• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 11:30

Detail zákazky Z2023659

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 11:30

Základné údaje

Z2023659

OF-267731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7485133

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

54293367

SGS ECOLOGY s. r. o.

M.M. Hodžu 1072/9, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kamerový monitorovací systém s montážou a inštaláciou

bezpečnostné kamery

  • 35125300-2 - Bezpečnostné kamery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamerový monitorovací systém s montážou a inštaláciou pre budovu B - PRÍZEMIE (vnútorné a aj vonkajšie priestory), viď. príloha (umiestnenie KS)
Funkcia
Vybudovanie kamerového systému pre zvýšenie kvality dohľadu na monitorovaných miestach jednotlivých objektov, ochrana majetku a zvýšenie bezpečnosti osôb pohybujúcich sa v objektoch verejného obstarávateľa.
Vecným obsahom plnenia je tovar s montážou a inštaláciou. Služby  sú neoddeliteľnou súčasťou a rovnako aj stavebné práce, ktoré majú len doplnkový charakter. Vybudovanie kamerového systému je len podmienené vykonaním prípravných stavebných prác, ktoré sú v tomto prípade jednoduché, nevyžadujú špeciálnu odbornosť a len dopĺňajú predmet zákazky v podielovo menšej miere.
Požiadavky na kamerový systém:
• Monitorovanie určených vnútorných a vonkajších priestorov (podľa pôdorysu objektu, viď. príloha), Budova B1, prízemie, IP kamerovým systémom, vrátane možných podmienok zníženej viditeľnosti (minimálne alebo žiadne osvetlenie).
• Dodávka a montáž 8ks vnútorné kamery a 3ks vonkajšie kamery s rozlíšením minimálne 4MPx.
• Dodávka a montáž jedného samostatného minimálne 16 kanálového videorekordéra s pripojením všetkých IP kamier.
• Pripojenie videorekordéra do samostatnej LAN, ktorá bude oddelená od LAN nemocnice.
• Súčasné zobrazenie všetkých IP kamier na samostatnom LCD monitore umiestneného u vedúceho oddelenia a na samostatnom LCD monitore v ambulancii na prízemí.
• Sieťový videorekordér NVR, vrátane príslušenstva umiestniť do samostatného RACKu na chodbe na prízemí.
• Kabeláž UTP/FTP riešiť ťahaním v plastových žľaboch – vkladacích lištách vo vnútorných priestoroch.
• Zálohovanie napájania kamerového systému zdrojom (zdrojmi) UPS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DODÁVKA PRVKOV KAMEROVÉHO SYSTÉMU KS množstvo -
Vnútorná dome 4 Mpx IP kamera množstvo 8
Vonkajšia kompaktná 4 Mpx IP kamera množstvo 3
Montážna pätica (límec) pre uloženie kabeláže IP kamery množstvo 11
Digitálny sieťový videorekordér (minimálne 16 kanálov, ...) množstvo 1
3TB HDD do videorekordéra množstvo 1
8 portový sieťový switch - prepínač 30W na port, výkon 65W množstvo 2
Switch pre pripojenie KS na samostatnú LAN, multitast množstvo 1
Záložný zdroj 850 VA, vhodný k zálohovaniu DVR, čas chodu 30 min. pri 60W/20 min. pri 90W množstvo 2
19" RACK jednodielny, pre umiestnenie NVR/DVR, routerov, switchov, UPS... množstvo 1
Polica do 19" RACKu jednodielneho, vrátane sady skrutiek množstvo 1
32" LCD TV monitor, Full HD, Rozhrania: 1x VGA / 1x HDMI množstvo 2
Držiak na TV do 40", nástenný, VESA množstvo 2
HDMI kábel 15m, pripojenie videorekordéra NVR a LCD monitora (TV) množstvo 2
UTP5 stranded cable cat5, kábel pre prenos videosignálu z kamery do NVR (odhad) množstvo 305
inštalačný žľab vkladací - lišta plastová, biela (odhad) množstvo 50
Pomocný inštalačný materiál (skrutky, prechodky, krabice, sťah.pásky, spojky, hmoždinky) množstvo 1
PRÍPRAVA A MONTÁŽ PRVKOV KS množstvo -
Príprava technológie KS, dopravné náklady - dodávka a kompletizácia materiálu množstvo 1
Montáž inštalačných žľabov, vedenie kabeláže UTP/FTP, práce vo výške, prierazy množstvo 305
Montáž nových prvkov KS, montáž RACKu, zapojenie, oživenie, nastavenie konfigurácie, pripojenie a nastavenie na TV prijímač/LCD monitor alebo LAN, funkčná skúška , školenie užívateľov, ... množstvo 1
Inštalácia monitorovacieho sw iVMS na určené PC  s OS WIN, nastavenie konfigurácie IP kamier pre zobrazenie a záznam, ... množstvo 1
Dokumentácia kamerového systému (podľa STN EN 50132-5 (7), bezpečnostná smernica množstvo 1
Prepravné a manipulačné náklady množstvo 1
 2. Kamerový monitorovací systém s montážou a inštaláciou pre budovu B - POSCHODIE (vnútorné priestory), viď. príloha (umiestnenie KS)
Funkcia
Vybudovanie kamerového systému pre zvýšenie kvality dohľadu na monitorovaných miestach jednotlivých objektov, ochrana majetku a zvýšenie bezpečnosti osôb pohybujúcich sa v objektoch verejného obstarávateľa.
Vecným obsahom plnenia je tovar s montážou a inštaláciou. Služby sú neoddeliteľnou súčasťou a rovnako aj stavebné práce, ktoré majú len doplnkový charakter. Vybudovanie kamerového systému je len podmienené vykonaním prípravných stavebných prác, ktoré sú v tomto prípade jednoduché, nevyžadujú špeciálnu odbornosť a len dopĺňajú predmet zákazky v podielovo menšej miere.
Požiadavky na kamerový systém:
• Monitorovanie určených vnútorných priestorov (podľa pôdorysu objektu, viď. príloha), Budova B2, poschodie, IP kamerovým systémom, vrátane možných podmienok zníženej viditeľnosti (minimálne alebo žiadne osvetlenie). Vedenie potrebnej LAN kabeláže na prízemí a prepojenie s kabelážou na poschodí.
• Dodávka a montáž 9ks vnútorné kamery na poschodí s rozlíšením minimálne 4MPx.
• Dodávka a montáž jedného samostatného digitálneho videorekordéra NVR s pripojením všetkých IP kamier.
• Pripojenie videorekordéra do samostatnej LAN, ktorá bude oddelená od LAN nemocnice.
• Súčasné zobrazenie všetkých IP kamier na samostatnom LCD monitore umiestneného u vedúceho oddelenia a na samostatnom LCD monitore v ambulancii na poschodí.
• Sieťový videorekordér NVR, vrátane príslušenstva umiestniť do samostatného RACKu.
• Kabeláž UTP/FTP riešiť ťahaním v plastových žľaboch – vkladacích lištách vo vnútorných priestoroch.
• Zálohovanie napájania kamerového systému zdrojom (zdrojmi) UPS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DODÁVKA PRVKOV KAMEROVÉHO SYSTÉMU KS množstvo -
Vnútorná dome 4 Mpx IP kamera množstvo 9
Montážna pätica (límec) pre uloženie kabeláže IP kamery množstvo 9
Digitálny sieťový videorekordér (minimálne 16 kanálov, ...) množstvo 1
3TB HDD do videorekordéra množstvo 1
8 portový sieťový switch - prepínač 30W na port, výkon 65W množstvo 2
Switch pre pripojenie KS na samostatnú LAN, multitast množstvo 1
Záložný zdroj 850 VA, vhodný k zálohovaniu DVR, čas chodu 30 min. pri 60W/20 min. pri 90W množstvo 2
19" RACK jednodielny, pre umiestnenie NVR/DVR, routerov, switchov, UPS... množstvo 1
Polica do 19" RACKu jednodielneho, vrátane sady skrutiek množstvo 1
32" LCD TV monitor, Full HD, Rozhrania: 1x VGA / 1x HDMI množstvo 2
Držiak na TV do 40", nástenný, VESA množstvo 2
HDMI kábel 20m, pripojenie videorekordéra NVR a LCD monitora (TV) množstvo 1
UTP5 stranded cable cat5, kábel pre prenos videosignálu z kamery do NVR (odhad) množstvo 260
inštalačný žľab vkladací - lišta plastová, biela (odhad) množstvo 50
Pomocný inštalačný materiál (skrutky, prechodky, krabice, sťah.pásky, spojky, hmoždinky) množstvo 1
PRÍPRAVA A MONTÁŽ PRVKOV KS množstvo -
Príprava technológie KS, dopravné náklady - dodávka a kompletizácia materiálu množstvo 1
Montáž inštalačných žľabov, vedenie kabeláže UTP/FTP, práce vo výške, prierazy množstvo 260
Montáž nových prvkov KS, montáž RACKu, zapojenie, oživenie, nastavenie konfigurácie, pripojenie a nastavenie na TV prijímač/LCD monitor alebo LAN, funkčná skúška , školenie užívateľov, ... množstvo 1
Dokumentácia kamerového systému (podľa STN EN 50132-5 (7), bezpečnostná smernica množstvo 1
Prepravné a manipulačné náklady množstvo 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Všetky kamery a nahrávacie zariadenia musia byť navzájom kompatibilné a od toho istého výrobcu.
Záruka na prvky KS je minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia objednávateľom.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane dopravy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dĺžka kabeláže a práce súvisiace s inštaláciou kabeláže sú určené prepočtom a odhadom. Vyúčtované bude skutočne dodané a namontované množstvo.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ /zhotoviteľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ /zhotoviteľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
K tovaru sa požaduje dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v prílohách tejto zákazky a zmluvy, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje preddavok alebo zálohovú platbu.
Dodávateľ/zhotoviteľ diela je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru/poskytnutia služby/vykonania práce, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni zhotovenia diela.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu objednávateľa.
Dodávateľ /zhotoviteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ/zhotoviteľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ /zhotoviteľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom/zhotoviteľom  postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Dodávka a montáž bude vykonaná v termíne podľa uzatvorenej Zmluvy o dielo. Predpokladaná  doba dodávky je do 10 pracovných dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

10.02.2023 00:00 — 24.02.2023 00:00

1,00 ks, viď OF

13 497,27

11 247,72

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2023 14:16

07.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 91
 16
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2023 14:38 - Vstupná ponuka 10 788,00 € Cena s DPH
07.02.2023 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 9 746,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS