• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2023 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2023 14:25

Detail zákazky Z2023636

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2023 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2023 14:25

Základné údaje

Z2023636

OF-268085

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7479933

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

53112172

IMONICE INVEST, s.r.o.

Werferova 6, Košice - mestská časť Juh, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie mobilných varovných prahov

mobilný varovný prah, dodanie

  • 34996000-5 - Regulačné, bezpečnostné alebo signalizačné zariadenia pre cestnú dopravu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
Funkcia
Nákup a dodanie mobilných varovných prahov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný varovný prah ks 67
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Polyeuratánový elastomer s integrovanými odrazkami priemeru 12 (dvanásť) mm.
Rozmery: 2000 x 230 x 30 mm
Farba: RAL 1003 – signálna žltá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje nákup a dodanie mobilných varovných prahov (ďalej len „Predmet zmluvy“) v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na Predmet zmluvy a s ním súvisiace činnosti v súlade so záujmami Objednávateľa.
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy do 60 (šesťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Kúpnej zmluvy.
I.3 Predmet zmluvy bude dodaný v celkovom počte 67 (šesťdesiatsedem) kusov na vybrané strediská správy a údržby diaľnic (ďalej len „SSÚD“) a strediská správy a údržby rýchlostných ciest (ďalej len „SSÚR“), ktoré sú zároveň miestami dodania:
SSÚD / SSÚR                                 Adresa                                                                            Počet
SSÚD 1 Malacky                          Pezinská 15, 901 01 Malacky                                       3 ks
SSÚD 2 Bratislava                       Domkárska 9, 821 05 Bratislava                               12 ks
SSÚD 4 Trenčín                           Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín - Zlatovce      10 ks
SSÚD 5 Považská Bystrica         Kúnovec 4532, 017 01 Považská Bystrica                 6 ks
SSÚD 9 Mengusovce                  059 36 Mengusovce                                                     6 ks
SSÚD 10 Beharovce                  053 05 Beharovce                                                         9 ks
SSÚR 1 Galanta                          Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta                   9 ks
SSÚR 3 Zvolen                            Neresnícka 596/8, 960 21 Zvolen                               3 ks
SSÚR 4 Košice                             Magnezitárska 2, 043 28 Košice                                 6 ks
SSÚR 6 Čadca                             Andreja Hlinku 2549, 022 65 Čadca                           3 ks
I.4 Dodávateľ dodá Predmet zmluvy na miesta dodania v zmysle bodu I.2 a I.3. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, e-mailom, alebo telefonicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na miestach dodania oprávnený prevziať a podpísať Preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba.
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy, a to Preberací protokol podpísaný oboma Zmluvnými stranami.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží Objednávateľovi:
a) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny nákupu a dodania mobilných varovných prahov, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
b) Technický list preukazujúci splnenie požadovaných parametrov na Predmet zmluvy
I.7 Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v Opisnom formulári nemenované podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na Predmet zmluvy.
II. CENA
II.1 Cena za Predmet zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s dodaním Predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb, priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Kúpnej zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb, priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy.
II.4 Cena za poskytnuté dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase dodania Predmetu zmluvy.
II.6 Jednotková cena z Prílohy č. 1 a k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania Kúpnej zmluvy. Uchádzač vyplní jednotkovú cenu v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zmluvy .Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zmluvy. Ceny predloží v elektronickej forme, vo formáte pdf*xls/*xlsx a zodpovedá za to, že ceny v elektronickej a tlačenej forme sa zhodujú.
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov .
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvoria kópie Preberacích protokolov, podpísané oboma zmluvnými stranami, ktoré budú potvrdené príslušným vedúcim strediska SSÚD/SSÚR. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. ...
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesta dodania bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád Objednávateľom jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami.
III.3 Faktúra bude vystavená po protokolárnom prevzatí celého Predmetu zmluvy.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom.
IV.2 V prípade, ak má Predmet zmluvy vady, je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase, na náklady Dodávateľa.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania Funkčných / Technických parametrov / akýchkoľvek podmienok Kúpnej zmluvy na Predmet zmluvy, uvedených v Technickej špecifikácii / v Opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o verejnom obstarávaní“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Kúpnej zmluvy v Elektronickom kontrakčnom systéme (ďalej len „EKS“), ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) Zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) predloží Dodávateľ Objednávateľovi, v origináloch, alebo ich úradne overených kópiách.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra, predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Kúpnej zmluvy v EKS.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky, výslovne neupravené v Kúpnej zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10.02.2023 08:00 — 11.04.2023 15:00

67,00 ks

42 973,80

42 973,80

V zmysle OF

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.02.2023 09:14

06.02.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 66
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2023 15:19 - Vstupná ponuka 42 973,80 € Cena bez DPH
06.02.2023 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 42 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS