• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2023 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2023 12:50

Detail zákazky Z2023704

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2023 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2023 12:50

Základné údaje

Z2023704

OF-266559

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7512730

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

45487090

VITAMED.SK s.r.o.

1. Mája 45, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom

zdravotnícky vozík,

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom - predpokladaný počet 3 ks
Funkcia
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom ks 3
šírka pracovnej plochy mm 850 900
hĺbka pracovnej plochy mm 500 585
výška po pracovnú plochu mm 850 990
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stabilný celokovový vozík, kvôli používaniu v 24 hodinovej nepretržitej prevádzke áno
Prevedenie krytovania dvojstenné prevedenie so zvukovou izoláciou
Povrchová úprava elektrolyticky pozinkovaný plech povrchovo upravený práškovou epoxyakrylátovou, epoxypolyesterovou alebo inou vhodnou farbou.
Farebné prevedenie korpus vo farbe RAL 9006, čelá zásuviek vo farbe RAL béžová
Odolnosť voči: poškriabaniu, nárazu, bežným dezinfekčným prostriedkom, UV žiareniu.
Prevedenie vozíka ergonomické, robustné
Manipulačný úchyt na pravej strane áno
Príslušenstvo umiestnené na ľavej strane áno
Horná pracovná doska ABS s trojstrannou galériou, bez zvarov a spojov
Zásuvky:
3 x zásuvka  -  900 x 150 mm áno
2 x zásuvka -  450 x 300 mm áno
Organizér do prvej zásuvky áno
Systém označovania na každú zásuvku - 4ks áno
Uzamykateľné zásuvky - 2x kľúč áno
Vnútro zásuviek absolútne hladké (bez skrutiek, dier), pojazdy zásuviek kryté proti prípadnému zatečeniu (korpus zásuvky), čelá zásuviek s celoobvodovým silikónovým tesnením, možnosť vybratia zásuviek pre ľahké čistenie bez pomoci náradia a náčinia, možnosť upevniť na boky vozíka ďalšie príslušenstvo podľa požiadavky bez dodatočného vŕtania dier áno
Kolieska: 4 x kolieska, jednoradové a /alebo dvojité, antistatické, plastové priemeru minimálne 120 mm, nezanechávajúce šmuhy, odolné voči korózii (jednoradové môžu byť, keď budú znášať potrebnú nosnosť, ktorú potrebujeme z dôvodu uskladnenia ťažkých roztokov). áno
Brzda:  minimálne 2 x s brzdou, plastové nárazníky áno
Príslušenstvo:
Multifunkčná nadstavba s možnosťou zavesenia rôzneho príslušenstva. áno
2 x zásobník na injekčné striekačky a kanyly, 5 + 5 plastových boxov uložených na sebe umiestnené na multifunkčnej nadstavbe áno
držiak kontajneru na ihly áno
euro lišta s možnosťou uchytenia na multifunkčnej stene alebo na ľavej strane vozíka odhadzovacia nádoba s uzáverom z lakovaného plechu práškovou farbou, alebo z nerezovej ocele áno
držiak na 3 paky rukavíc áno
 2. Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom - predpokladaný počet 2 ks
Funkcia
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom ks 2
šírka pracovnej plochy mm 850 900
hĺbka pracovnej plochy mm 500 585
výška po pracovnú plochu mm 850 990
výška s nadstavbou mm 1200 1350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stabilný celokovový vozík, kvôli používaniu v 24 hodinovej nepretržitej prevádzke áno
Prevedenie krytovania dvojstenné prevedenie so zvukovou izoláciou
Povrchová úprava Elektrolyticky pozinkovaný plech povrchovo upravený práškovou epoxyakrylátovou, epoxypolyesterovou alebo inou vhodnou farbou.
Farebné prevedenie korpus vo farbe RAL 9006, čela zásuviek vo farbe RAL, béžová
Odolnosť voči: poškriabaniu, nárazu, bežným dezinfekčným prostriedkom, UV žiareniu.
Prevedenie vozíka ergonomické, robustné
Manipulačný úchyt a umiestnenie príslušenstva na pravej strane áno
Horná pracovná doska ABS s trojstrannou galériou, bez zvarov a spojov
Zásuvky:
3 x zásuvka - 900 x 150 mm áno
2 x zásuvka - 450 x 300 mm áno
Organizér do prvej zásuvky áno
Systém označovania na každú zásuvku - 4ks áno
Vnútro zásuviek absolútne hladké (bez skrutiek, dier), pojazdy zásuviek kryté proti prípadnému zatečeniu (korpus zásuvky), čelá zásuviek s celoobvodovým silikónovým tesnením, možnosť vybratia zásuviek pre ľahké čistenie bez pomoci náradia a náčinia, možnosť upevniť na boky vozíka ďalšie príslušenstvo podľa požiadavky bez dodatočného vŕtania dier áno
Kolieska: 4 x kolieska, jednoradové a /alebo dvojité, antistatické, plastové priemeru minimálne 120 mm, nezanechávajúce šmuhy, odolné voči korózii (jednoradové môžu byť, keď budú znášať potrebnú nosnosť, ktorú potrebujeme z dôvodu uskladnenia ťažkých roztokov). áno
Brzda: minimálne 2 x s brzdou, plastové nárazníky áno
Príslušenstvo:
Multifunkčná nadstavba s možnosťou zavesenia rôzneho príslušenstva. áno
2 x zásobník na injekčné striekačky a kanyly, 5 + 5 plastových boxov uložených na sebe umiestnené na multifunkčnej nadstavbe áno
držiak na 3 paky rukavíc áno
 3. Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom - predpokladaný počet 2 ks
Funkcia
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom ks 2
šírka pracovnej plochy mm 850 900
hĺbka pracovnej plochy mm 500 585
výška po pracovnú plochu mm 850 990
výška s nadstavbou mm 1200 1350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stabilný celokovový vozík, kvôli používaniu v 24 hodinovej nepretržitej prevádzke áno
Prevedenie krytovania Dvojstenné prevedenie so zvukovou izoláciou
Povrchová úprava Elektrolyticky pozinkovaný plech povrchovo upravený práškovou epoxyakrylátovou, epoxypolyesterovou alebo inou vhodnou farbou.
Farebné prevedenie korpus vo farbe RAL 9006, čelá zásuviek vo farbe RAL, béžová
Odolnosť voči: poškriabaniu, nárazu, bežným dezinfekčným prostriedkom, UV žiareniu.
Prevedenie vozíka ergonomické, robustné
Manipulačný úchyt a umiestnenie príslušenstva na ľavej strane áno
Horná pracovná doska ABS s trojstrannou galériou, bez zvarov a spojov
Zásuvky:
3 x zásuvka -  900 x 150 mm áno
2 x zásuvka - 450 x 300 mm áno
Organizér do prvej zásuvky áno
Systém označovania na každú zásuvku - 4ks áno
Vnútro zásuviek absolútne hladké (bez skrutiek, dier), pojazdy zásuviek kryté proti prípadnému zatečeniu (korpus zásuvky), čelá zásuviek s celoobvodovým silikónovým tesnením, možnosť vybratia zásuviek pre ľahké čistenie bez pomoci náradia a náčinia, možnosť upevniť na boky vozíka ďalšie príslušenstvo podľa požiadavky bez dodatočného vŕtania dier áno
Kolieska: 4 x kolieska,  jednoradové a /alebo dvojité, antistatické, plastové priemeru minimálne 120 mm, nezanechávajúce šmuhy, odolné voči korózii (jednoradové môžu byť, keď budú znášať potrebnú nosnosť, ktorú potrebujeme z dôvodu uskladnenia ťažkých roztokov). áno
Brzda:  minimálne 2 x s brzdou, plastové nárazníky áno
Príslušenstvo:
Multifunkčná nadstavba s možnosťou zavesenia rôzneho príslušenstva. áno
1 x zásobník na injekčné striekačky a kanyly, 5 plastových boxov umiestnených na multifunkčnej nadstavbe áno
držiak kontajneru na ihly áno
euro lišta s možnosťou uchytenia na multifunkčnej stene alebo na ľavej strane vozíka odhadzovacia nádoba s uzáverom z lakovaného plechu práškovou farbou, alebo z nerezovej ocele áno
držiak na 3 paky rukavíc áno
 4. Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom - predpokladaný počet 1 ks
Funkcia
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom ks 1
šírka pracovnej plochy mm 550 600
hĺbka pracovnej plochy mm 500 585
výška po pracovnú plochu mm 850 990
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stabilný celokovový vozík, kvôli používaniu v 24 hodinovej nepretržitej prevádzke áno
Prevedenie krytovania dvojstenné prevedenie so zvukovou izoláciou
Povrchová úprava Elektrolyticky pozinkovaný plech povrchovo upravený práškovou epoxyakrylátovou, epoxypolyesterovou alebo inou vhodnou farbou.
Farebné prevedenie korpus vo farbe RAL 9006, čelá zásuviek vo farbe RAL béžová
Odolnosť voči: poškriabaniu, nárazu, bežným dezinfekčným prostriedkom, UV žiareniu.
Prevedenie vozíka ergonomické, robustné
Manipulačný úchyt na ľavej strane áno
Príslušenstvo umiestnené na pravej strane áno
Horná pracovná doska ABS s trojstrannou galériou, bez zvarov a spojov
Zásuvky:
3 x zásuvka  600 x 150 mm áno
1 x zásuvka  600 x 300 mm áno
Organizér do prvej zásuvky áno
Systém označovania na každú zásuvku - 4ks áno
Uzamykateľné zásuvky - 2 x kľúč áno
Vnútro zásuviek absolútne hladké (bez skrutiek, dier), pojazdy zásuviek kryté proti prípadnému zatečeniu (korpus zásuvky), čelá zásuviek s celoobvodovým silikónovým tesnením, možnosť vybratia zásuviek pre ľahké čistenie bez pomoci náradia a náčinia, možnosť upevniť na boky vozíka ďalšie príslušenstvo podľa požiadavky bez dodatočného vŕtania dier áno
Kolieska: 4 x kolieska, jednoradové a /alebo dvojité, antistatické, plastové priemeru minimálne 120 mm, nezanechávajúce šmuhy, odolné voči korózii (jednoradové môžu byť, keď budú znášať potrebnú nosnosť, ktorú potrebujeme z dôvodu uskladnenia ťažkých roztokov). áno
Brzda:  minimálne 2 x s brzdou, plastové nárazníky áno
Príslušenstvo:
Multifunkčná nadstavba s možnosťou zavesenia rôzneho príslušenstva. áno
1x zásobník na injekčné striekačky a kanyly, 5 plastových boxov umiestnených na multifunkčnej nadstavbe áno
držiak kontajneru na ihly áno
euro lišta s možnosťou uchytenia na multifunkčnej stene alebo na ľavej strane vozíka odhadzovacia nádoba s uzáverom z lakovaného plechu práškovou farbou, alebo z nerezovej ocele áno
držiak na 3 paky rukavíc áno
 5. Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom - predpokladaný počet 1 ks
Funkcia
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčný zdravotnícky vozík s príslušenstvom ks 1
šírka pracovnej plochy mm 850 900
hĺbka pracovnej plochy mm 500 585
výška po pracovnú plochu mm 850 990
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stabilný celokovový vozík, kvôli používaniu v 24 hodinovej nepretržitej prevádzke áno
Prevedenie krytovania dvojstenné prevedenie so zvukovou izoláciou
Povrchová úprava Elektrolyticky pozinkovaný plech povrchovo upravený práškovou epoxyakrylátovou, epoxypolyesterovou alebo inou vhodnou farbou.
Farebné prevedenie korpus vo farbe RAL 9006, čelá zásuviek vo farbe RAL béžová
Odolnosť voči: poškriabaniu, nárazu, bežným dezinfekčným prostriedkom, UV žiareniu.
Prevedenie vozíka ergonomické, robustné
Manipulačný úchyt na pravej strane áno
Príslušenstvo umiestnené na ľavej strane áno
Horná pracovná doska ABS s trojstrannou galériou, bez zvarov a spojov
Zásuvky:
3 x zásuvka  900 x 150 mm áno
2 x zásuvka  450 x 300 mm áno
Organizér do prvej zásuvky áno
Systém označovania na každú zásuvku - 4ks áno
Uzamykateľné zásuvky - 2 x kľúč áno
Vnútro zásuviek absolútne hladké (bez skrutiek, dier), pojazdy zásuviek kryté proti prípadnému zatečeniu (korpus zásuvky), čelá zásuviek s celoobvodovým silikónovým tesnením, možnosť vybratia zásuviek pre ľahké čistenie bez pomoci náradia a náčinia, možnosť upevniť na boky vozíka ďalšie príslušenstvo podľa požiadavky bez dodatočného vŕtania dier áno
Kolieska:  4 x kolieska, jednoradové a /alebo dvojité, antistatické, plastové priemeru minimálne 120 mm, nezanechávajúce šmuhy, odolné voči korózii (jednoradové môžu byť, keď budú znášať potrebnú nosnosť, ktorú potrebujeme z dôvodu uskladnenia ťažkých roztokov). áno
Brzda:  minimálne 2 x s brzdou, plastové nárazníky áno
Príslušenstvo
Multifunkčná nadstavba s možnosťou zavesenia rôzneho príslušenstva. áno
2 x zásobník na injekčné striekačky a kanyly, 5 + 5 plastových boxov uložených na sebe umiestnené na multifunkčnej nadstavbe áno
držiak kontajneru na ihly áno
euro lišta s možnosťou uchytenia na multifunkčnej stene alebo na ľavej strane vozíka odhadzovacia nádoba s uzáverom z lakovaného plechu práškovou farbou, alebo z nerezovej ocele áno
držiak na 3 paky rukavíc áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy sú multifunkčné zdravotnícke vozíky s príslušenstvom - 9ks, špecifikácia ktorých je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "tovar“).
1.2 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle v OPEP.
1.3 Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia dodávateľa" a do 3 pracovných dní, odo dňa prijatia, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácií, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať predložený návrh plnenia predmetu zmluvy a od zmluvy odstúpiť.
2.0 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
- predložený ekvivalent bude spĺňať min. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú min. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky, a
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom objednávateľa ako prijatie ekvivalentu a
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy
3.1 Ak ekvivalent nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3.2 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od prijatia vlastného návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť kontaktnej osobe objednávateľa na - Oddelenie verejného obstarávania elektronicky e -mailom:
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t. j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu za položku bez DPH, jednotkovú cenu za položku s DPH, cenu spolu bez DPH za predmet zmluvy, cenu celkom s DPH za predmet zmluvy. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť  zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND.
b) zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresu, telefónne číslo a funkcia ;
4.0 Objednávateľ posúdi predložené dokumenty uvedené v bode 3.2 a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa prijatia dokumentov zašle dodávateľovi informáciu o výsledku posúdenia.
4.1 V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený okamžite  ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
5.0 Cena za tovar zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym dodaním, vrátane obalov, balenia, dopravy, vykládky tovaru a všetkých ostatných nákladov, ktoré vznikli pri dodaní tovaru.
6.0 Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Objednávateľ  požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania tovaru , najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
6.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi.
6.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa v prípade, že dodávateľ faktúru nedoručil spolu s dodaným tovarom. Objednávateľ požaduje zaslanie faktúry zároveň elektronicky, e-mailom vo formáte . PDF. Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
6.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia zmluvy.
6.4 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná celková cena je konečná a nemenná.
6.5 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
7.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania tovaru) je 12 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy.
8.0 Dodávateľ je povinný tovar dodať v lehote plnenia zmluvy. Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú 2 pracovné dni vopred, elektronickou formou - kontaktovaním objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14: 00 hod.
8.1 Miestom dodania tovaru je pracovisko objednávateľa - Sklad všeobecného materiálu
8.2 Tovar sa považuje za riadne dodaný, ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy a podpísaným Dodacím listom.
8.3 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný. Dodávateľ je povinný tovar zabaliť náležitým spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom resp. ním poverenými zamestnancami.
9.0 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa jeho riadneho prevzatia objednávateľom (objednávateľ potvrdí prevzatie podpisom Dodacieho listu resp. Preberacieho protokolu s uvedením dátumu ).
9.1 Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať u objednávateľa v Sklade všeobecného materiálu, Všetky náklady spojené s reklamáciou znáša dodávateľ.
9.2 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 kalendárnych dní od prevzatia tovaru.
10.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v osobitných požiadavkách plnenia tejto zmluvy.
11.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za  objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán, ktorým je Ministerstvo zdravotníctva SR. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení  záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
12.0 V prípade porušenia predchádzajúceho bodu (11.0) je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
13.0 Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie povinnosti dodávateľa.
14.0 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať objednávateľa o skutočnostiach, ktoré by bránili/ bránia riadnemu plneniu tejto zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

17.02.2023 08:00 — 12.05.2023 15:00

1,00 celok

27 364,00

27 364,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle v OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.02.2023 10:59

14.02.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 359
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2023 18:04 - Vstupná ponuka 27 353,00 € Cena bez DPH
14.02.2023 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 27 340,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS