31194231
Zariadenie pre seniorov - Smaragd
Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK
43792782
HORTI s.r.o.
Južná trieda 66, Košice, 04001, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina
Čerstvé ovocie a zelenina
Tovar, Služba
1. Čersvé ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého ovocia, zeleniny a zemiakov na priamu konzumáciu alebo na ďalšie spracovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 770 | ||
Kiwi | kg | 40 | ||
Pomaranče | kg | 250 | ||
Mandarinky | kg | 296 | ||
Citróny | kg | 5 | ||
Grapefruit | kg | 60 | ||
Jablká /červené, zelené/ | kg | 790 | ||
Marhule | kg | 39 | ||
Jahody | kg | 10 | ||
Melón červený, dyňa žltá | kg | 200 | ||
Hruška | kg | 70 | ||
Hrozno | kg | 94 | ||
Broskyne | kg | 44 | ||
Slivky | kg | 80 | ||
Nektarinky | kg | 40 | ||
Ríbezle, čučoriedky | kg | 18 | ||
Egreše, maliny | kg | 9 | ||
Brokolica | kg | 60 | ||
Karfiol | ks | 150 | ||
Kapusta biela, červená | kg | 365 | ||
Kapusta kvasená | kg | 245 | ||
Kel | kg | 82 | ||
Kel ružičkový | kg | 5 | ||
Paprika /červená,zelená,žltá/ | kg | 5 | ||
Paprika PCR | kg | 155 | ||
Uhorky šalátové | kg | 110 | ||
Reďkovka červená zv. | zv | 85 | ||
Rajčiny | kg | 170 | ||
Pór | kg | 25 | ||
Kaleráb | ks | 125 | ||
Kaleráb | kg | 30 | ||
Kapusta čínska | kg | 100 | ||
Mrkva | kg | 310 | ||
Petržlen | kg | 159 | ||
Zeler | kg | 100 | ||
Cibuľka lahôdková zv. | zv | 85 | ||
Zemiaky skoré nové | kg | 1520 | ||
Zemiaky neskoré | kg | 4560 | ||
Cibuľa | kg | 702 | ||
Tekvica, cuketa, patizón | kg | 100 | ||
Čerstvá petržlenová vňať, pažítka, bazalka, kôpor | zv/ks | 5 | ||
Cesnak | kg | 51 | ||
Šampiňóny | kg | 5 | ||
Šalát hlávkový | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uvedené množstvá sú iba predpokladané. Skutočný objem môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Ovocie, zelenina, zemiaky - akosť | 1. trieda, resp. trieda A |
Ovocie, zelenina, zemiaky - kvalita | Čerstvé, nepoškodené,bez známok zamrznutia,celé,zdravé, bez známok hniloby a klíčenia,bez cudzej vône,chuti, bez škodcov a poškodenia škodcami, bez nadmernej povrchovej vlhkosti,či známok vysychania. |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, objednávateľ má právo v zmysle bodu 18.2 písm.i, čl.XVIII"Ukončenie zmluvy" 2.časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
V zmysle §340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov bude splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa Obchodných podmienok EKS. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví 1x za mesiac s potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Predávajúci je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady : |
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií /meno a priezvisko, e-mail, tel.číslo/ |
b) cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH, DPH, celkovú cenu s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky |
c) platný doklad o oprávnení podnikať /výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list/, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru |
d) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín |
e) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača(certifikát ATP) |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) 2.časti OPET, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Táto zmluva sa uzatvára na 1 rok od 15.2.2023 00.00 hod. do 14.2.2024 23.59 hod. Zmluva sa ukončí uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celkového finančného limitu. |
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom čiastkové dodávky nebudú limitované minimálnym množstvom, ani minimálnou cenou. Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru počas trvania zmluvy. Dodávateľ z tohto dôvodu nemá právo na ušlý zisk. |
Dodávky tovaru sa budú realizovať v pracovných dňoch v pondelok, stredu a v piatok od 7-9ej hodiny, preberanie sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu kupujúceho na základe dodacieho listu s náležitosťami uvedenými v bode 19. Požadovaný čas dodania uvedie odberateľ v objednávke. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať množstvo a druh tovaru podľa predloženej objednávky, v požadovanom čase. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, ks) |
Objednávku doručí kupujúci najneskôr deň vopred do 12ej hodiny. |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky, ak táto neprebieha telefonicky, odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13ej hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh ako aj množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu, ktorý obsahuje údaje o druhu, množstve, jednotkovej cene bez DPH, DPH a celkovej cene s DPH,typ,triedu,odrodu a krajinu pôvodu. |
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 345/2015, § 18 ods. 3, písm. b. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny tovaru kedykoľvek počas trvania zmluvy a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu a to aj bez vyzvania objednávateľa priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa tieto ceny týkajú. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť cenu tovaru podľa aktuálnej trhovej ceny tovaru. |
Objednávateľ je oprávnený so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné, v zmluve neurčené druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní do doručenia reklamácie. |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť hneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne, e-mailom alebo telefonicky a následne písomne. |
Pri vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky, následne e-mailom v predchádzajúci deň pred dodaním tovaru, aby sa mohli dohodnúť na náhradnom tovare. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. Ak dodávateľ nedodá tovar objednávateľovi 3x, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Každá zo strán môže od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu s výpovednou lehotou 30 dní odo dňa doručenia druhej strane. Výpoveď musí byť doručená písomne. V prípade neprevzatia poštovej zásielky začína výpoveď plynúť 18 dní odo dňa jej neprevzatia. |
Objednávateľ požaduje garanciu dohodnutej ceny za tovar na dobu najviac 45 dní od dňa doručenia výpovede druhej strane. |
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe. |
Vlastnícke práva k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa. |
V časti "Technické vlastnosti" sú uvedené predpokladané množstvá objednávky na dobu 1 roka. |
Finančná čiastka uvedená v časti "Zmluvná cena"je určená na celú dobu trvania zmluvy, teda na 1 roky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy a vystavenie negatívnej referencie v EKS. |
Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
15.02.2023 00:00 — 14.02.2024 23:59
1,00 podľa rozpisu v objednávke
14 960,00
14 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2023 14:09
07.02.2023 14:30
07.02.2023 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2023 06:52 - Vstupná ponuka | 14 945,35 | € | Cena s DPH |
07.02.2023 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 944,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: