• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 12:20

Detail zákazky Z2023594

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 12:20

Základné údaje

Z2023594

OF-266743

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7473780

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31345182

Johnson & Johnson, s.r.o.

Karadžičova 12, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém implantačný na fixáciu hrudnej kosti

systém implantačný, fixácia hrudnej kosti, chirurgický materiál

  • 33141120-7 - Svorky, nite na zošívanie rán, podväzovací materiál (niť)
  • 33141770-8 - Prostriedky na fixáciu zlomenín, kliny a platničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systém implantačný na fixáciu hrudnej kosti
Funkcia
Systém implantačný pre stabilnú fixáciu hrudnej kosti tvorí špeciálny zdravotnícky materiál pre stabilnú fixáciu - rýchle hrudné uzavretie s konzistentným pôsobením tlaku. Skladá sa z PEEK (polyéterketón) implantátov, podobné káblovým zväzkom a aplikačného nástroja. Vyberateľná tupá ihla z nerezovej ocele pre peristernálnu aplikáciu. Samozamykací mechanizmus pre jednoduchú aplikáciu implantátu. Aplikačný multifunkčný nástroj pre konzistentné napínanie a rezanie implantátu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systém implantačný pre stabilnú fixáciu hrudnej kosti box 650
celková dĺžka sternálnej pásky z materiálu PEEK cm 285 305
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
systém pozostávajúci z PEEK (polyéterketón) implantátov a aplikačného nástroja áno
rýchle uzavretie sterna vďaka konzistentného tlaku pozdĺž sternotómie sterna áno
Položka 1: sternálne pásky z materiálu PEEK - polyéterketón, pre zachovanie biologickej kompatibility áno
1.1 vynímateľná tupá ihla z nerezovej ocele pre peristernálnu aplikáciu áno
1.2 samozamkýnací mechanizmus pre aplikáciu implantátu áno
1.3 zaoblené hrany implantátu áno
1.4 funkcia plochého uzamknutia pre nízky profil áno
Položka 2: multifunkčný nástroj pre konzistentné napínanie a rezanie implantátu áno
2.1 napínacia násada pre napnutie implantátu áno
2.2 zdvíhacia páčka pre rezanie implantátu áno
2.3 mechanizmus pre zabránenie tlaku na implantát áno
Sterilné balenie v boxe max. 5 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
4. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb
5. Termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.
6. Za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom
7. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód a šarža
8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom vystavenej faktúry, a to vždy za riadne a včas prevzatú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky
9. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru  najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
10. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr
11. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v lehote do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy:
- prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických špecifikácií,
- kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných / evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru,
- sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom.
12. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
13. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
15. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 celok

32 500,00

32 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.01.2023 11:28

03.02.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2023 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2023 10:35 - Vstupná ponuka 32 500,00 € Cena bez DPH
03.02.2023 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka 32 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS