• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 14:35

Detail zákazky Z2023619

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 14:35

Základné údaje

Z2023619

OF-268053

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7473792

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny a koreniny

trvanlivé potraviny, koreniny, chuťové prísady, korenisté zmesi, oblátky,

  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 15863100-6 - Zelený čaj
  • 15863200-7 - Čierny čaj
  • 15871210-9 - Sójová omáčka
  • 15871270-7 - Miešané korenisté zmesi
  • 15891500-5 - Bujóny
  • 15872000-1 - Bylinky a korenie
  • 15235000-4 - Konzervované ryby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny a koreniny
Funkcia
Trvanlivé potraviny a koreniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toping čokoládový kg 3
Toping jahodový kg 3
Baranie rohy sterilizované 640g, 1000g kg 20
Ryby tuniak v oleji kg 20
Mlieko sušené v prášku kg 50
Prášok do pečiva  40 g kg 2
Horčica kg 15
Sójová omáčka l 2
Worchester l 2
Konzervované šťavy (sirupy) l 60
Mandle kg 2
Granko kg 3
Porciovaný čaj zelený kg 2
Porciovaný čaj čierny kg 2
Porciovaný čaj ovocný kg 2
Špajdle drevené ks 3
Mak modrý kg 20
Polievkové korenie klasik tekuté l 40
Bobkový list kg 1
Korenie karí 20g ks 20
Korenie na steak kg 3
Oblátky LINA 60g ks 600
Oblátky MILA 50g ks 900
Oblátky TATRANKY 45g ks 400
Fidorka 30 g ks 300
Oblátky Mäta 50g ks 900
Oblátky kavenky 50g ks 350
Oblátky horalky Sedita 50g ks 400
Perník máčaný 80g ks 350
Ovsené vločky kg 20
Sojové plátky kg 40
Sójové rezance kg 30
Paprika mletá sladká kg 10
Korenie Americké zemiaky kg 2
Korenie čierne mleté kg 6
Majorán kg 1
Rasca celá kg 2
Rasca mletá kg 1
Korenie gulášové kg 6
Korenie grilovacie kg 6
Mandle plátky kg 2
Korenie nové celé kg 2
Bujón slepačí - pasta kg 10
Bujón hovädzí kg 50
Bujón slepačí kg 50
Bujón zeleninový kg 50
Bujón hubový kg 5
Vegeta kg 50
Hrozienka sušené 100 g ks 20
Korenie pečené kura kg 5
Korenie čierne celé kg 3
Korenie bazalka 20g ks 10
Čokoláda varová 50-200g kg 2
Kakao 100g ks 20
Kokos strúhaný kg 5
Sušená petržlenová vňať kg 2
Korenie na ryby kg 1
Škorica mletá 20 g ks 40
Víno biele suché l 3
Víno červené suché l 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 14:00 hod.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa uzatvorenia zmluvy, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky,  alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou ( nie s elektronickým podpisom)
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

06.02.2023 07:00 — 31.07.2023 14:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie) kg, ks, l

7 608,74

6 340,97

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2023 12:46

03.02.2023 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2023 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2023 16:06 - Vstupná ponuka 7 608,73 € Cena s DPH
01.02.2023 16:06 - Najvýhodnejšia ponuka 7 608,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS