• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2023 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2023 11:00

Detail zákazky Z2023709

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2023 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2023 11:00

Základné údaje

Z2023709

OF-267815

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7496894

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

53597699

EKORECYKLING Services

Ciglianska cesta 737/5, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, odpady

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 - jedlé tuky a oleje
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem nádob poskytnutých dodávateľom služieb litre 50 80
Týždenné množstvo vyprodukovaného odpadu litre 1000 2000
Objem nádob poskytnutých objednávateľovi služby pri každej výmene (tzn. koľko litrov nádob musí mať objednávateľ k dispozíci do vývozu) litre 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Postupný odber odpadu v sídle objednávateľa bude 2x týždenne v pondelok a štvrtok, alebo v prípade vyprodukovaného väčšieho množstva kuchynského odpadu 3x týždenne v pondelok, stredu a piatok počas trvania rámcovej dohody od 1.3.2023 do 29.2.2024 V čase od 9.00 hod do 14.00 hod.
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere a váhu na odváženie odpadu. Objem nádob od 50 do 80 litrov s poklopom a s označením litráže a druhu odpadu. Označenie musí byť stále, čitateľné a nezmazateľné. Označenie nádob musí byť v súlade s platným Zákonom o odpadoch.
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter = 1 kilogramu odpadu. 1l = 1kg
Odpad 20 01 25 jedlé tuky a oleje , dodávateľ služby prevezme bezodplatne. Hmotnosť tohoto odpadu bude odpočítaná od celkovej hmotnosti odpadu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ služby (odbereteľ odpadu) je povinný do troch dní od uzatvorenie rámcovej dohody predložiť objednávateľovi: oprávnenie príslušného orgánu na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom, doklad o spôsobe konečného zneškodnenia odpadu, certifikát systému manažérstva podľa ISO 9001 a ISO 14001.
Odpad bude pri každom odbere odvážený a hmotnosť bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v mesiaci. Prílohou faktúry musí byť potvrdenie o prevzatí odpadu. Splatnosť faktúry v zmysle Obchodných podmienok EKS - 30 dní.
Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) v sídle objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, tzn. že dodávateľ oznámi objednávateľovi jednotkovú cenu za 1 kg zberu, odvozu a zneškodnenia odpadu.
Predpokladané množstvo 75 000 kg odpadu nie je záväzné. Platnosť zmluvy končí dňom 29.2.2024 a fakturované bude skutočne odobrané množstvo.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predpokladané množstvo 75 000 kg (resp. litrov) bude odobraté po častiach počas trvania rámcovej dohody tzn. od 1.3.2023 do 29.2.2024.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.03.2023 08:00 — 29.02.2024 15:00

75 000,00 kg/l

9 750,00

8 125,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.02.2023 11:50

09.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 43
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2023 13:38 - Vstupná ponuka 9 720,00 € Cena s DPH
09.02.2023 07:22 - Najvýhodnejšia ponuka 7 879,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS