• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2023 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2023 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2023 09:15

Detail zákazky Z2023824

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2023 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2023 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2023 09:15

Základné údaje

Z2023824

OF-267835

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7507530

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47424893

AKS group s.r.o.

Košická 2, Žilina, 01065, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov

Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov

  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov
Funkcia
Odber ostatných odpadov, preprava odpadov a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
020204 kaly zo spracovania kvapalného odpadu v mieste jeho vzniku tona 100
Počet vývozov počas účinnosti zmluvy vývoz 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pri prvom vývoze požadujeme aj mechanické odstránenie tuhých nánosov (krusty - stuhnutej masy odpadu) z lapača tukov, vybratie/odčerpanie z podzemnej nádrže a následná likvidácia odpadu Predpokladaná hrúbka krusty 0,3 - 0,5 m s predpokladanou hmotnosťou max. 500 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t. j. objednávok po dobu trvania zmluvy o poskytovaní služby , ktoré budú doručené elektronicky a následne poštou. Zmluva sa uzatvára na dobu do 31.12.2023
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v čase účinnosti tejto zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní (ak nebude v písomnej objednávke určený iný termín) od doručenia písomnej objednávky objednávateľa v skenovej podobe na e-mailovú adresu poskytovateľa poskytne službu v celom rozsahu podľa akceptovanej objednávky.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov a spôsob ich prepravy.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude spracovávať a viesť predpísanú dokumentáciu a doklady týkajúce sa poskytnutej služby v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov pre vlastnú potrebu.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov.
Miesto plnenia služby je Bratislava III.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude vykonávať všetky činnosti súvisiace s touto zmluvou v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Po odobratí odpadov v mieste plnenia a ich odovzdaní príjemcovi odpadu na zhodnotenie/zneškodnenie vyhotoví poskytovateľ faktúru za poskytnuté služby v súlade s zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Splatnosť faktúr je 30 dní od dňa ich doručenia.
Súčasťou faktúry musí byť doklad o zhodnotení, zlikvidovaní odpadu oprávnenou osobou spolu s vážnym lístkom (Fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedeným druhom odpadu)
Zber odpadov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,00 h. do 14.30 h.
V zmysle ustanovení OPET si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej ceny.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Kutuzovova 8,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

20.02.2023 08:00 — 31.12.2023 12:00

100,00 tona

6 600,00

6 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.02.2023 12:19

13.02.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 59
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2023 07:19 - Vstupná ponuka 6 600,00 € Cena bez DPH
09.02.2023 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka 5 590,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS