36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
47597739
ND-WAY s.r.o.
Poľná 746/6, Dudince, 96271, SVK
Nákup náhradných dielov na čelné nakladače značky JCB
náhradné diely, nakladače, čelné nakladače, JCB
Tovar, Služba
1. Náhradné diely na čelné nakladače značky JCB
|
|
---|---|
Funkcia |
Náhradné diely na čelné nakladače značky JCB |
Predmetom tejto časti zákazky je nákup náhradných dielov na 30 čelných nakladačov značky JCB spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem na adresu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou. |
Vymedzenie pojmov v zmysle nariadenia EK 461/2010: - Autorizovaný distribútor: znamená distribútora náhradných dielov pre motorové vozidlá, ktorý patrí do distribučného systému zriadeného dodávateľom motorových vozidiel - Nezávislý distribútor: znamená distribútora náhradných dielov nepatriaceho k distribučnému systému zriadenému dodávateľom motorových vozidiel - Náhradné diely znamenajú tovar, ktorý sa má namontovať do motorového vozidla, aby sa ním nahradili komponenty takého vozidla vrátane tovaru ako sú mazivá, ktoré sú potrebné na prevádzku motorového vozidla, s výnimkou pohonnej látky |
V prípade, že v predložených súťažných podkladoch sa nachádza výrobok, alebo materiál konkrétneho výrobcu (sú uvedené obchodné názvy alebo druhy tovarov), alebo dodávateľa, sú uvedené ako príklady a môžu byť v zmysle ZVO nahradené ekvivalentnými výrobkami alebo materiálmi s rovnakými technickými parametrami, pri zachovaní, alebo zvýšení technickej kvality. |
Názov |
Cena vrátane balného, poštovného, dopravy a dovozu na miesto určenia. |
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi podľa schválených typových katalógov náhradných dielov. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. Predmet zákazky je potrebné dodávať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť vyplnenú podrobnú cenovú ponuku, ktorá tvorí prílohu tejto výzvy. Ceny uviesť za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby dodaný tovar nebol doručený objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy, ktorému to bude oznámené po predložení kontaktných údajov osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť objednávateľovi certifikát o originalite výrobku alebo vyhlásenie o zhode v zmysle §12, odst. 3 písm. a) Zákona NR SR č. 264/1999 |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: - nedodržanie kvality dodaného tovaru, - nedodržanie lehoty dodania, - nedodržanie kúpnej ceny, - nepredloženie podrobného zoznamu ocenených náhradných dielov. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia. Úhrada plnenie bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
Dodávateľovi nie je umožnené čiastkové plnenie. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveňzaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ... |
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
15.02.2023 10:00 — 01.03.2023 23:59
384,00 počet
44 038,09
44 038,09
1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť vyplnenú podrobnú cenovú ponuku, ktorá tvorí prílohu tejto výzvy. Ceny uviesť za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2023 15:19
13.02.2023 09:00
13.02.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2023 11:59 - Vstupná ponuka | 44 038,09 | € | Cena bez DPH |
13.02.2023 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 840,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: