35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
53112172
IMONICE INVEST, s.r.o.
Werferova 6, Košice - mestská časť Juh, 04011, SVK
Nákup a dodanie mobilných varovných prahov
mobilný varovný prah, dodanie
Tovar, Služba
1. 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodanie mobilných varovných prahov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilný varovný prah | ks | 67 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Polyeuratánový elastomer s integrovanými odrazkami priemeru 12 (dvanásť) mm. | |
Rozmery: 2000 x 230 x 30 mm | |
Farba: RAL 1003 – signálna žltá |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje nákup a dodanie mobilných varovných prahov (ďalej len „Predmet zmluvy“) v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na Predmet zmluvy a s ním súvisiace činnosti v súlade so záujmami Objednávateľa. |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy do 60 (šesťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Kúpnej zmluvy. |
I.3 Predmet zmluvy bude dodaný v celkovom počte 67 (šesťdesiatsedem) kusov na vybrané strediská správy a údržby diaľnic (ďalej len „SSÚD“) a strediská správy a údržby rýchlostných ciest (ďalej len „SSÚR“), ktoré sú zároveň miestami dodania: |
SSÚD / SSÚR Adresa Počet |
SSÚD 1 Malacky Pezinská 15, 901 01 Malacky 3 ks |
SSÚD 2 Bratislava Domkárska 9, 821 05 Bratislava 12 ks |
SSÚD 4 Trenčín Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín - Zlatovce 10 ks |
SSÚD 5 Považská Bystrica Kúnovec 4532, 017 01 Považská Bystrica 6 ks |
SSÚD 9 Mengusovce 059 36 Mengusovce 6 ks |
SSÚD 10 Beharovce 053 05 Beharovce 9 ks |
SSÚR 1 Galanta Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta 9 ks |
SSÚR 3 Zvolen Neresnícka 596/8, 960 21 Zvolen 3 ks |
SSÚR 4 Košice Magnezitárska 2, 043 28 Košice 6 ks |
SSÚR 6 Čadca Andreja Hlinku 2549, 022 65 Čadca 3 ks |
I.4 Dodávateľ dodá Predmet zmluvy na miesta dodania v zmysle bodu I.2 a I.3. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, e-mailom, alebo telefonicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na miestach dodania oprávnený prevziať a podpísať Preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba. |
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy, a to Preberací protokol podpísaný oboma Zmluvnými stranami. |
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží Objednávateľovi: |
a) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny nákupu a dodania mobilných varovných prahov, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
b) Technický list preukazujúci splnenie požadovaných parametrov na Predmet zmluvy |
I.7 Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v Opisnom formulári nemenované podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na Predmet zmluvy. |
II. CENA |
II.1 Cena za Predmet zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s dodaním Predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb, priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Kúpnej zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb, priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy. |
II.4 Cena za poskytnuté dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane primeraného zisku. |
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase dodania Predmetu zmluvy. |
II.6 Jednotková cena z Prílohy č. 1 a k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania Kúpnej zmluvy. Uchádzač vyplní jednotkovú cenu v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zmluvy .Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zmluvy. Ceny predloží v elektronickej forme, vo formáte pdf*xls/*xlsx a zodpovedá za to, že ceny v elektronickej a tlačenej forme sa zhodujú. |
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov . |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvoria kópie Preberacích protokolov, podpísané oboma zmluvnými stranami, ktoré budú potvrdené príslušným vedúcim strediska SSÚD/SSÚR. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. ... |
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesta dodania bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád Objednávateľom jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami. |
III.3 Faktúra bude vystavená po protokolárnom prevzatí celého Predmetu zmluvy. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom. |
IV.2 V prípade, ak má Predmet zmluvy vady, je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase, na náklady Dodávateľa. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania Funkčných / Technických parametrov / akýchkoľvek podmienok Kúpnej zmluvy na Predmet zmluvy, uvedených v Technickej špecifikácii / v Opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o verejnom obstarávaní“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Kúpnej zmluvy v Elektronickom kontrakčnom systéme (ďalej len „EKS“), ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) Zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) predloží Dodávateľ Objednávateľovi, v origináloch, alebo ich úradne overených kópiách. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra, predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Kúpnej zmluvy v EKS. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria. |
VI.5 Podmienky, výslovne neupravené v Kúpnej zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
10.02.2023 08:00 — 11.04.2023 15:00
67,00 ks
42 973,80
42 973,80
V zmysle OF
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2023 09:14
06.02.2023 13:00
06.02.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2023 15:19 - Vstupná ponuka | 42 973,80 | € | Cena bez DPH |
06.02.2023 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: