• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2023 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2023 10:55

Detail zákazky Z2023571

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2023 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2023 10:55

Základné údaje

Z2023571

OF-267971

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7491069

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

36403229

Alfa print, s.r.o.

Robotnícka 1, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač brožúry

tlač, dopravné služby

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. tlač brožúry 500 ks - anglická mutácia
Funkcia
Väzba: V2 (lepená)
Balenie: Fólia, štandardná paleta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet strán ks 4 obálka + 66 vnútro
Formát mm 210 x 210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier obálka lesklá krieda 250 g
Papier vnútro lesklá krieda170 g
Farebnosť 4+4 CMYK
Povrchová úprava obálky Lamino matné, parciálny lak cca 30 %
 2. tlač brožúry 2 000 ks - slovenská mutácia
Funkcia
Väzba: V2 (lepená)
Balenie: Fólia, štandardná paleta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet strán ks 4 obálka + 66 vnútro
Formát mm 210 x 210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier obálka lesklá krieda 250 g
Papier vnútro lesklá krieda170 g
Farebnosť 4+4 CMYK
Povrchová úprava obálky Lamino matné, parciálny lak cca 30 %
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
!!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie
Objednávateľ je povinný zaslať grafické podklady Dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy
Dodávateľ je povinný zaslať spracovaný grafický návrh všetkých položiek do 5 pracovných dní od zaslania grafických podkladov od Objednávateľa
Dodávateľ je povinný doručiť celý predmet zákazky najneskôr do 6 týždňov od konečného odsúhlasenia grafického návrhu Objednávateľom
Uplynutím 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy dochádza v prípade neodsúhlasenia Vlastného návrhu plnenia zákazky k automatickému ukončeniu Zmluvy, keďže uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. Objednávateľ môže odstúpiť od Zmluvy pre podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke b) dodanie predmetu Zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v Zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia Zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia OPET d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka (OZ) môže predávajúci odstúpiť od Zmluvy pre podstatné porušenie Zmluvy upravené v tejto Zmluve a ustanoveniach OZ e) odstúpením od Zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení OZf) ak je Dodávateľ v čase plnenia Zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

20.02.2023 00:00 — 03.03.2023 15:00

1,00 kpl

5 181,00

4 317,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

uchádzač uvedie jednotkovú cenu za každú položku bez dph a tiež s dph

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.01.2023 10:06

08.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 10
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2023 11:16 - Vstupná ponuka 5 181,00 € Cena s DPH
08.02.2023 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 5 029,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS