• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2023 15:26
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 09:55

Detail zákazky Z2023691

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2023 15:26
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 09:55

Základné údaje

Z2023691

OF-268115

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7485147

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby 1
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska zošívačka s kovovým mechanizmom. Hĺbka zošívania 9 cm. Farba čierna. Kapacita zošitia 40 listov. Spinky 24/ 6 - 8, 23/ 6, 26/ 6. ks 2
2. Guľôčkové pero s priehľadným obalom s gumovým úchytom. Má špeciálny mechanizmus pre plynulé zasunutie hrotu. Šírka stopy 0,4mm. Veľkoobjemová náplň umožňuje písanie 2x dlhšie ako bežné guľôčkové pero s dĺžkou 5,5 km. ks 3
3. Odkladacia mapa A4 s tromi chlopňami Classic z eko kartónu gramáže 240 g. Balenie 50 ks. Materiál: classic 240 g bal 6
4. Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze a vláknovým hrotom. Vhodný na plastické hmoty, sklo, filmy a pod. Šírka stopy 1 mm. Farba: čierna. Typ hrotu: vláknový ks 6
5. Náhradná náplň do rollera PILOT Frixion0,7mm modrá, 3ks/balenie balenie 2
6. Dispenzor lepiacej pásky - spoľahlivý dávkovač lepiacej pásky, umožňujúci odvíjanie rôznych typov lepiacich pások s použitím jednej ruky. Súčasťou balenia neviditeľná páska Scotch Magic rozmerov 19 mm × 33 m. Farba dispenzoru levanduľová. ks 2
7. Lepiaca páska matná neviditeľná, odolná voči starnutiu a pôsobeniu UV žiarenia, popisovateľná perom, ceruzkou alebo značkovačom, vyrobená z prírodných vlákien. Rozmer 19 mm x 33 m, v krabičke 8 kusov balenie 1
 2. Kancelárske potreby 2
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obálky kartónové A5, vyrobené z jednostranne bielej skladačkovej lepenky 300 g/ m2. Bez lepidla. Rozmery: 260x200 mm ks 1500
2. Biele obálky s odtrhávacou páskou vyrobené z bezdrevného papiera. Formát DL s odtrhávacou páskou, bez okienka. 1000ks/balenie balenie 1
3. Biele obálky s odtrhávacou páskou vyrobené z bezdrevného papiera. Formát DL s odtrhávacou páskou a okienkom. Gramáž: 80 g/m2. 1000ks/balenie balenie 1
4. Biele obálky rozmeru 162 × 229 mm, vyrobené z bezdrevného papiera, bez okienka, 80 g/ m2. Samolepiace. Formát: C5. Gramáž: 80 g/m2. Balenie: 1000 ks balenie 1
5. Celoplastový zakladač formátu A4 s pákovou mechanikou. Vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom, ochranným spodným kovaním a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm. Farba: modrá ks 70
6. Euroobal A4 lesklý 120mic. Materiál: PP. Farba: číra. Množstvo v balení: 100 KS balenie 15
7. Kartónové spisové dosky bez chrbta zo strojnej lepenky, spojené šnúrkami. Formát A4. Prevedenie mramor. Balenie 25 ks. Farba čierna. balenie 10
8. Rýchloviazač závesný celý RZC prešpánový červený, bal/20ks balenie 1
9. Rýchloviazač závesný celý RZC prešpánový tmavozelený, bal/20ks balenie 1
10. Dosky s rýchloviazačom vhodné pre zakladanie dierovaných dokumentov formátu A4. Vyrobené z polypropylénu. Obsahujú rýchloviazaciu kovová sponua pre ľahké založenie dokumentov, predná priehľadná strana dosiek nezakrýva titulnú stránku vloženej prezentácie či dokumentu, biely papierový zasúvací štítok pozdĺž hrebeňa slúži k označeniu obsahu dosiek, bez eurodierovania. Kapacita: 160 listov formátu A4 (80 g/m2). V balení 25 ks. Farba: modrá balenie 1
11. Dosky s rýchloviazačom vhodné pre zakladanie dierovaných dokumentov formátu A4. Vyrobené z polypropylénu. Obsahujú rýchloviazaciu kovová sponua pre ľahké založenie dokumentov, predná priehľadná strana dosiek nezakrýva titulnú stránku vloženej prezentácie či dokumentu, biely papierový zasúvací štítok pozdĺž hrebeňa slúži k označeniu obsahu dosiek, bez eurodierovania. Kapacita: 160 listov formátu A4 (80 g/m2). V balení 25 ks. Farba: červená balenie 1
12. Dosky s rýchloviazačom vhodné pre zakladanie dierovaných dokumentov formátu A4. Vyrobené z polypropylénu. Obsahujú rýchloviazaciu kovová sponua pre ľahké založenie dokumentov, predná priehľadná strana dosiek nezakrýva titulnú stránku vloženej prezentácie či dokumentu, biely papierový zasúvací štítok pozdĺž hrebeňa slúži k označeniu obsahu dosiek, bez eurodierovania. Kapacita: 160 listov formátu A4 (80 g/m2). V balení 25 ks. Farba: zelená balenie 1
13. Dosky s rýchloviazačom vhodné pre zakladanie dierovaných dokumentov formátu A4. Vyrobené z polypropylénu. Obsahujú rýchloviazaciu kovová sponua pre ľahké založenie dokumentov, predná priehľadná strana dosiek nezakrýva titulnú stránku vloženej prezentácie či dokumentu, biely papierový zasúvací štítok pozdĺž hrebeňa slúži k označeniu obsahu dosiek, bez eurodierovania. Kapacita: 160 listov formátu A4 (80 g/m2). V balení 25 ks. Farba: žltá balenie 1
14. Krištáľovo číry obal na dokumenty z PVC. Otvor zhora a po dlhšej strane („L“). Povrch lesklý. Formát A4. Balenie 50 ks. Hrúbka: 150 mic. balenie 2
15. Nástenka v svetlom drevenom ráme v korkovej úprave. Súčasťou balenia je sada montážnych úchytov. Rozmery: 60x90 cm ks 1
16. Náhradná pečiatková poduška - farba červená do pečiatky Trodat printy 46040 O 40mm ks 2
 3. Kancelárske potreby 3
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nástenka v svetlom drevenom ráme v korkovej úprave. Súčasťou balenia je sada montážnych úchytov. Rozmery: 60x90 cm ks 1
2. Spinky vyrobené z kvalitného oceľového drôtu. Balenie: 1000. Typ zošívačiek: kancelárske balenie 10
3. Viacúčelové disperzné lepidlo. Lepí papier a kartón a iné materiály. Hmotnosť 75 g. ks 2
4. Priehľadná lepiaca páska triedy economy. Dĺžka 30 m. Rozmery: 18 mm x 30 m ks 4
5. Samolepiaci blok 76x76mm, 1 bloček po 100 lístkoch, farba žltá neónová bloček 2
6. Rozraďovač, plastový, A4 Maxi, 6 x uško - riešenie pre triedenie dokumentov ušká rôznych farieb pre ľahšie hľadanie, počet dier: 11, rozmery: 230×310 mm. Sada/6 ks sada 2
7. Plastové guľôčkové pero s klikacím mechanizmom a gumovým úchytom na pohodlné písanie. Veľkoobjemová vymeniteľná náplň XXL 5500 m. Šírka stopy 0,3 mm. Farba tela: modrá. Telo vo farbe náplne. ks 4
8. Liner v trojhrannom dizajne s ergo držaním, osadený jemným plastovým hrotom v kovovej objímke so zvýšenou pružnosťou, plnený špeciálnym nevysychavým atramentom, vydrží 14 dní bez vrchnáka, šírka stopy 0,3 mm. Sada 4 farieb - čierna, červená, modrá, zelená. sada 2
9. Lepiaca tyčinka 40g ks 2
10. Euroobal A4 matný 45mic. Materiál: PP. Povrch: matný. Farba: číra. Množstvo v balení: 100 KS balenie 4
11. Popisovač so zrezaným hrotom so šírkou stopy 2 - 5 mm. Pre zvýraznenie textových pasáží, výstupov z atramentových tlačiarní, poznámok a pod. Vodovzdorný pigmentový atrament so silne svietivými a intenzívnymi farbami. Sada 6 farieb. sada 4
12. Baliaca páska triedy economy. Farba transparentná. Rozmery: 48 mm x 66 m ks 2
13. Baliaca páska triedy economy. Farba hnedá. Rozmery 48mm x 66 m. Hrúbka 28 mic. ks 6
14. Lepiaca páska Economy 12 mm x 20 m priehľadná ks 2
15. Priehľadné lepiace pásky triedy economy. Dĺžka 30 m. Rozmery: 18 mm x 30 m ks 2
16. Lepiaca páska pevná obojstranná s tkaninou 50 mm x 10 m ks 2
17. Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze, odolný voči vode a teplote do 100 °C. Hrot okrúhly, šírka stopy 2,5 mm. Farba: čierna. ks 2
18. Krištáľovo číry obal na dokumenty z PVC. Otvor zhora a po dlhšej strane („L“). Povrch lesklý. Formát A4. Balenie 50 ks. Hrúbka: 150 mic. balenie 1
19. Záložky z PP hrúbky 60 mic. bez dispenzora, opakovane použiteľné, ultra tenké a popisovateľné. Rozmery 12 × 45 mm. Dodávané v mixe 5 farieb po 25 lístkov. balenie 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ požaduje faktúru so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zákazka bude rozúčtovaná na 3 faktúry, podľa rozdelenia jednotlivých položiek 1 až 3.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

10.02.2023 08:00 — 23.02.2023 12:00

1,00 sada

1 840,00

1 840,00

Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok,

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.02.2023 15:26

07.02.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.02.2023 15:36 - Vstupná ponuka 1 839,00 € Cena bez DPH
07.02.2023 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 1 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS