• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2023 10:50

Detail zákazky Z2023668

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2023 10:50

Základné údaje

Z2023668

OF-268123

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7512726

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

31326447

MAKRO spol. s r.o.

Stará Vajnorská 17, P.O. BOX č. 1, Bratislava, 82017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dózy a obedáre plastové na uchovávanie a prenos zvarených pokrmov

dóza, obedár

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39221130-7 - Nádoby na jedlo
  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dóza 800 - 1000 ml s vrchnákom - na uchovávanie a prepravu potravín
Funkcia
Dóza 800 - 1000 ml s vrchnákom - na uchovávanie a prepravu potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer cm 15x15x6cm
Objem L 1 L
Počet dóz ks 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti: objem 800 - 1000 ml, číra, farebný vrchnák, vyrobené z vysoko kvalitného a odolného plastu.
Vhodné do umývačky áno
Vhodné do mrazničky áno
Ohrev v mikrovlnných rúrach áno
odolné voči extrémnym teplotám +120C, -40C. áno
dóza s vrchnákom áno
 2. Dóza 500 ml s vrchnákom - na uchovávanie a prepravu potravín
Funkcia
Dóza 500 ml s vrchnákom - na uchovávanie a prepravu potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer cm 11x11x6cm
Objem ml 500 ml
Počet dóz ks 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti: objem 500 ml, číra, farebný vrchnák, vyrobené z vysoko kvalitného a odolného plastu.
Vhodné do umývačky áno
Vhodné do mrazničky áno
Ohrev v mikrovlnných rúrach áno
odolné voči extrémnym teplotám +120C, -40C. áno
 3. Plastový obedár 17,5 x 43 x 15 cm - Jedlonosič 3 dielny - na prenášanie potravín - spojený plastovým nosičom
Funkcia
Plastový obedár 17,5 x 43 x 15 cm - Jedlonosič 3 dielny - na prenášanie potravín - spojený plastovým nosičom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem jednej nádoby L 1,2 1,5
Počet obedárov ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti: číra, farebný vrchnák, vyrobené z vysoko kvalitného a odolného plastu, podľa priloženého obrázku
Vhodné do umývačky áno
Ohrev v mikrovlnných rúrach áno
Farba rôznofarebné
Nosič plastový, ľahké zapnutie pomocou spony
Počet nádob tri s vekom (každá miska je vybavená viečkom)
Materiál plast, zdravotná nezávadnosť, funkčnosť
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný rozpočet cien tovaru s uvedením jednotkových cien jednotlivých druhov tovaru do 3 dní od uzavretia zmluvy a zaväzuje sa zachovať tieto jednotkové ceny tovaru počas celej doby trvania rámcovej dohody.
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia pred prvým dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. Plnenie zákazky začne až po odsúhlasený vzoriek zo strany objednávateľa. Predloženie vzorky požadujeme do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený a nepoužitý, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list.
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 7 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10

1 900,00 ks

2 904,00

2 420,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.02.2023 09:05

14.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.02.2023 18:37 - Vstupná ponuka 2 799,60 € Cena s DPH
13.02.2023 18:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 799,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS