• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2023 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2023 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2023 10:25

Detail zákazky Z2023784

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2023 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2023 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2023 10:25

Základné údaje

Z2023784

OF-268256

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7507492

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

47597739

ND-WAY s.r.o.

Poľná 746/6, Dudince, 96271, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup náhradných dielov na čelné nakladače značky JCB

náhradné diely, nakladače, čelné nakladače, JCB

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na čelné nakladače značky JCB
Funkcia
Náhradné diely na čelné nakladače značky JCB
Predmetom tejto časti zákazky je nákup náhradných dielov na 30 čelných nakladačov značky JCB spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem na adresu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou.
Vymedzenie pojmov v zmysle nariadenia EK 461/2010: - Autorizovaný distribútor: znamená distribútora náhradných dielov pre motorové vozidlá, ktorý patrí do distribučného systému zriadeného dodávateľom motorových vozidiel - Nezávislý distribútor: znamená distribútora náhradných dielov nepatriaceho k distribučnému systému zriadenému dodávateľom motorových vozidiel - Náhradné diely znamenajú tovar, ktorý sa má namontovať do motorového vozidla, aby sa ním nahradili komponenty takého vozidla vrátane tovaru ako sú mazivá, ktoré sú potrebné na prevádzku motorového vozidla, s výnimkou pohonnej látky
V prípade, že v predložených súťažných podkladoch sa nachádza výrobok, alebo materiál konkrétneho výrobcu (sú uvedené obchodné názvy alebo druhy tovarov), alebo dodávateľa, sú uvedené ako príklady a môžu byť v zmysle ZVO nahradené ekvivalentnými výrobkami alebo materiálmi s rovnakými technickými parametrami, pri zachovaní, alebo zvýšení technickej kvality.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane balného, poštovného, dopravy a dovozu na miesto určenia.
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi podľa schválených typových katalógov náhradných dielov. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. Predmet zákazky je potrebné dodávať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť vyplnenú podrobnú cenovú ponuku, ktorá tvorí prílohu tejto výzvy. Ceny uviesť za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby dodaný tovar nebol doručený objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy, ktorému to bude oznámené po predložení kontaktných údajov osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa.
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť objednávateľovi certifikát o originalite výrobku alebo vyhlásenie o zhode v zmysle §12, odst. 3 písm. a) Zákona NR SR č. 264/1999
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: - nedodržanie kvality dodaného tovaru, - nedodržanie lehoty dodania, - nedodržanie kúpnej ceny, - nepredloženie podrobného zoznamu ocenených náhradných dielov.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia. Úhrada plnenie bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
Dodávateľovi nie je umožnené čiastkové plnenie.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveňzaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

15.02.2023 10:00 — 01.03.2023 23:59

384,00 počet

44 038,09

44 038,09

1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť vyplnenú podrobnú cenovú ponuku, ktorá tvorí prílohu tejto výzvy. Ceny uviesť za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.02.2023 15:19

13.02.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 204
 62
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2023 11:59 - Vstupná ponuka 44 038,09 € Cena bez DPH
13.02.2023 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 43 840,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS