• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 11:35

Detail zákazky Z2023606

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 11:35

Základné údaje

Z2023606

OF-267579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7473778

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31344399

PULImedical, spol. s r.o.

Nádražná 34, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby na ostré predmety, klinik boxy

Nádoby na ostré predmety, klinik boxy

  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoby na ostré predmety
Funkcia
Nádoby na drobné ostré predmety určené na jedno použitie, predovšetkým na zber použitých ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1.  Nádoba na ostré predmety, objem 1,5 L, farba žltá ks 1200
1.2. Nádoba na ostré predmety, objem 2,8 -3,4 L farba žltá ks 2500
1.3. Nádoba na ostré predmety, objem 5 L, farba žltá ks 1700
1.4. Nádoba na ostré predmety, objem 6,5 - 8 L, farba žltá ks 3000
1.5. Nádoba na ostré predmety, objem 10,5 - 13 L, farba žltá ks 1500
1.6. Nádoba na ostré predmety, objem 18,2-24 L, farba žltá ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nádoba na ostré predmety stohovateľná, certifikovaná na zber a transport nebezpečného odpadu
- konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia ľahkým tlakom na veko s následným znovuotvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby
- použité injekčné ihly sa musia dať odňať bez dotyku ľudskej ruky áno
- systém vedierka s prenosnou rúčkou áno
- nádoby musia byť vyrobené z nezávadného polyetylénu (polypropylénu), aby pri spaľovaní nevznikali žiadne škodlivé emisie áno
- vhodná na spaľovanie v spaľovniach áno
- nádoba musí mať platný certifikát na transport látok priradených k UN 3291 " Odpad kliniky nešpecifikovaný" - medzinárodný platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete áno
- nádoba musí spĺňať podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: " Infekčné látky" áno
- symbol " Infekčný odpad- BIOHAZARD" musí byť vyznačený na nádobe, alebo jej etikete áno
 2. Klinik boxy
Funkcia
Jednorázová nádoba pre bezpečné a hygienické uskladnenie pevných aj tekutých anatomických odpadov. Nádoba na zber a transport nebezpečného odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.1. Klinik box s uzáverom, objem 23-27 L, farba žltá, prípadne modrá ks 1200
2.2. Klinik box s uzáverom , objem 30 L, farba žltá, prípadne modrá ks 1500
2.3. Klinik box s uzáverom, objem 60 L, farba žltá, prípadne modrá ks 3000
2.4. Klinik box, s uzáverom, objem 60 L, min. výška 640 mm, farba žltá prípadne modrá ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Klinik box s uzáverom stohovateľný, certifikovateľný na zber a transport nebezpečného odpadu
- pevnosť a odolnosť pri nízkych aj vysokých teplotách áno
- vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádoby áno
- konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia ľahkým tlakom na veko s následným znovuotvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby
- nádoba nesmie prepúšťať žiadne tekutiny áno
- veko nádoby musí mať po obvode tesniace lepidlo áno
- nádoba musí byť vyrobená z nezávadného polyetylénu (polypropylénu), aby pri spaľovaní nevznikali žiadne škodlivé emisie áno
- vhodná na spaľovanie v spaľovniach áno
- nádoba musí mať platný certifikát na transport látok priradených k UN 3291 " Odpad kliniky nešpecifikovaný" - medzinárodný platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete áno
- nádoba musí spĺňať podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: " Infekčné látky" áno
- symbol " Infekčný odpad- BIOHAZARD" musí byť vyznačený na nádobe, alebo jej etikete áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa technickej a funkčnej špecifikácie, v dohodnutom množstve, čase a mieste (stanovenou v čiastkových výzvach, respektíve elektronických objednávkach) v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie Rámcovej dohody (ďalej len zmluva) a preniesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru tvoriaceho predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar tvoriaci predmet tejto zmluvy aj v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami OPETu.
Cena dodávateľa vrátane dopravy tovaru musí zahŕňať všetky náklady na miesto plnenia. Presné množstvá kusov jednotlivých druhov / typov tovarov a ich dodanie na rôzne miesta plnenia Objednávateľa (celkovo 4, všetky v Bratislave) budú upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach).
Súčasťou dodávky: všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR ( certifikát kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: "Infekčné látky" (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie). Symbol "Infekčný odpad-BIOHAZARD" musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete. Certifikát, že v nádobe sa môžu transportovať látky, ktoré sú priradené k UN 3291 "Odpad klinický nešpecifikovaný" - medzinárodne platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete.
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov v € bez DPH, s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v € bez DPH a s DPH.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia do 5 pracovných dní odo dňa odoslania elektronickej výzvy na predloženie vzorky tovaru.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude ojednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy ( el.objednávky) mesačne.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa nie je v hrubom nepomere k právu a povinnostiam dodávateľa zo záväzného vzťahu založeného zmluvou.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z..
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ je povinný, v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí požiadať, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť formou e-mailu Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

46 430,00

46 430,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.01.2023 10:33

03.02.2023 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2023 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 672
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2023 08:54 - Vstupná ponuka 46 430,00 € Cena bez DPH
01.02.2023 17:41 - Najvýhodnejšia ponuka 42 429,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS