• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2023 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 08:50

Detail zákazky Z2023839

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2023 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2023 08:50

Základné údaje

Z2023839

OF-268303

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7527311

Objednávateľ

00305383

Mesto Dunajská Streda

Hlavná ulica 50/16, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácia licencie ESET PROTECT Entry On-prem na 48 mesiacov

ESET PROTECT Entry On-prem, antivírusový softvérový balík, antivírus

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia licencie ESET PROTECT Entry On-prem na 48 mesiacov
Funkcia
Rozšírenie licencie ESET Endpoint Protection Advanced z licencie pre 200 koncových zariadení na licenciu ESET PROTECT Entry On-prem pre 250 koncových zariadení s platnosťou na obdobie 48 mesiacov od 27.2.2023 do 26.2.2027.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Doba platnosti licencie ESET PROTECT Entry On-prem mesiac 48
Počet koncových zariadení (end pointov) kus 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Fakturácia – splatnosť riadne vystavenej faktúry bude 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu (verejnému obstarávateľovi). Ak by bola faktúra v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi, kupujúci (verejný obstarávateľ) bude oprávnený vrátiť ju s tým, že lehota splatnosti vrátenej faktúry začne plynúť až odo dňa doručenia opravenej faktúry kupujúcemu (verejnému obstarávateľovi).
Predávajúci je v lehote do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy povinný poskytnúť predávajúcemu (verejnému obstarávateľovi) údaje a informácie, ktoré sú potrebné na inštaláciu softvéru (predmetu obstarávania) a jeho ďalšie používanie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 50/16, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

23.02.2023 08:00 — 26.02.2023 16:00

250,00 počet lic. ESET PROTECT Entry On-prem, 48 mesiacov

17 000,00

17 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.02.2023 08:52

17.02.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 23
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2023 09:22 - Vstupná ponuka 16 999,99 € Cena s DPH
16.02.2023 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 12 580,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS