• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 08:33
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 12:35

Detail zákazky Z2023638

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 08:33
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 12:35

Základné údaje

Z2023638

OF-267486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7485127

Objednávateľ

00648710

Centrum sociálnych služieb-Bôrik

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK

Dodávateľ

10829296

Benedikt Procházka - PROBE

Rudlovská 32, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrický mangeľ

Profesionálny korytový žehlič do práčovne

  • 42718100-3 - Žehliace stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický mangeľ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nový, nepoužitý ks 1
žehliaca šírka valca mm 1600 1650
priemer valca mm 290 300
Kapacita kg/h 32 50
Zbytková vlhkosť % 20 25
Rýchlosť valca m/min. 3,9
Elektrický ohrev kW 13,2 13,5
Motor valca kW 0,48 0,67
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový, nepoužitý, elektrický áno
ohrev elektrický
Nábal valca nomexový,
regulovateľná voľba teploty žehliča áno
bezpečnostná ochrana rúk áno
Automatický prítlak a odsúvanie koryta áno
núdzové stop tlačidlo áno
vstup a výstup prádla predný
nožný pedál na spustenie a zastavenie stroja áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, montáže a zaškolenia na miesto plnenia - práčovňa, v pracovných dňoch v čase 6.30 hod. - 12.00 hod., prípadne dohodou.
Dodávateľ do 48 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu dokument s technickou špecifikáciou ponúkaného výrobku, ktorý bude predmetom dodávky vrátane presných podmienok na elektrické zapojenie vrátane hodnôt istenia, vypínača . V dokumente musia byť explicitne uvedené všetky požadované technické vlastnosti a ich plnenie. Ponúkaný výrobok musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti. Za nedodržanie technickej špecifikácie objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a vystaviť uchádzačovi negatívnu referenciu.
Dodávateľ do 48 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu aj originálny prospekt ponúkaného výrobku priamo od výrobcu ponúkaného výrobku, z ktorého bude možné kupujúcim overiť všetky požadované technické vlastnosti a ich plnenie. Za nedodržanie špecifikácie je právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a vystaviť uchádzačovi negatívnu referenciu v systéme EKS, ktorú zašleme aj na UVO. Objednávateľ vyhodnotí  ponúkaný výrobok na základe predložených technických špecifikácií , ktoré   porovná so zmluvou a zašle e-mailovú správu víťazovi súťaže o akceptácií alebo zrušení zákazky.
Dodávateľ do 48 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu doklad o odbornej spôsobilosti osoby na daný výrobok, ktorá bude v mene dodávateľa vykonávať bezplatný servis ponúkaného výrobku počas záručnej doby.
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy, a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo.
Termín dodania a inštalácie profesionálneho korytového žehliča  do práčovne  -  najneskôr do 30 dní od účinnosti zmluvy.
Termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu aj telefonicky.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu v eurách bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. Nový pre tento účel znamená vyrobený min. v roku 2022.
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrať.
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar na mieste plnenia len poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a podpíše protokol o prevzatí tovaru.
Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu,ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu, návod na obsluhu a údržbu , písomné potvrdenia o zaškolení personálu a údržby, montážne a revízne správy a iné.
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia odborne spôsobenou osobou s písomným potvrdením o zaškolení.
Ak je potrebné technické zaškolenie pre údržbu odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení.
Vystavenie a odovzdanie montážnych a revíznych správ k termínu montáže ./správa o montáži stroja, bezpečnostný certifikát stroja,revízna správa o pripojení stroja od hl.vypínača pripraveného na stene k spotrebiču/.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry bude povinne potvrdený dodací list a preberací protokol potvrdený oboma zmluvnými stranami.
Splatnosť faktúry musí byť min. 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Požadujeme zásah pre záručný a pozáručný servis do 24 hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať zariadenie v sídle objednávateľa na vlastné náklady a po oprave zariadenie doručiť do sídla Objednávateľa na vlastné náklady. Toto neplatí v prípade, ak je možné stroj opraviť na mieste.
Kúpna cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, montáž zariadenia, dopravu na miesto určenia, vyskúšanie a zaškolenie personálu.
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane potrebných náhradných dielov, dopravy, minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil a súhlasí s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

08.02.2023 08:54 — 10.03.2023 08:56

1,00 ks

7 644,00

6 370,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2023 09:31

07.02.2023 08:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2023 08:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 157
 132
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2023 16:43 - Vstupná ponuka 7 644,00 € Cena s DPH
06.02.2023 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 7 642,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS