• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2023 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2023 13:30

Detail zákazky Z2023578

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2023 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2023 13:30

Základné údaje

Z2023578

OF-267994

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7479909

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

35755326

Air Products Slovakia, s.r.o.

Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka kvapalného hélia čistota 6.0 s prečerpaním do NMR systému a kvapalného dusíka

kvapalné hélium, kvapalný dusík

  • 24111300-8 - Hélium
  • 24111800-3 - Kvapalný dusík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kvapalné hélium - minimálne požiadavky:
Funkcia
1. Čistota 6.0 do špeciálneho NMR magnetu 4 ks 50 litrová nádoba (spolu 200 l, dodávka 2 x po 2 ks 50 l nádob).
2. Dovoz, vykládka, presun nádob do NMR laboratória, prečerpanie kvapalného hélia do NMR vyškoleným technikom dodávateľa s povereným pracovníkom na mieste.
3. Požiadavka na dodávateľa - dodať nádoby s ohrevom (pokiaľ nebudú nádoby s ohrevom objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrať).
4. Dodanie vrátane ďalších potrebných predmetov k zabezpečeniu prečerpania kvapalného hélia zabezpečí dodávateľ vo vlastnej réžii (min. hadice, ventily, kompresor).
5. Dodanie bude uskutočnené v dvoch termínoch dodania (v dvoch dodávkach) po 2 ks 50 l nádob kvapalného hélia o čistote 6.0, dodanie poslednej dodávky najneskôr do 30.08.2023.
6. Vyžaduje sa dodávka do dvoch dní od objednania.
7. V prípade potreby musí byť dodávka realizovaná aj počas víkendu nielen počas pracovného dňa. Presný termín dodania bude určený Objednávateľom minimálne jeden deň vopred.
8. Vyžaduje sa dodať analytický certifikát o čistote hélia pred každou dodávkou.
9. Vyžaduje sa dodať KBU a dátový list o čistote hélia pri prvej dodávke.
10. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane ADR poplatkov.
11. Transport nádob do NMR laboratória a následné prečerpanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kvapalné hélium čistota 6.0 do špeciálneho NMR magnetu (4 ks 50 litrová nádoba, dodanie v 2 dodávkach) - minimálne požiadavky: l 200
 2. Kvapalný dusík - minimálne požiadavky:
Funkcia
1. Spolu 12 dodávok, každá o objeme dusíka 220 l v nádobe, dodanie poslednej dodávky najneskôr do 30.08.2023 (spolu 2 640 l).
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane ADR poplatkov.
3. Transport dewarovej nádoby do NMR laboratória/vykládka z auta, odnesenie nádob cez invalidný vchod a chodbu priamo do NMR laboratória, eurocylová nádoba 240 l bude vrátená Dodávateľovi po vypustení do NMR magnetu, predmetom zákazky nie je prenájom nádoby.
4. Vyžaduje sa dodávka do dvoch pracovných dní od objednania. Prevzaté budú len nádoby s funkčným meracím zariadením, nádoby s ľahko ovládateľným ventilom na odpust kvapalného dusíka, kde je možná plynulá regulácia.
5. Nepravidelná dodávka. Dodávka sa musí uskutočniť v čase do 12,00 hod., presný termín bude určený verejným obstarávateľom minimálne jeden pracovný deň vopred. Predpokladaná periodicita dodávok sú dva týždne. Dodávka musí byť realizovateľná ktorýkoľvek pracovný deň.
6. Dodávateľ musí byť schopný na požiadanie predložiť doklad o tom, že eurocylová nádoba 240 l bola plnená max. 24 hodín pred dodávkou, spôsobom zaručujúcim naplnenie 240 l eurocylovej nádoby na jej plnú kapacitu. V prípade oprávnených pochybností o množstve dusíka v nádobe pri jej dodaní, je Dodávateľ povinný na požiadanie umožniť Objednávateľovi alebo jeho zástupcovi nahliadnuť na proces plnenia nádoby.
7. Za neprimerané straty v nádobe počas transportu ručí Dodávateľ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kvapalný dusík (spolu 12 dodávok, každá o objeme 220 l) - minimálne požiadavky: l 2 640
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Martin a vrátane ADR poplatkov.
2. Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentného tovaru spĺňajúceho všetky požiadavky Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky.
3. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky.
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požiadaviek funkčnej špecifikácie odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne funkčné požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa funkčnú/technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
6. Predložená funkčná/technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.
7. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa.
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
9. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
10. V prípade zistenia závady na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa.
11. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
12. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
13. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa.
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
15. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z EŠIF, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu.
16. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov/služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ;
najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov; zákona č. 292/2014 Z.z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a jej príloh;
vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. O uvedenej skutočnosti prijímateľ upovedomí úspešného uchádzača bezodkladne a to písomne, formou e-mailovej správy.
17. Podrobný cenový položkový rozpočet zašle Dodávateľ Objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
18. Zmluvné a platobné podmienky:Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.Objednávateľ oznámi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy Dodávateľovi názov projektu, v rámci ktorého predmet zmluvy obstaráva. Tento názov projektu je Dodávateľ povinný uviesť na faktúre.Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH.V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta;
Splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou každej dodávky je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa) jednotlivo, po každom čiastkovom dodaní tovaru (po každej dodávke).Úhrada plnenia bude uskutočnená po každom čiastkovom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.Preddavok sa neposkytuje;
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu.Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania.
19. Protikorupčná doložka Zmluvy:a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;
20. b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty;
alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa;
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia;
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

10.02.2023 08:00 — 30.08.2023 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

21 808,00

21 808,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie typu tovaru s jeho technickou špecifikáciou tvoriaceho ponuku v súlade s Funkčnou a Technickou špecifikáciou

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.01.2023 08:58

06.02.2023 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2023 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 134
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2023 15:37 - Vstupná ponuka 21 800,00 € Cena bez DPH
02.02.2023 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 21 799,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS