• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2023 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2023 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2023 14:00

Detail zákazky Z2023741

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2023 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2023 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2023 14:00

Základné údaje

Z2023741

OF-268205

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7501508

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

46832408

DataTrend Services, s.r.o.

Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie licencie na firewall Sophos SG450 na 24 mesiacov

firewall, podpora

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Firewall Sophos SG450
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie licencie na firewall Sophos SG450 na 24 mesiacov (Sophos FullGuard Plus Bundle RENEWAL). Súčasná licencia exspiruje 28.02.2023.
Serial number 1: S410091B7CD6DAF
Serial number 2: S4100917A6801A4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podpora Site-to-Site VPN (IPSec), SSL VPN, portalVPN - vzdialený prístup bez nainštalovaného VPN klienta, len prostredníctvom webového prehliadača
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom spoločnosti Veeam pre územie Slovenskej republiky.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Možnosť nastavenia IPv6 na fyzický port aj na VLAN interface
Žiadne licenčné obmedzenia spojené s počtom užívateľov a prenesenými dátami
Centrálna správa všetkých funkcií z jedného webového rozhrania
Ukladanie údajov z reportov na lokálne zabudované zariadenie (napr. HDD, SSD) minimálne po dobu 6 mesiacov
Užívateľský portál - užívateľ môže manažovať svoje maily v karanténe (SMTP karanténa, senderwhitelist, senderblacklist), inštalácia a prístup ku VPN klientom, zmena hesla pre VPN prístup
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému dodávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveňzaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.03.2023 00:00 — 28.02.2025 23:59

1,00 Počet

30 551,00

30 551,00

1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom ponúkajúcim produkty pre zariadenia Sophos pre územie Slovenskej republiky. (pozn.: Verejný obstarávateľ informuje, že požiadavka "že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom spoločnosti Veeam pre územie Slovenskej republiky" je NEPLATNÁ, nakoľko nie je relevantná pre nakupovaný tovar a bola ponechaná zo strany verejného obstarávateľa omylom). PLATNÁ požiadavka je uvedená v tomto bode. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.02.2023 09:32

10.02.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 22
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2023 10:30 - Vstupná ponuka 30 550,00 € Cena bez DPH
09.02.2023 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 27 395,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS