• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2023 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2023 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2023 11:10

Detail zákazky Z2023819

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2023 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2023 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2023 11:10

Základné údaje

Z2023819

OF-268189

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7507522

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

35975946

Disig, a.s.

Galvaniho 17/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup zariadení pre tlač diskrétnych obálok

Zariadenia pre tlač diskrétnych obálok

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup zariadení pre tlač diskrétnych obálok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MailFinisher 4000 ks 2
Laserová tlačiareň ks 2
Polohovací stôl ks 2
Diskrétna obálka ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. MailFinisher 4000 - špecifikácia 1 z 2: Rýchlosť spracovania - 3.720 formulárov za hodinu; Formát formulára výška A4 (297 mm); šírka do 222 mm; Počítadlo digitálne s nulovaním; Gramáž papiera - 70 - 120 g/m²
1. MailFinisher 4000 - špecifikácia 2 z 2: Druhy skladov V, C, Z a dvojitý;  Detekcia dvojitého podania - áno;  Kalibrácia hrúbky papiera – áno
2. Laserová tlačiareň - špecifikácia: Kompatibilná laserová tlačiareň so systémom MailFinisher 4000
3. Polohovací stôl - špecifikácia: Polohovací stôl pre umiestnenie zariadení MailFinisher 4000 a laserovej tlačiarne
4. Diskrétna obálka - špecifikácia 1 z 5: Diskrétna obálka vo formáte A4 kompatibilná so systémom MailFinisher 4000 a laserovej tlačiarne
5. Diskrétna obálka - špecifikácia 2 z 5: Typ skladu / výsledný formát: Sklad Z (Z-fold), je potrebné aby výsledný formát pasoval do obálky DL
6. Diskrétna obálka - špecifikácia 3 z 5: Typ potlače 1 z 2: Jednostranná, do vrchnej časti dokumentu bude tlačená adresa. Následne sa dokument dá do Z skladu tak, aby vrchná časť (adresa) bola v okienku obálky.
7. Diskrétna obálka - špecifikácia 4 z 5: Typ potlače 2 z 2: V ďalšej časti budú diskrétne údaje a je potrebné aby mala zo zadnej strany neutralizačnú vrstvu.
8. Diskrétna obálka - špecifikácia 5 z 5: Typ odosielania: Dokument bude zasielaný poštou, avšak bude ešte vložený do okienkovej obálky DL.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto dodania - Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby, Trnavská cesta 100/II, 821 01 Bratislava.
2. Vrátane vyloženia na mieste dodania.
3. Tovar bude dodaný jednorazovo.
4. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami.
5. Lehota dodania je od schválenia technických a funkčných parametrov objednávateľom do 30 kalendárnych dní.
6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, zabalený v neporušených originálnych obaloch výrobcu (nie refurbished).
7. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
8. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
9. Pokiaľ z Opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
10. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 a 9 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
12. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
13. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 9 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom.
14. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

20.02.2023 08:00 — 20.03.2023 15:00

1,00 celok

17 415,60

14 513,00

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.02.2023 11:23

13.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2023 14:40 - Vstupná ponuka 17 256,00 € Cena s DPH
13.02.2023 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 17 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS