42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
35975946
Disig, a.s.
Galvaniho 17/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Nákup zariadení pre tlač diskrétnych obálok
Zariadenia pre tlač diskrétnych obálok
Tovar
|
1. Nákup zariadení pre tlač diskrétnych obálok
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| MailFinisher 4000 | ks | 2 | ||
| Laserová tlačiareň | ks | 2 | ||
| Polohovací stôl | ks | 2 | ||
| Diskrétna obálka | ks | 2000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. MailFinisher 4000 - špecifikácia 1 z 2: | Rýchlosť spracovania - 3.720 formulárov za hodinu; Formát formulára výška A4 (297 mm); šírka do 222 mm; Počítadlo digitálne s nulovaním; Gramáž papiera - 70 - 120 g/m² |
| 1. MailFinisher 4000 - špecifikácia 2 z 2: | Druhy skladov V, C, Z a dvojitý; Detekcia dvojitého podania - áno; Kalibrácia hrúbky papiera – áno |
| 2. Laserová tlačiareň - špecifikácia: | Kompatibilná laserová tlačiareň so systémom MailFinisher 4000 |
| 3. Polohovací stôl - špecifikácia: | Polohovací stôl pre umiestnenie zariadení MailFinisher 4000 a laserovej tlačiarne |
| 4. Diskrétna obálka - špecifikácia 1 z 5: | Diskrétna obálka vo formáte A4 kompatibilná so systémom MailFinisher 4000 a laserovej tlačiarne |
| 5. Diskrétna obálka - špecifikácia 2 z 5: | Typ skladu / výsledný formát: Sklad Z (Z-fold), je potrebné aby výsledný formát pasoval do obálky DL |
| 6. Diskrétna obálka - špecifikácia 3 z 5: | Typ potlače 1 z 2: Jednostranná, do vrchnej časti dokumentu bude tlačená adresa. Následne sa dokument dá do Z skladu tak, aby vrchná časť (adresa) bola v okienku obálky. |
| 7. Diskrétna obálka - špecifikácia 4 z 5: | Typ potlače 2 z 2: V ďalšej časti budú diskrétne údaje a je potrebné aby mala zo zadnej strany neutralizačnú vrstvu. |
| 8. Diskrétna obálka - špecifikácia 5 z 5: | Typ odosielania: Dokument bude zasielaný poštou, avšak bude ešte vložený do okienkovej obálky DL. |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto dodania - Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby, Trnavská cesta 100/II, 821 01 Bratislava. |
| 2. Vrátane vyloženia na mieste dodania. |
| 3. Tovar bude dodaný jednorazovo. |
| 4. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami. |
| 5. Lehota dodania je od schválenia technických a funkčných parametrov objednávateľom do 30 kalendárnych dní. |
| 6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, zabalený v neporušených originálnych obaloch výrobcu (nie refurbished). |
| 7. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
| 8. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
| 9. Pokiaľ z Opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| 10. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 a 9 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
| 11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
| 12. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| 13. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 9 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom. |
| 14. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu. |
Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
20.02.2023 08:00 — 20.03.2023 15:00
1,00 celok
17 415,60
14 513,00
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2023 11:23
13.02.2023 10:00
13.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.02.2023 14:40 - Vstupná ponuka | 17 256,00 | € | Cena s DPH |
| 13.02.2023 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 040,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: