• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2023 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2023 10:50

Detail zákazky Z2023656

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2023 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2023 10:50

Základné údaje

Z2023656

OF-268012

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7517625

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52473511

OPUS SK s. r. o.

Šarovce 150, Šarovce, 93552, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na metalurgickú prípravu vzoriek s príslušenstvom

metalurgia, vzorka, brúska, leštička, príprava

  • 42990000-2 - Rôzne špeciálne strojové zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rezačka metalurgických vzoriek
Funkcia
Pre prácu v laboratórií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rýchlosť rezania ot/min 2100
Rezný kotúč - veľkosť mm 350 x 2,5 x 32
Priemer rezu mm 100
Rezná kapacita mm 90 x 190
Výkon motora kW 22
Rezací stôl rozmery mm 300 x 250
Celkový rozmer mm 950 x 750 x 650
Príslušenstvo – Rezací kotúč ks 1
Vonkajší priemer x šírka x vnútorný priemer mm 350 x 2,5 x 32
Kľúč na výmenu rezacieho kotúča ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rezačka metalurgických vzoriek - požiadavky •    LCD displej zobrazuje všetky údaje o rezaní,   •    Možné meniť manuálne a automatické rezanie,   •    Dvere rezacej komory sú opatrené oknom z tvrdeného skla,
Rezačka metalurgických vzoriek - požiadavky •    Automatické zasunutie na konci rezania,   •    Dvojsmerný posuv.
Príslušenstvo – rezací kotúč - materiál •    High-Quality Carbon Steel
Kľúč na výmenu rezacieho kotúča •    áno
Osobitné požiadavky •    Pri odbere vzoriek zo skúmaného materiálu si vzorka musí zachovať vlastnosti materiálu, z ktorého bola odobratá,
Osobitné požiadavky •    Oddeľovanie vzorky musí prebiehať tak, aby nedochádzalo k deformáciám a následnému skresleniu analyzovaných údajov,
Osobitné požiadavky •    Musí byť zabezpečené dostatočné chladenie pri rezaní a optimálna rezná rýchlosť  (Nepálivý pohyblivý režim rezania) a rýchlosť posuvu stola so vzorkou.
 2. Brúska/leštička metalurgických vzoriek
Funkcia
Pre prácu v laboratórií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Priemer taniera mm 200
Rýchlosť otáčania ot/min 50 600
Vstupný výkon W 250
Rozmery mm 750 x 750 x 350
Hmotnosť kg 60
Príslušenstvo - Prítokové a odtokové vodné trubičky ks 1
Príslušenstvo - Brúsny disk ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Napájanie •    MAX 220V/50 Hz
Rýchlosť otáčania •    plynulá zmena rýchlosti
Brúska/leštička - Otáčanie pracovného kotúča je možné zvoliť ľubovoľne •    áno
Príslušenstvo - Brúsny disk - Rýchlo vymeniteľný s priemerom taniera •    áno
Osobitné požiadavky •    Dvojkotúčová verzia s rovnakým priemerom kotúčov,    •    Otáčky kotúčov sú plynule meniteľné,   •    Skriňa je odolná voči korózii s nastaviteľným prívodom vody.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A SK-CZ.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby; b) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly a nimi poverené osoby; d) Certifikačný organ; e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (napr. v ČR: Ministerstvo financií ČR – odbor Auditný orgán) a nimi poverené osoby; f) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov; g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly Prijímateľovi.
Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu Prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

05.04.2023 08:00 — 05.05.2023 14:00

2,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

13 571,66

13 571,66

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.02.2023 11:02

15.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 179
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2023 10:55 - Vstupná ponuka 13 570,00 € Cena bez DPH
14.02.2023 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka 13 560,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS