42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
35975946
Disig, a.s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Nákup zariadení pre tlač diskrétnych obálok
Zariadenia pre tlač diskrétnych obálok
Tovar
1. Nákup zariadení pre tlač diskrétnych obálok
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
MailFinisher 4000 | ks | 2 | ||
Laserová tlačiareň | ks | 2 | ||
Polohovací stôl | ks | 2 | ||
Diskrétna obálka | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. MailFinisher 4000 - špecifikácia 1 z 2: | Rýchlosť spracovania - 3.720 formulárov za hodinu; Formát formulára výška A4 (297 mm); šírka do 222 mm; Počítadlo digitálne s nulovaním; Gramáž papiera - 70 - 120 g/m² |
1. MailFinisher 4000 - špecifikácia 2 z 2: | Druhy skladov V, C, Z a dvojitý; Detekcia dvojitého podania - áno; Kalibrácia hrúbky papiera – áno |
2. Laserová tlačiareň - špecifikácia: | Kompatibilná laserová tlačiareň so systémom MailFinisher 4000 |
3. Polohovací stôl - špecifikácia: | Polohovací stôl pre umiestnenie zariadení MailFinisher 4000 a laserovej tlačiarne |
4. Diskrétna obálka - špecifikácia 1 z 5: | Diskrétna obálka vo formáte A4 kompatibilná so systémom MailFinisher 4000 a laserovej tlačiarne |
5. Diskrétna obálka - špecifikácia 2 z 5: | Typ skladu / výsledný formát: Sklad Z (Z-fold), je potrebné aby výsledný formát pasoval do obálky DL |
6. Diskrétna obálka - špecifikácia 3 z 5: | Typ potlače 1 z 2: Jednostranná, do vrchnej časti dokumentu bude tlačená adresa. Následne sa dokument dá do Z skladu tak, aby vrchná časť (adresa) bola v okienku obálky. |
7. Diskrétna obálka - špecifikácia 4 z 5: | Typ potlače 2 z 2: V ďalšej časti budú diskrétne údaje a je potrebné aby mala zo zadnej strany neutralizačnú vrstvu. |
8. Diskrétna obálka - špecifikácia 5 z 5: | Typ odosielania: Dokument bude zasielaný poštou, avšak bude ešte vložený do okienkovej obálky DL. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto dodania - Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby, Trnavská cesta 100/II, 821 01 Bratislava. |
2. Vrátane vyloženia na mieste dodania. |
3. Tovar bude dodaný jednorazovo. |
4. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami. |
5. Lehota dodania je od schválenia technických a funkčných parametrov objednávateľom do 30 kalendárnych dní. |
6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, zabalený v neporušených originálnych obaloch výrobcu (nie refurbished). |
7. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
8. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
9. Pokiaľ z Opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
10. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 a 9 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
12. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
13. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 9 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom. |
14. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu. |
Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
20.02.2023 08:00 — 20.03.2023 15:00
1,00 celok
17 415,60
14 513,00
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2023 11:23
13.02.2023 10:00
13.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2023 14:40 - Vstupná ponuka | 17 256,00 | € | Cena s DPH |
13.02.2023 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: