30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35810840
OPTOTEAM, s.r.o.
Smrečianska 29, Bratislava, 81105, SVK
Parafínová zalievacia linka
parafín, zalievacia linka, zalievací modul, chladiaci modul, predhrievací modul
Tovar, Služba
1. Parafínová zalievacia linka.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie 1 ks parafínovej zalievacej linky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Parafínová zalievacia linka | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zalievací modul: | ručný a nožný spínač na dávkovanie parafínu, |
- | plynulá reguláciu prietoku parafínu, |
- | osvetlenie pracovnej plochy na pohyblivom ramene, prípadne zabudované svetlo – biele na prácu a farebné svetlo na stav roztopenia parafínu v zásobníku, |
- | integrované programovanie zapnutia a vypnutia ohrevu pre parafínový zásobník a pracovnú plochu, |
- | samostatné digitálne zobrazenie a elektronická kontrola ohrevu pre parafínový zásobník a vyhrievanú pracovnú plochu v rozsahu od 30 do 70 ° C, |
- | štvorcová "prichladzovacia" plocha rozmer min. 40 x 40 mm s pracovnou teplotou 0 až -5°C, |
- | objem parafínového zásobníku min. 4 litre, |
- | box pre ohrev a odkvapkanie min. 2 x 3 pinzety, |
- | vyhrievaná plocha min. 360 x 245 mm, |
- | konektory pre pripojenie min. 4 ks elektricky vyhrievaných pinziet, |
- | rozmery: min. 600 x 360 (š) x 332 (v) mm, 230V/ 50 Hz., |
2. Chladiaci modul: | modul pre min. 110 bločkov (kaziet), |
- | rozmery chladenej plochy: min. 500 x 260 mm, |
- | digitálne zobrazenie a elektronická kontrola teploty v rozsahu od -15 do +15°C, |
- | rozmery: min. 600 x 500 (š) x 332 (v) mm, |
3. Predhrievací modul: (v prípade, ak nie je zabudovaný v základnom tele zalievacej linky): | digitálne zobrazenie a nastavenia teplôt v rozsahu: |
- | pre predhrievanie foriem: vypnuté alebo od 30 do 70°C, pre vyhrievanú parafínovú nádobu: vypnuté alebo od 30 do 70°C, rozmery: 600 x 360 (š) x 332 (v) mm, |
4. Elektrická vyhrievaná pinzeta: | min.1 mm špička pinzety, |
5. Lupa integrovaná s osvetlením: | min. 4 dioptrie, |
Názov |
1. Definície uvedené vo Všeobecných zmluvných podmienkach (ďalej aj len „VZP“), ktoré sú súčasťou Obchodných podmienok elektronickej platformy tvoriacich Prílohou č. 1 tejto Zmluvy, ako aj v zmysle pravidla upraveného v bode 2.2 VZP, sa použijú v tejto Zmluve s významom uvedeným vo VZP, ak v tejto Zmluve nie je výslovne k uvedeným definíciám priradený iným význam alebo ak v tejto Zmluve nie je takéto použitie výslovne vylúčené. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar, ktorý je nový, nevystavovaný, nevybalený, nepoužitý, resp. nepoužívaný a v neporušenom, nepoškodenom originálnom obale s neporušenými a nepoškodenými ochrannými prvkami schválenými výrobcom Tovaru a ktorý je zároveň certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a príslušným všeobecne záväzným právnym predpisom platným a účinným v Slovenskej republike. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre používanie (obsluhu), či údržbu, a to v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku, ako aj všetky doklady a dokumenty preukazujúce pôvod Tovaru a jeho riadnu prevádzkyschopnosť. Miestom plnenia je pracovisko Objednávateľa v Martine (ako je toto identifikované v bode 3.1 Zmluvy), ak v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie nie je výslovne uvedené inak. |
4. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj záväzok Dodávateľa vykonať kompletnú inštaláciu, nastavenie a uvedenie Tovaru do prevádzky, vrátane zaškolenia jeho obsluhy, a to na mieste určenom Objednávateľom v rámci miesta plnenia podľa bodu 3. týchto Osobitných požiadaviek na plnenie(ďalej aj len ako „Miesto inštalácie“), ako aj odvoz a likvidácia obalového materiálu dodaného Tovaru. |
4. Pre zamedzenie pochybností, v súvislosti so záväzkom, resp. záväzkami Dodávateľa v zmysle predchádzajúcej vety, je Dodávateľ povinný vykonať, resp. zabezpečiť vykonanie aj vyloženia Tovaru v mieste plnenia Zmluvy podľa bodu 3.1. Zmluvy a vynášku Tovaru do Miesta inštalácie. |
5. Potvrdenie dodania Tovaru vrátane všetkých s tým spojených plnení Dodávateľa ako sú tieto identifikované vyššie môže byť vykonané aj len na jednom odovzdávacom a preberacom doklade, pričom v tejto súvislosti, platí, že (i) takýto doklad musí byť podpísaný príslušnými poverenými zástupcami oboch zmluvných strán, ako aj opatrený pečiatkami oboch zmluvných strán, a (ii) takýto doklad bude (ak budú zmluvné strany postupovať podľa tohto bodu 5) následne jediným dokladom v zmysle bodu 11.3 VZP. |
6. Pre zamedzenie pochybností, Dodávateľ je povinný poskytnúť Plnenie jednorazovo, a to v čase plnenia určenom podľa bodu 8.4 VZP Objednávateľom. Presný čas (termín) plnenia, určí Objednávateľ buď po predchádzajúcej konzultácii s Dodávateľom alebo na ľubovoľný pracovný deň, ktorý nebude skorší ako 10. (desiaty) kalendárny deň a nebude neskorší ako 30. (tridsiaty) kalendárny deň odo dňa jeho oznámenia Dodávateľovi. V tejto súvislosti zároveň platí, že Dodávateľ bude oprávnený plniť výlučne v čase od 08:30 do 14:30. |
7. Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek Predmetu plnenia vo formáte (pdf), ak tento nebol predložený v rámci Vlastného návrhu na plnenie zákazky, pričom v tejto súvislosti platí, že akékoľvek Plnenie, ktoré nebude osobitne nacenené (bez ohľadu na povahu Plnenia) je Dodávateľom poskytované Objednávateľovi bezodplatne. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy identifikačné údaje jeho kontaktnej osoby pre účely tejto Zmluvy, vrátane jej telefónneho čísla a adresy elektronickej pošty (e-mail), pričom táto osoba bude určená na komunikáciu Objednávateľa a Dodávateľa podľa tejto Zmluvy; pre zamedzenie pochybností, do času splnenia tohto záväzku Dodávateľa sa pre účely komunikácie považujú za kontaktné údaje Dodávateľa údaje uvedené v jeho osobnom profile dostupnom na www.eks.sk. |
9. Záručná doba v zmysle bodu 12.16 VZP je v trvaní určenej, resp. poskytovanej výrobcom Tovaru, najmenej však 24 (dvadsaťštyri) mesiacov. V súvislosti so zárukou platí, že: (i) ustanovenie bodu 12.20 písm. b) VZP sa aplikuje výlučne v prípade, ak je zároveň splnená aj podmienka, že Objednávateľ (resp. Dodávateľom zaškolovaná obsluha Tovaru Objednávateľa v zmysle bodu 4. vyššie) bol výslovne a preukázateľne Dodávateľom v rámci zaškolovania k obsluhe v zmysle bodu 4. vyššie poučený o nesprávnosti a možných následkoch takéhoto prípadného zaobchádzania, obsluhy, skladovania alebo užívania; |
9. (ii) pre účely bodu 12.20 písm. e) VZP sa za neodborný zásah nepovažuje okrem iného ani akýkoľvek zásah treťou osobou, ktorá je Dodávateľom a/alebo výrobcom Tovaru autorizovaná (oprávnená) k vykonávaniu servisu a/alebo údržbe Tovaru (pre zamedzenie pochybností vo význame rovnakých zariadení od výrobcu, nie konkrétne individuálne určeného Tovaru/ zariadenia); (iii) ustanovenie bodu 12.20 písm. f) VZP sa nepoužije. |
10. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo výrobku, Objednávateľ pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa považuje výrobok rovnakých alebo vyšší parametrov, ako je uvedené v opise. |
Kuzmányho 27/B, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
16.02.2023 00:00 — 17.03.2023 00:00
1,00 ks
16 549,80
13 791,50
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu/typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov v zmysle technických vlastností položiek
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2023 13:36
13.02.2023 11:00
13.02.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2023 16:37 - Vstupná ponuka | 16 530,00 | € | Cena s DPH |
09.02.2023 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 428,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: