• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2023 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2023 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2023 12:55

Detail zákazky Z2023649

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2023 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2023 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2023 12:55

Základné údaje

Z2023649

OF-268087

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7491078

Objednávateľ

604887

Mestská časť Bratislava - Záhorská Bystrica

Námestie Rodiny 1, Bratislava, 84357, SVK

Dodávateľ

47973871

LEONTECH s.r.o.

Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a ekologická likvidácia odpadov zo zberného dvora v mestskej časti Bratislava - Záhorská Bystrica vrátane prenájmu kontajnerov.

odpad, odvoz odpadov, likvidácia odpadov, prenájom kontajnerov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 63111000-0 - Manipulácia s kontajnermi
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia odpadov vrátane prenájmu kontajnerov
Funkcia
Odvoz a likvidácia odpadov vrátane prenájmu kontajnerov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
200201 - biologicky rozložiteľný odpad zmiešaný (lístie, tráva, konáre, drevo, korene) tona 900
200138 - drevo, nábytok (môže obsahovať čalúnenie a kovanie) tona 142
200308 - drobný stavebný odpad (môže obsahovať plast, papier, drevo) tona 136
odvoz hákových kontajnerov 30 m³ resp. 15 m³ ks 148
odvoz reťazových kontajnerov 5 m³, 7 m³ resp. 11 m³ ks 136
prenájom hákových kontajnerov 30 m³ resp. 15 m³ eur 730
prenájom reťazových kontajnerov 5 m³, 7 m³ resp. 11 m³ eur 730
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Platné povolenia na nakladanie s odpadmi.
Potvrdenie o registrácii na zber a prepravu odpadov podľa § 98 ods. 8 zákona o odpadoch 79/2015 na vybrané druhy odpadov.
Platná zmluva o zbere a preprave vybraných zložiek komunálnych odpadov na území hlavného mesta SR Bratislavy na vybrané druhy odpadov.
Uchádzač musí predložiť platnú zmluvu so zariadením na zber a zhodnocovanie odpadov, ktoré má vydaný súhlas podľa platnej legislatívy.
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 34 ods. 1 písmena a) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako tento predmet zákazky, pričom boli kumulatívne s rozpočtovým nákladom 100 000 eur bez dph za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za rovnaký alebo podobný predmet zákazky sa považuje pristavenie, manipulácia s kontajnermi a naloženie, preprava, zhodnotenie alebo zneškodnenie (likvidácia) odpadu a ostatné činnosti súvisiace s plnením predmetu zákazky pre komunálny odpad.
V cene poskytovanej služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnerov, s ich manipuláciou, s odvozom, s likvidáciou resp. zhodnotením odpadu a s dočistením stanovišťa na zbernom dvore v Záhorskej Bystrici.
Objednávateľ požaduje pristavenie kontajnerov najneskôr do 4 hodín od telefonickej resp. e-mailovej objednávky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody s rozpisom cien prenájmu kontajnerov, ceny za odvoz kontajnerov a ceny za likvidáciu resp. zhodnotenie jednotlivých druhov odpadov.
Dodávateľ služieb vykoná obhliadku miesta plnenia priamo na zbernom dvore v Záhorskej Bystrici po uzavretí rámcovej dohody.
Dodávateľ vystaví faktúru vždy na základe reálne vykonaných úkonov za predchádzajúci mesiac v súlade s touto rámcovou dohodou. Súčasťou faktúry musia byť vážne lístky za každý odvoz odpadu s vždy určeným druhom likvidovaného odpadu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od: 15. 2. 2023 do 15. 2. 2025, čo je 24 mesiacov.
Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu rámcovej zmluvy za obdobie kratšie ako 24 mesiacov bude rámcová dohoda ukončená.
Názov Upresnenie
hákové veľkokapacitné kontajnery potrebné stále pristavenie 3 kusov hákových kontajnerov 15 m³ resp. 30 m³ s dverami
reťazové veľkokapacitné kontajnery potrebné stále pristavenie 2 kusov reťazových kontajnerov 5 m³, 7 m³ resp. 11 m³ s otváracím čelom
ručné dočisťovanie stojísk veľkokapacitných kontajnerov na zbernom dvore po každom vývoze kontajnerov je potrebné ručné dočistenie miesta pristavenia
odvoz kontajnerov počas víkendov a sviatkov v prípade požiadavky objednávateľa je potrebné zabezpečiť vývoz kontajnerov aj počas víkendov a štátnych sviatkov
nákladné vozidlo s prívesom objednávateľ požaduje výmenu všetkých typov kontajnerov po dvoch kusoch, preto musí mať nákladné vozidlo vždy príves
celková suma zákazky maximálne 69 500 eur bez DPH

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie rodiny 1, Bratislava - m. č. Záhorská Bystrica, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

15.02.2023 12:06 — 15.02.2025 12:06

284,00 ks

83 400,00

69 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2023 12:16

08.02.2023 12:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2023 12:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 517
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2023 12:31 - Vstupná ponuka 83 400,00 € Cena s DPH
01.02.2023 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka 83 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS