36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
47597739
ND-WAY s.r.o.
Okružná 142, Dudince, 96271, SVK
Nákup náhradných dielov na čelné nakladače značky JCB
náhradné diely, nakladače, čelné nakladače, JCB
Tovar, Služba
1. Náhradné diely na čelné nakladače značky JCB
|
|
---|---|
Funkcia |
Náhradné diely na čelné nakladače značky JCB |
Predmetom tejto časti zákazky je nákup náhradných dielov na 30 čelných nakladačov značky JCB spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem na adresu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou. |
Vymedzenie pojmov v zmysle nariadenia EK 461/2010: - Autorizovaný distribútor: znamená distribútora náhradných dielov pre motorové vozidlá, ktorý patrí do distribučného systému zriadeného dodávateľom motorových vozidiel - Nezávislý distribútor: znamená distribútora náhradných dielov nepatriaceho k distribučnému systému zriadenému dodávateľom motorových vozidiel - Náhradné diely znamenajú tovar, ktorý sa má namontovať do motorového vozidla, aby sa ním nahradili komponenty takého vozidla vrátane tovaru ako sú mazivá, ktoré sú potrebné na prevádzku motorového vozidla, s výnimkou pohonnej látky |
V prípade, že v predložených súťažných podkladoch sa nachádza výrobok, alebo materiál konkrétneho výrobcu (sú uvedené obchodné názvy alebo druhy tovarov), alebo dodávateľa, sú uvedené ako príklady a môžu byť v zmysle ZVO nahradené ekvivalentnými výrobkami alebo materiálmi s rovnakými technickými parametrami, pri zachovaní, alebo zvýšení technickej kvality. |
Názov |
Cena vrátane balného, poštovného, dopravy a dovozu na miesto určenia. |
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi podľa schválených typových katalógov náhradných dielov. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. Predmet zákazky je potrebné dodávať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť vyplnenú podrobnú cenovú ponuku, ktorá tvorí prílohu tejto výzvy. Ceny uviesť za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby dodaný tovar nebol doručený objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy, ktorému to bude oznámené po predložení kontaktných údajov osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť objednávateľovi certifikát o originalite výrobku alebo vyhlásenie o zhode v zmysle §12, odst. 3 písm. a) Zákona NR SR č. 264/1999 |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: - nedodržanie kvality dodaného tovaru, - nedodržanie lehoty dodania, - nedodržanie kúpnej ceny, - nepredloženie podrobného zoznamu ocenených náhradných dielov. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia. Úhrada plnenie bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
Dodávateľovi nie je umožnené čiastkové plnenie. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveňzaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ... |
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
15.02.2023 10:00 — 01.03.2023 23:59
384,00 počet
44 038,09
44 038,09
1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť vyplnenú podrobnú cenovú ponuku, ktorá tvorí prílohu tejto výzvy. Ceny uviesť za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2023 15:19
13.02.2023 09:00
13.02.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2023 11:59 - Vstupná ponuka | 44 038,09 | € | Cena bez DPH |
13.02.2023 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 840,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: