00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
35755326
Air Products Slovakia, s.r.o.
Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK
Dodávka kvapalného hélia čistota 6.0 s prečerpaním do NMR systému a kvapalného dusíka
kvapalné hélium, kvapalný dusík
Tovar, Služba
1. Kvapalné hélium - minimálne požiadavky:
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Čistota 6.0 do špeciálneho NMR magnetu 4 ks 50 litrová nádoba (spolu 200 l, dodávka 2 x po 2 ks 50 l nádob). |
2. Dovoz, vykládka, presun nádob do NMR laboratória, prečerpanie kvapalného hélia do NMR vyškoleným technikom dodávateľa s povereným pracovníkom na mieste. |
3. Požiadavka na dodávateľa - dodať nádoby s ohrevom (pokiaľ nebudú nádoby s ohrevom objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrať). |
4. Dodanie vrátane ďalších potrebných predmetov k zabezpečeniu prečerpania kvapalného hélia zabezpečí dodávateľ vo vlastnej réžii (min. hadice, ventily, kompresor). |
5. Dodanie bude uskutočnené v dvoch termínoch dodania (v dvoch dodávkach) po 2 ks 50 l nádob kvapalného hélia o čistote 6.0, dodanie poslednej dodávky najneskôr do 30.08.2023. |
6. Vyžaduje sa dodávka do dvoch dní od objednania. |
7. V prípade potreby musí byť dodávka realizovaná aj počas víkendu nielen počas pracovného dňa. Presný termín dodania bude určený Objednávateľom minimálne jeden deň vopred. |
8. Vyžaduje sa dodať analytický certifikát o čistote hélia pred každou dodávkou. |
9. Vyžaduje sa dodať KBU a dátový list o čistote hélia pri prvej dodávke. |
10. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane ADR poplatkov. |
11. Transport nádob do NMR laboratória a následné prečerpanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kvapalné hélium čistota 6.0 do špeciálneho NMR magnetu (4 ks 50 litrová nádoba, dodanie v 2 dodávkach) - minimálne požiadavky: | l | 200 |
2. Kvapalný dusík - minimálne požiadavky:
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Spolu 12 dodávok, každá o objeme dusíka 220 l v nádobe, dodanie poslednej dodávky najneskôr do 30.08.2023 (spolu 2 640 l). |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane ADR poplatkov. |
3. Transport dewarovej nádoby do NMR laboratória/vykládka z auta, odnesenie nádob cez invalidný vchod a chodbu priamo do NMR laboratória, eurocylová nádoba 240 l bude vrátená Dodávateľovi po vypustení do NMR magnetu, predmetom zákazky nie je prenájom nádoby. |
4. Vyžaduje sa dodávka do dvoch pracovných dní od objednania. Prevzaté budú len nádoby s funkčným meracím zariadením, nádoby s ľahko ovládateľným ventilom na odpust kvapalného dusíka, kde je možná plynulá regulácia. |
5. Nepravidelná dodávka. Dodávka sa musí uskutočniť v čase do 12,00 hod., presný termín bude určený verejným obstarávateľom minimálne jeden pracovný deň vopred. Predpokladaná periodicita dodávok sú dva týždne. Dodávka musí byť realizovateľná ktorýkoľvek pracovný deň. |
6. Dodávateľ musí byť schopný na požiadanie predložiť doklad o tom, že eurocylová nádoba 240 l bola plnená max. 24 hodín pred dodávkou, spôsobom zaručujúcim naplnenie 240 l eurocylovej nádoby na jej plnú kapacitu. V prípade oprávnených pochybností o množstve dusíka v nádobe pri jej dodaní, je Dodávateľ povinný na požiadanie umožniť Objednávateľovi alebo jeho zástupcovi nahliadnuť na proces plnenia nádoby. |
7. Za neprimerané straty v nádobe počas transportu ručí Dodávateľ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kvapalný dusík (spolu 12 dodávok, každá o objeme 220 l) - minimálne požiadavky: | l | 2 640 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Martin a vrátane ADR poplatkov. |
2. Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentného tovaru spĺňajúceho všetky požiadavky Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
3. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požiadaviek funkčnej špecifikácie odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne funkčné požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa funkčnú/technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom. |
6. Predložená funkčná/technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa. |
7. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa. |
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
9. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ. |
10. V prípade zistenia závady na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa. |
11. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
12. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
13. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa. |
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z EŠIF, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov/služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ; |
najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov; zákona č. 292/2014 Z.z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a jej príloh; |
vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. O uvedenej skutočnosti prijímateľ upovedomí úspešného uchádzača bezodkladne a to písomne, formou e-mailovej správy. |
17. Podrobný cenový položkový rozpočet zašle Dodávateľ Objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
18. Zmluvné a platobné podmienky:Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.Objednávateľ oznámi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy Dodávateľovi názov projektu, v rámci ktorého predmet zmluvy obstaráva. Tento názov projektu je Dodávateľ povinný uviesť na faktúre.Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH.V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta; |
Splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou každej dodávky je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa) jednotlivo, po každom čiastkovom dodaní tovaru (po každej dodávke).Úhrada plnenia bude uskutočnená po každom čiastkovom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.Preddavok sa neposkytuje; |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu.Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania. |
19. Protikorupčná doložka Zmluvy:a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie; |
20. b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty; |
alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa; |
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia; |
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
10.02.2023 08:00 — 30.08.2023 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
21 808,00
21 808,00
Vlastný návrh plnenia predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie typu tovaru s jeho technickou špecifikáciou tvoriaceho ponuku v súlade s Funkčnou a Technickou špecifikáciou
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2023 08:58
06.02.2023 10:45
06.02.2023 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2023 15:37 - Vstupná ponuka | 21 800,00 | € | Cena bez DPH |
02.02.2023 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 799,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: