• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2023 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2023 10:50

Detail zákazky Z2023849

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2023 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2023 10:50

Základné údaje

Z2023849

OF-267947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7512759

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

51887304

NutriLand Slovakia s.r.o

Na Lány 19, Žilina, 01003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kŕmne zmesi pre bažanty

krmivo, bažant

  • 15700000-5 - Krmivo pre zvieratá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kŕmne zmesi pre bažanty
Funkcia
krmivo pre bažanty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Drvená kŕmna zmes určená na odchov mladých bažantov a jarabíc do 5. týždňa veku kg 4500
veľkosť 1 balenia kg 20 40
hrubý proteín % 23,60
oleje a tuky % 3,10
vláknina % 3,30
popol % 8,00
lyzín % 1,42
metionín % 0,57
vápnik % 1,50
fosfor % 0,85
sodík % 0,17
Vitamín A m.j./kg 9500
Vitamín D3 m.j./kg 3000
Vitamín E (all-rac-alfa-tokoferol acetát) mg/kg 30
E4 Meď (síran meďnatý pentahydrát) mg/kg 18
E6 Zinok (síran zinočnatý monohydrát) mg/kg 84
E5 Mangán (oxid manganatý) mg/kg 72
E1 Železo (síran železnatý) mg/kg 48
E8 Selén (seleničitan sodný) mg/kg 0,40
Jodičnan vápenatý bezvodý mg/kg 1
6-fytáza EC 3.1.3.26 FTU/kg 500
Endo-1,4-beta-xylanáza EC 3.2.1.8 U/kg 1600
2. Granulovaná zmes na odchov a výkrm bažantov a jarabíc od 6. týždňa veku kg 15000
veľkosť 1 balenia kg 20 40
hrubý proteín % 20,00
oleje a tuky % 3,50
vláknina % 4,40
popol % 5,60
lyzín % 1,00
metionín % 0,47
vápnik % 0,90
fosfor % 0,66
sodík % 0,13
Vitamín A m.j./kg 9950
Vitamín D3 m.j./kg 2985
Vitamín E (all-rac-alfa-tokoferol acetát) mg/kg 13
E4 Meď (síran meďnatý pentahydrát) mg/kg 15
E6 Zinok (síran zinočnatý monohydrát) mg/kg 70
E5 Mangán (oxid manganatý) mg/kg 90
E1 Železo (síran železnatý) mg/kg 40
E8 Selén (seleničitan sodný) mg/kg 0,30
Jód-I (jodid draselný) mg/kg 1
6-fytáza EC 3.1.3.26 FTU/kg 500
Endo-1,4-beta-xylanáza U/kg 1600
3. Granulovaná zmes pre bažanty a jarabice v období znášky kg 3000
veľkosť  1 balenia kg 20 40
hrubý proteín % 18,20
oleje a tuky % 3,50
vláknina % 3,70
popol % 8,90
lyzín % 0,90
metionín % 0,47
vápnik % 2,30
fosfor % 0,58
sodík % 0,15
Vitamín A m.j./kg 9950
Vitamín D3 m.j./kg 2985
Vitamín E (all-rac-alfa-tokoferol acetát) mg/kg 41
E4 Meď (síran meďnatý pentahydrát) mg/kg 15
E6 Zinok (síran zinočnatý monohydrát) mg/kg 70
E5 Mangán (oxid manganatý) mg/kg 90
E1 Železo (síran železnatý) mg/kg 40
E8 Selén (seleničitan sodný) mg/kg 0,30
Jód-I (jodid draselný) mg/kg 1
6-fytáza EC 3.1.3.26 FTU/kg 500
Endo-1,4-beta-xylanáza EC 3.2.1.8 U/kg 1600
4. Tekuté aditívum pre hydinu v bandaskách l 15
veľkosť 1 balenia/1 bandaska l 3
5. Tekuté dietetické krmivo, zabezpečuje prípravu na estrus a reprodukciu l 5
vitamín A IU/liter 4 000 000
vitamín D3 IU/liter 1 450 000
vitamín E IU/liter 800
Seleničitan sodný mg/kg 215
Lysín % 0,13
Metionín % 0,02
Sodík % 0,35
6. Tekuté doplnkové krmivo l 15
veľkosť 1 balenia/1 bandaska l 5
Hrubá vláknina % 0,01
Hrubý tuk % 0,11
Hrubý popol (minerálne látky) % 19
Sodík % 4,6
Fosfor % 1,7
Draslík % 1,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Drvená kŕmna zmes určená na odchov mladých bažantov a jarabíc do 5. týždňa veku
forma drvené granule
2. Granulovaná zmes na odchov a výkrm bažantov a jarabíc od 6. týždňa veku
forma granule 3,2 mm
3. Granulovaná zmes pre bažanty a jarabice v období znášky
forma granule 3,2 mm
4. Tekuté aditívum pre hydinu v bandaskách
zloženie vitamíny, stopové prvky v chelátovej väzbe s aminokyselinami, voda, propylénglykol, sorbitol, protipeniaca prísada, butylhydroxytoluen.
obsah účinných látok Vitamín A 7 000 000 Ul, Vitamín D3 70000U, Vitamín E 7 000 mg, PP 7 000 mg, Ca pontotenát 3500mg, Vitamín B6 1750 mg, Vitamín B1 875 mg, Vitamín B2 875 mg, Biotin 35 mg,  Vitamín B12 8,75 mg, Mn5250mg
obsah účinných látok Zn 3750 mg, Cu 1500 mg,  Se 32 mg, Glutamová kyselina 16 700 mg, Prolin 15 800 mg, Lyzín 11 200mg, Serin 9600 mg, Fenylalanin 7960 mg, Leucin 6400 mg, Valin 4400 mg, Histidin 4300 mg, Isoleucin 3500mg
obsah účinných látok Threonin 3000 mg, Arginin 2600 mg, Asparógová kyselina 2400 mg, Alanin 2200 mg, Methionin 2100 mg, Glycin
balenie 3 litrové – HDPE bandasky so šrobovacím uzáverom s plombou a jednorazovou fóliou.
5. Tekuté dietetické krmivo, zabezpečuje prípravu na estrus a reprodukciu
zloženie Hydrolyzované kvasinky Saccharomyces cerevisiae, Uhličitan vápenatý, Fosforečnan sodný, Voda
6. Tekuté doplnkové krmivo
použitie v období vysokých teplôt ako prevencia dehydratácie, a počas stresových období ako transport hydiny, naskladňovanie hydiny, distribúcia vody v tele zvierat pri teplotách vyšších ako 28°C
zloženie Dextróza Chlorid sódny Fosforečnan draselný Chlorid horečnatý Voda
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vykládky na objednávateľom určené miesto pri každom čiastkovom plnení.
Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy  - objednávky zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky, v akom množstve  a v akej lehote požaduje dodať.
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná priebežne, vždy na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa sú 4 balenia predmetu plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar v lehote uvedenej v čiastkovej výzve. V prípade neuvedenia lehoty plnenia -  najneskôr do 48 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky). Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške 500,- EUR. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, vrátane výrobcom vydaného potvrdenia o zložení výrobku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy 3 fotografie z každej položky (balenia), fotografované z troch strán, tak aby bolo možné z fotografií identifikovať výrobcu konkrétnej zmesi vrátane jeho sídla, resp. iných identifikačných znakov.
Požaduje sa predložiť rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v originálnom balení, na ktorom bude uvedené najmä označenie výrobku, hmotnosť, zloženie, výrobca, výživová hodnota, určená kategória zvierat, dátum výroby a spotreby.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie vzorky z každého balenia za účelom zistenia kvality predmetu zákazky v lehote 5 dní pred predpokladaným dodaním predmetu zákazky, nakoľko disponuje potrebným vlastným technickým vybavením.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar so záručnou dobou nie viac  ako 3 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a/alebo technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ je oprávnený v prípade úhynu preukázateľne spôsobeného dodaným krmivom, ktoré je potvrdené veterinárnym lekárom požadovať od dodávateľa náhradu vzniknutej škody v plnej výške.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Ak nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. V prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného tovaru, objednávateľ posúdi, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa podľa tejto zmluvy, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 50% z celkovej ceny podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

23 077,00

19 230,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.02.2023 08:40

14.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2023 12:04 - Vstupná ponuka 23 076,00 € Cena s DPH
13.02.2023 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka 22 944,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS