• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2023 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2023 10:55

Detail zákazky Z2023801

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2023 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2023 10:55

Základné údaje

Z2023801

OF-268271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7507494

Objednávateľ

42141443

Stredná odborná škola remesiel, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačové pamäťové jednotky

SSD disk 2,5, SATA III, TLC interný

  • 30233100-2 - Počítačové pamäťové jednotky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SSD disk 2,5, SATA III, TLC interný, 512 GB, Životnosť disku 320 TBW
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie uvedeného zariadenia vrátane dopravy a vykládky do miesta dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SSD disk 2,5 interný 512 GB, SATA III, TLC (Triple-Level Cell), životnosť 320TBW interný, (Apacer AS350 Panther) ks 17
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia, príručný sklad
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite
Dodávateľ do 24. hodín (v pracovný deň) po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet na celý predmet zákazky do 24. hodín (v pracovný deň) od uzavretia zmluvy
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi uvedený predmet zákazky
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar.
Tovar bude dodaný nový, nepoužívaný v originálnom balení
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

16.02.2023 13:00

1,00 zákazka

558,59

558,59

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.02.2023 09:16

13.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2023 09:43 - Vstupná ponuka 558,00 € Cena bez DPH
13.02.2023 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka 555,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS