• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2023 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 12:10
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 13:00

Detail zákazky Z2023682

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2023 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 12:10
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 13:00

Základné údaje

Z2023682

OF-268147

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7485139

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

47973871

LEONTECH s.r.o.

Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkokapacitný kontajner - prenájom,

veľkoobjemový kontajner, otvorený kontajner, VKK, pristavenie, odvoz a prenájom kontajnera vrátane likvidácie odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkokapacitný kontajner - vrátane jeho pristavenia, odvozu, prenájmu kontajnera a likvidácie odpadu
Funkcia
Prenájom veľkokapacitného kontajnera na objemný odpad  - drevná hmota, plasty, poťahy, kov, drobný stavebný  odpad, jeho  odvoz a likvidácia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kontajnera m3 7
Počet kontajnerov ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obdobie poskytovanej služby: postupne podľa dohody do vyčerpania požadovaného počtu kontajnerov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa lokalita Bratislava
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotným poskytnutím predmetu zmluvy miesto a  adresu pre pristavenie kontajnera/kontajnerov.
V cene za predmet zmluvy musí byť zahrnuté:  odvoz a likvidácia objemného odpadu kontajnermi, ich pristavenie na objednávateľom určené miesto v lokalite Bratislava, odvoz a prenájom kontajnera vrátane likvidácie odpadu.
Jednať sa bude o zmiešaný odpad - drevná hmota, plasty, poťahy, kov, drobný stavebný odpad.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom. Splatnosť faktúry je do 30 dní.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. Verejný obstarávateľ nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky  alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

13.02.2023 10:00 — 31.08.2023 18:00

1,00 celý predmet zákazky

2 400,00

2 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.02.2023 12:02

07.02.2023 12:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2023 12:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 219
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2023 14:26 - Vstupná ponuka 2 400,00 € Cena s DPH
02.02.2023 14:26 - Najvýhodnejšia ponuka 2 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS