30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
53872258
EKORECYKLING Group
J. Kollára 272/59, Mošovce, 03821, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný, zmesi tukov a olejov
Služba
|
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov s nasledovnými odpadmi: |
| 19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky |
| 20 01 08 - Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky | kg | 4800 | ||
| 20 01 08 - Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kg | 6000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obahujúce oleje a tuky | kat. číslo 19 08 09 |
| počet, frekvencia | 4-krát za zmluvné obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom |
| zber | zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa s čerpadlom |
| nakládka | vyčerpanie odpadu z podzemnej nádrže objem 1200 l , vyčistenie nádrže - zabezpečí Dodávateľ vlastnými prostriedkami |
| 2) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kat. číslo 20 01 08 |
| počet, frekvencia | 2-krát / týždeň počas zmluvného obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom |
| zber | zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi |
| nakládka | nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ |
| nádoby na zber (kontajnery) | typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca 40l, 60l |
| počet nádob | počet poskytnutých kontajnerov upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb |
| označenie nádob | kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu v súlade s platnou legislatívou |
| vyčistenie nádob | ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady |
| obmena kontajnerov | pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner |
| Názov |
| Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu. |
| Zmluva o poskytovaní služby bude uzatvorená na dobu určitú, a to na obdobie od nadobudnutia účinnosti zmluvy do do 31.12.2023. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien . Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
| Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi kópie týchto dokladov: 1. Doklad o oprávnení poskytovať požadovanú službu alebo kópiu o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu. 3. Doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odvozu predmetných odpadov. Čestné vyhlásenie, že Dodávateľ nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
| Nepredloženie požadovaných dokladov bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
| Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od Objednávateľa v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Čiastkové objednávky budú doručované mailom. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov. |
| Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
| Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady. |
| Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z |
| Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 13.00 h v pracovných dňoch. |
| Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Pri fakturácii množstva použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
| Požadujeme o zasielanie faktúr priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto). |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok k zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
20.02.2023 08:00 — 29.12.2023 13:00
1,00 súbor jednotiek
5 500,00
4 583,60
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien . Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2023 09:00
14.02.2023 09:00
14.02.2023 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.02.2023 23:34 - Vstupná ponuka | 5 499,00 | € | Cena s DPH |
| 13.02.2023 23:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 499,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: