• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2023 13:47
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2023 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2023 14:40

Detail zákazky Z2023785

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2023 13:47
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2023 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2023 14:40

Základné údaje

Z2023785

OF-267686

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7501522

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31719236

Domäsko s.r.o.

Lieskovská cesta 640/23, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

Bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky, slanina, klobása, dusená šunka,

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15111000-9 - Mäso z hovädzieho dobytka
  • 15131110-9 - Klobásové mäso
  • 15131120-2 - Klobásové výrobky
  • 15131210-0 - Údená šunka/slanina
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15131600-1 - Hovädzie a teľacie výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie zadné bez kosti-býk kg 200
Hovädzia roštenka bez kosti - býk kg 100
Hovädzie predné bez kosti, môčing - býk kg 50
Hovädzie držky kg 50
Bravčové stehno kuch. úprava kg 300
Bravčové karé s kosťou kg 50
Bravčové karé vykostené kg 300
Brav. krkovička vykostená kg 200
Bravčové plece bez kosti kg 50
Bravčová pečeň kg 20
Udená krkovička bez kosti kg 50
Údené stehno bez kosti kg 50
Dusená šunka bravčová kg 20
Mäkký mäsový výrobok - napr. Šunková saláma kg 15
Mäkký mäsový výrobok -  napr. Bratislavské párky kg 15
Mäkký mäsový výrobok - napr. Spišské, Viedenské párky kg 20
Trvan. tepelne opr. mäsový výrobok - napr. Inovecká, Turistická saláma a pod. kg 10
Klobása domáca kg 30
Klobása farmárska kg 30
Údená slanina Oravská kg 20
Údená slanina Anglická kg 20
Údená slanina Gazdovská kg 20
Údená slanina bez kože kg 20
Škvarená brav. masť kg 20
Domáce jaternice kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá mäsa a mäsových výrobkov upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 9:00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu chladených potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to  do 31.07.2023  alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom  alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24h zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré bude mať za následok vypovedanie zmluvy zo strany objednávateľa.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny  rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektrornickým podpisom)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

13.02.2023 06:00 — 31.07.2023 13:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie) , kg

9 318,00

8 283,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2023 13:46

10.02.2023 13:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2023 14:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2023 09:11 - Vstupná ponuka 9 289,65 € Cena s DPH
09.02.2023 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 9 289,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS