s inštaláciou u objednávateľa. |
Požaduje sa do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis funkčných/technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných tovarov. |
- Požaduje sa v lehote na predkladanie ponúk predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. |
Spôsob, čas a miesto dodania: |
a) termín dodania resp. inštalácie je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného HW a SW, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
e) Objednávateľ sa zaväzuje celkovú cenu za predmet zákazky uhradiť dodávateľovi v 24 pravidelných a rovnomerných mesačných splátkach (ďalej len „mesačný paušál“). Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi mesačný paušál na základe faktúry, ktorú doručí dodávateľ objednávateľovi vždy najneskôr do 15 dní po ukončení príslušného kalendárneho mesiaca. Úhrada bude vykonaná bezhotovostne, na základe faktúry a rozpisu poskytnutých služieb. Fakturácia je v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry budú kópie dokladov potvrdených obidvomi zmluvnými stranami, záznam o prevádzke systému. |
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 60 dní odo dňa jej doručenia. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní . |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Kúpna cena za dodanie tovaru , poskytnutie služby v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním / poskytnutím predmetu zákazky v zmysle tejto zmluvy. |
Cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa cenu za poskytovanie služby, vrátane dodania do miesta dodania, vrátane jeho inštalácie, vrátane správy servera a potrebných licencií počas platnosti zmluvy |
Cena za predmet zákazky pokrýva celý zmluvný záväzok a všetky náležitosti a veci nevyhnutné na riadne poskytovanie služieb, ktoré umožnia objednávateľovi riadne využívanie služieb po celú dobu trvania zmluvy. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiaden preddavok ani zálohovú platbu. |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy). |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru,poskytnutím služby má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet zmluvy. a to i za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až e) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Ak je dodaný tovar s vadami objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 ods.1 písmen. a) až d) ObZ ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Dodávateľ môže požadovať |
Úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Za nedodržanie lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému sa nepovažuje vyššia moc, najmä vojna, štrajky, občianske nepokoje, prírodné katastrofy, dopravná alebo elektronická nedostupnosť, dopravná kalamita, zrušenie alebo meškanie spojov verejnej autobusovej, železničnej alebo leteckej dopravy. Dodávateľ bude neodkladne informovať objednávateľa ak taký prípad nastane, ak mu to technické prostriedky umožnia. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Zmluvu možno ukončiť výpoveďou aj bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom , ktorým sa rozumie: |
a) nedodržanie termínu dodania, poskytnutia služby, dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve, funkcionality dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností zhotoviteľa vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy. Zmluvná pokuta je splatná v lehote 10 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa zhotoviteľovi. Zaplatením zmluvnej pokuty podľa tohto bodu zmluvy nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody v celom rozsahu, uvedená zmluvná pokuta sa nezarátava na náhradu škody. |
- Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Zánik tejto zmluvy nespôsobuje zánik nároku na zmluvnú pokutu. Zaplatenie zmluvnej pokuty nespôsobuje zánik záväzku ani nezbavuje povinnú zmluvnú stranu povinnosti plniť záväzky podľa tejto zmluvy. Súbeh či kumulácia zmluvných pokút nie sú vylúčené. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len ,,register) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. |
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. |
Miesto poskytnutia služieb , dodania tovaru je sídlo Objednávateľa. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar,poskytnutá služba bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Názov | Upresnenie |
Servisný zásah - technická podpora od nahlásenia poruchy systému | do 24 hod. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
28.02.2023 07:00 — 28.02.2025 15:30
1,00 súhrn položiek definovaných v techn.vlastnostiach
39 360,00
39 360,00
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis funkčných/technických vlastností tovaru/služby tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného tovaru/služby, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných tovarov. - Požaduje sa v lehote na predkladanie ponúk predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2023 10:38
23.02.2023 10:00
23.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2023 17:55 - Vstupná ponuka | 38 880,00 | € | Cena bez DPH |
22.02.2023 19:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 870,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: