• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2023 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2023 10:55

Detail zákazky Z2023797

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2023 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2023 10:55

Základné údaje

Z2023797

OF-268259

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7517629

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom laserových multifunkčných zariadení

tlačiareň, multifunkčný, laser, farebná, skener, fotokopírovanie

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špecifikácia predmetu zákazky
Funkcia
• Predmetom zákazky je prenájom 2 ks nových farebných laserových multifunkčných zariadení do formátu A3 a 1 kus nového čiernobieleho laseroveho multifunkčneho zariadenia do formátu A3 (kopírka, tlačiareň a skener v jednom), pripojiteľných prostredníctvom LAN siete. Prenájom sa uzatvára na dobu 36 mesiacov. Súčasťou zákazky nie je dodávka kancelárskeho papiera. Zariadenia budú spĺňať minimálne požiadavky uvedené nižšie
• Predpokladaný objem tlače všetkých 3 zariadení na obdobie prenájmu je 850 000 strán, z toho 35 000 strán farebnej tlače. Objednávateľ nie je povinný počas obdobia nájmu vyhotoviť predpokladané množstvo vytlačených strán a naopak toto množstvo môže prekročiť. Množstvo uvedených vytlačených strán je len orientačné
 2. Farebné multifunkčné zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebné multifunkčné zariadenie ks 2
Veľkosť operačnej pamäte MB 4096
Veľkosť pevného disku SSD GB 32
Možnosť rozšírenia HDD na GB 320
Rýchlosť kopírovania / tlač A4 za minútu strana 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia - multifunkčné Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, skenera, tlačiarne
Ovládací panel dotykový, min. 10" LCD
Formát originálov A4, A3
Formát papiera A6, A5, A4, A3, obálky DL
Kopírovanie, tlač automatické obojstranné, automatický podávač originálov s obojstranným skenovaním, s min. 140 listov
Zásobníky na papier Vstupná kapacita hlavných zásobníkov + bočný podávač: min. 4 150 listov
Zásobníky na papier Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača): min. 150 listov. Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný): min. 4 hlavné zásobníky + 1 zásobník ( bočný podávač)
Zásobníky na papier Výstupná kapacita zariadenia štandardná: min. 500 listov
Podporované hmotnosti médií minimálne 52 -  300 g/m2
Rozlíšenie tlače min. 1 200 x 1 200 DPI
Rozlíšenie kopírovania min. 600 x 600 DPI
Rozhranie 10-Base-T/100-Base-T/1000-Base-T Ethernet, USB  2.0
Podporované sieťové protokoly TCP/IP, SMB, HTTP, LDP
Podporované operačné systémy Microsoft Windows 10/11, 32/64 bit
Podporované formáty súborov JPG, TIFF, XPS, PDF, PDF-A
Tlačové jazyky PCL6, PCL5, PostScript 3, XPS
Režimy skenovania e-mail, FTP server, adresár SMB server, USB memory
 3. Čiernobiele multifunkčné zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čiernobiele multifunkčné zariadenie ks 1
Veľkosť operačnej pamäte MB 4096
Veľkosť pevného disku SSD GB 32
Možnosť rozšírenia HDD na GB 320
Rýchlosť kopírovania / tlač A4 za minútu strana 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia - multifunkčné Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, skenera, tlačiarne
Ovládací panel dotykový, min. 10" LCD
Formát originálov A4, A3
Formát papiera A6, A5, A4, A3, obálky DL
Kopírovanie, tlač automatické obojstranné, automatický podávač originálov s obojstranným skenovaním,  s min. 140 listov
Zásobníky na papier Vstupná kapacita hlavných zásobníkov + bočný podávač: min. 4 100 listov   Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača): min. 100 listov
Zásobníky na papier Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný): min. 4 hlavné zásobníky + 1 zásobník (bočný podávač)
Zásobníky na papier Výstupná kapacita zariadenia štandardná: min. 250 listov
Rozlíšenie kopírovania min. 600x600 DPI
Rozlíšenie tlače min. 1 200x1 200 DPI
Rozhranie 10-Base-T/100-Base-T/1000-Base-T Ethernet, USB  2.0
Podporované sieťové protokoly TCP/IP, SMB, HTTP, LDP
Podporované operačné systémy Microsoft Windows 10/11, 32/64 bit
Podporované formáty súborov JPG, TIFF, XPS, PDF, PDF-A
Tlačové jazyky PCL6, PCL5, PostScript 3, XPS
Režimy skenovania e-mail, FTP server, adresár SMB server, USB memory
 4. Spoločné vlastnosti farebného a čiernobieleho multifunkčného zariadenia
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Správa zariadení cez webové zohranie
Správa zariadení centrálna správa 3 zariadení cez jednu aplikáciu, umožňujúcu nastavenie prístupových kont vrátane aktualizácie z active directory, stav spotrebného materiálu, tvorbu štatistických reportov za rok a.i.
Autorizácia užívateľa pre tlač, skenovanie, kopírovanie prostredníctvom 4 miestneho PIN kódu. Minimálny počet užívateľov 200.
Iné požiadavky zariadenia musia poskytovať informácie o vytlačených, skopírovaných, naskenovaných stranách pre jednotlivých užívateľov
Iné požiadavky zariadenia budú inštalované ako jeden printserver v LAN. Po prihlásení sa užívateľa cez PIN na ktoromkoľvek zariadení sa vytlačí dokument
Iné požiadavky printserver bude inštalovaný na súčasnom Windows server 2016
Iné požiadavky servis bude vykonávaný výhradne dodávateľom zariadenia v mieste inštalácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Fakturácia štvrťročne v zložení - cena za nájom a mesačné náklady za skutočne vytlačený počet strán (farebných a čiernobielych). Na faktúre budú rozpísane náklady na každé zariadenie samostatne.
Pre fakturáciu sa za počet strán považuje nasledovne: 1 strana formátu A4 = 1 strana, 1 strana formátu A3 = 2 strany formátu A4.
Dodávateľ zabezpečí dodanie, inštaláciu dvoch zariadení na adresu objednávateľa a jedného zariadenia do strediska objednávateľa vzdialeného cca 15km od sídla objednávateľa
Splatnosť faktúry v zmysle platných obchodných podmienok ET je 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať kopírovacie zariadenie a začať poskytovať služby v zmysle rámcovej dohody 1.3.2023 do 28.2.2026. (tzn. rámcová dohoda je platná na dobu určitú - 36 mesiacov).
Cena za predmet zákazky sa skladá z ceny za prenájom zariadení na 36 mesiacov a z ceny za jednu stranu A4 čiernobielu a farebnú stranu násobenú predpokladaným počtom strán, bez kancelárskeho papiera. Cena mesačného nájmu je pevne stanovená a vytlačené strany sa budú fakturovať podľa skutočného množstva. V tejto cene je zahrnutý celkový servis dodávateľa uvedený v tejto zmluve.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 5 osôb v rozsahu min. 1 hodiny
Dodávateľ sa zaväzuje v cene nájmu a v cene za skutočne vytlačené strany zabezpečovať: dodávky tonerových náplní, dodávky iného spotrebného materiálu (fotovalce, zobrazovacie jednotky, prenosový pás a valec a iné).
Dodávateľ sa zaväzuje v cene nájmu a v cene za skutočne vytlačené strany zabezpečovať: Servis, bezporuchový chod zariadenia, výmeny opotrebovaných a poškodených dielov, práce mechanika, opravy, výmeny spotrebného materiálu, nastavovanie, čistenie zariadenia, dopravné a cestovné náklady
Dodávateľ sa zaväzuje v cene nájmu a v cene za skutočne vytlačené strany zabezpečovať: V prípade poruchy zariadenia presahujúcej 48 hodín od jej nahlásenia, dodanie plne funkčného náhradného zariadenia na celú dobu trvania opravy.
Dodávateľ sa zaväzuje v cene nájmu a v cene za skutočne vytlačené strany zabezpečovať: V prípade poruchy vykonať servisný zásah do 24 hodín od jeho nahlásenia v pracovný deň.
V prípade, že nastane zo strany objednávateľa v budúcnosti ( počas trvania tejto ramcovej dohody ) potreba obstarať ďaľšie multifunkčné zariadenie, bude to riešené dodatkom k tejto rámcovej dohode za rovnakých podmienok aké sú v nej uvedené.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet bude obsahovať cenu mesačného nájmu za jednotlivé zariadenia a cenu za 1 ks A4 farebnej tlače a 1 ks A4 čiernobielej tlače.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužitý tovar ( zariadenie)
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané množstvo na 36 mesiacov a nie je záväzné. Množstvo bude odobraté podľa potreby objednávateľa. Za ukončenie rámcovej dohody sa považuje dátum po uplynutí 36 mesiacov a nie je rozhodujúce, či bol vyčerpaný celý objem predmetu zákazky alebo bol tento objem prečerpaný.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Doba trvania Rámcovej dohody je od  1.3. 2023 do 28.2.2026.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.03.2023 00:00 — 28.02.2026 23:00

1,00 ks - viď. technická špecifikácia vyššie

25 692,00

21 410,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.02.2023 08:00

15.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 564
 28
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2023 09:24 - Vstupná ponuka 25 692,00 € Cena s DPH
15.02.2023 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 24 999,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS