164861
Divadlo Nová scéna
Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK
17333237
CENTRON SLOVAKIA spol. s r.o.
Podhaj 107, Bratislava, 84103, SVK
Predĺženie licencie grafického softvéru
grafický softvér
Tovar, Služba
1. Predĺženie licencie grafického softvéru
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre zabezpečenie činností objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Grafický softvér Adobe Creative Cloud for teams All Apps | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Predĺženie licencie Adobe Creative Cloud for Teams, All Apps, Multi-language: | licencia na 12 mesiacov |
2. Začiatok podpory: | 01.03.2023 |
3. Operačný systém: | Windows |
v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické paramatre |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla Objednávateľa). |
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
3. Objednávateľ posúdi podklady predložené Dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich predloženia (od uzavretia zmluvy) oznámi Dodávateľovi, či predložené podklady: |
3.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
3.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo |
3.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu. |
4. Ak Dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa podľa tejto zmluvy alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, bude to Objednávateľ požadovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou Objednávateľa. |
6. Ak bude Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám Objednávateľa. |
8. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby Objednávateľa). |
9. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ,Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.02.2023 09:00 — 28.02.2023 14:00
1,00 ks
1 100,00
917,00
Dodávateľ predloží v podobe vlastného návrhu na plnenie zákazky obchodný názov a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2023 10:47
08.02.2023 10:00
08.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2023 14:49 - Vstupná ponuka | 1 098,00 | € | Cena s DPH |
08.02.2023 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 090,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.