• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2023 16:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2023 17:10

Detail zákazky Z2023589

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2023 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2023 16:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2023 17:10

Základné údaje

Z2023589

OF-268026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7491080

Objednávateľ

54669464

Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie cloudového balíka platformy Microsoft Office 365 E3

Softvér, licencia, Microsoft Office 365 E3

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft Office 365 E3 v maximálnom počte 200 ks na dobu 12 mesiacov
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa poskytujúceho online služby Microsoft 365 E3 (M365 E3) pre verejnú správu od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft po dobu 12 mesiacov. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované licencie online služby Microsoft 365 E3 (M365 E3) v požadovanom množstve maximálne však 200 ks. Variantné riešenie sa nepripúšťa.
Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie výkonu odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh využíva platformu Microsoft Office 365 plán E3. Pre zabezpečenie správneho fungovania je potrebné zabezpečiť služby Office 365 E3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 365 E3 Ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória Licencia určená pre verejnú správu
Záruka Na zabezpečenie prístupu počas doby 12 mesiacov
Doba platnosti licencií 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft Office 365 E3 vo forme Rámcovej dohody,
b) Licencie musia byť nové, nepoužívané, zakúpené cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft,
c) Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov. Počet požadovaných licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií v jednotlivých mesiacoch podľa tejto Rámcovej dohody,
d) Objednávateľ sa zaväzuje odobrať požadované licencie v rámci elektronických čiastkových výziev v minimálnom rozsahu 5 ks licencií,
e) Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory,
f) Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné,
g) Úspešný uchádzač spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju objednávateľovi do 24 hodín od doručenia informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári vo formáte, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH,
h) Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet podľa bodu g) tejto zmluvy,
i) Objednávateľ požaduje Inštaláciu licencií: do 1 pracovného dňa od elektronického doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie zaslanej Objednávateľom,
j) Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy,
k) Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie,
l) Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní na základe čiastkovej elektronickej výzvy,
m) Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti,
n) Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa,
o) V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody,
p) Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi,
q) Objednávateľ požaduje licencie vrátane dopravy na miesto plnenia,
r) Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti, resp. do jej vyčerpania v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášiková 14366/64A , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Podľa technickej špecifikácie

101 952,00

91 240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2023 14:13

08.02.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 205
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2023 09:24 - Vstupná ponuka 101 952,00 € Cena s DPH
07.02.2023 16:25 - Najvýhodnejšia ponuka 99 330,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS