00587052
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová
Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko a mliečne výrobky, vajcia
Dodávka potravín pre stravovacie zariadenie, mlieko, jogurt, smotana, maslo syr, tvaroh, bryndza termix, vajce
Tovar, Služba
1. Mlieko a mliečne výrobky, vajcia
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov, vajec v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mlieko polotučné trvanlivé 1,5% 1l | ks | 6500 | ||
Maslo rastlinné Perla 500g | ks | 400 | ||
Maslo rastlinné Veto 500g | ks | 500 | ||
Maslo rastlinné Rama 400g | ks | 150 | ||
Maslo čerstvé, vyrobené z lahodnej smotany, množstvo mliečneho tuku najmenej 82%, 125g | ks | 3000 | ||
Miláčik mliečny dezert rôzne druhy 80 g | ks | 800 | ||
Jogurt ovocný smotanový rôzne druhy 150 g | ks | 1000 | ||
Smotana na varenie - obsah tuku min. 12 %, 250ml | ks | 800 | ||
Syr prírodný , polotvrdý, zrejúci, plnotučný syr, vhodný na vyprážanie, tuk v sušine min. 45%, sušina najmenej 56% hmotnosti.1000 g | ks | 200 | ||
Syr tavený Lunex 140g | ks | 500 | ||
Syr tavený Karička 140g | ks | 300 | ||
Zmrzlina - Nanuk rôzne druhy | ks | 800 | ||
Tvaroh (jemne hrudkovitý, konzumný, polotučný mliečny výrobok kyslo-mliečnej chuti, čerstvý - nevyzretý syr, vyrobený z tepelne ošetreného kravského mlieka 2500g | ks | 60 | ||
Zakysanka min. 3% 200ml | ks | 350 | ||
Termix rôzne druhy 90g | ks | 600 | ||
Vajcia slepačie, trieda kvality "A" veľkosť M | ks | 8500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
všetky produkty | spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem |
Trvanlivosť všetkých produktov | Nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby, všetky produkty musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby |
Obaly všetkých produktov | čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby |
odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru | pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality |
Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. | zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky. |
Názov |
Vrátane dopravy a vykládky tovaru do skladovacích priestorov na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. |
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho. |
Kupujúci nieje viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar , ktorý spadá do kategórie "Mlieko a mliečne výrobky, vajcia" |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho. |
Fakturácia za každú dodávku tovaru. |
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky. |
Predávajúci sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho, minimálne dvakrát týždenne v čase medzi 7,00 hod - 11,00 hod, pokiaľ sa nedohodnú inak. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením. |
Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. |
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť. |
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail). |
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku predmet zmluvy, alebo v článku zmluvné podmienka sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti "Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov". napr. ISO 22000 |
Prípadnú zmeny ceny je možné vykonať len podľa § 18 odst.3. b) zákona č.343/2015 |
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov. |
Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu nepravidelný počet stravníkov. |
Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Podmienky: - Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti „skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ podľa ISO 22000, IFS, BRC, FSSC22000, ktorý bol vydaný certifikačným orgánom akreditovaným SNAS s uvedením čísla akreditácie. - Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý bude realizovať predmetnú zákazku v rámci programov chránených pracovných miest podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO. |
Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov |
Názov | Upresnenie |
Do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Lipová 131, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 zakázka
22 520,35
22 520,35
Predloženie certifikátov
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2023 13:48
16.02.2023 11:00
16.02.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2023 16:11 - Vstupná ponuka | 22 520,35 | € | Cena s DPH |
16.02.2023 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: