• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2023 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2023 13:50

Detail zákazky Z2023678

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2023 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2023 13:50

Základné údaje

Z2023678

OF-268142

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7491089

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie a rozšírenie licencií antivírusového softvéru

antivírusový softvér, ESET, ochrana počítačov, ochrana serverov

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie a rozšírenie licencií antivírusového softvéru
Funkcia
Pre  zabezpečenie činností objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predĺženie licencií ESET PROTECT Entry On-Prem a rozšírenie zo 60 na 65 PC na obdobie 12 mesiacov ks 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Licenčné obdobie: 9.3.2023 - 8.3.2024
2. Požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) áno
3. Jazyk produktov a technická podpora: slovenčina
4. Operačný systém: Windows
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla Objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Objednávateľ posúdi podklady predložené Dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty:
3.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
3.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo
3.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu.
4. Ak Dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou Objednávateľa.
6. Ak bude Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám Objednávateľa.
8. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby Objednávateľa).
9. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ,Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.02.2023 09:00 — 08.03.2023 14:00

65,00 ks

1 230,00

1 025,00

Dodávateľ predloží v podobe vlastného návrhu na plnenie zákazky obchodný názov a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.02.2023 10:55

08.02.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 32
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2023 20:41 - Vstupná ponuka 1 188,00 € Cena s DPH
07.02.2023 15:09 - Najvýhodnejšia ponuka 1 097,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS